Perrrjantai.
-
Kid
Nyt tämä mies käy kuumana, pakko saada. Kariniemen rosepippurimaustettuja kanankoipia meinaan.
Samalla voisi ostaa huomiseksi hiukan vinkkua ja kyrsää. Taitaa olla parvekkeella viltti kuivumassa viimevuotisesta Tapio-miitista asti, täytyy mustaa pakata messiin. Jostain täytynee kaivaa vielä kokovartalokondomi tai kahden metrin halkaisijan omaava sombrero, ettei aurinko pääse polttamaan herkkää hipiääni.
Periaattesta olisin voinut tarvittaessa majoittaa pitkämatkalaisia tänne kun tuota lääniä on, mutta tuskin kukaan haluaa tänne korpikuusen alle, varsinkin kun taidan olla hiukan epäluotettava isäntä. En siis jaksa imuroida tänään.
Samalla voisi ostaa huomiseksi hiukan vinkkua ja kyrsää. Taitaa olla parvekkeella viltti kuivumassa viimevuotisesta Tapio-miitista asti, täytyy mustaa pakata messiin. Jostain täytynee kaivaa vielä kokovartalokondomi tai kahden metrin halkaisijan omaava sombrero, ettei aurinko pääse polttamaan herkkää hipiääni.
Periaattesta olisin voinut tarvittaessa majoittaa pitkämatkalaisia tänne kun tuota lääniä on, mutta tuskin kukaan haluaa tänne korpikuusen alle, varsinkin kun taidan olla hiukan epäluotettava isäntä. En siis jaksa imuroida tänään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
- irmelianneli
- Kitisijä
-
Edith
Huu-uu. Olen vetreä ja suihkunraikas ja juuri kotiutunut yliopistoliikunnan jumpasta. Hyvin jaksoin rankaksi mainitun tunnin. Palautusateriaksi on nautittu urheilullinen voitaikinapohjainen juustopasteija ja makea ja ei-rasvaton Frezza-juoma.
Silti ajatukseni vain kiertävät jo eilen mainitsemissani Manalan yötansseissa. Haluisko joku lähteä mukaan? Sieltä jos mistä pitäis kesäheilatkin irrota...
Silti ajatukseni vain kiertävät jo eilen mainitsemissani Manalan yötansseissa. Haluisko joku lähteä mukaan? Sieltä jos mistä pitäis kesäheilatkin irrota...
-
1108
Tänään kaupunkipiknikillä ja yleisellä shoppailureissulla
Illalla baariin, suurin kysymys on pestäkö hiukset vai ei...
Ei jaksaisi, mutta eivät pysy pystyssä muuten
Ja sitten pitäisi meikatakin uudelleen...
Illalla baariin, suurin kysymys on pestäkö hiukset vai ei...
Ei jaksaisi, mutta eivät pysy pystyssä muuten
Ja sitten pitäisi meikatakin uudelleen...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
-
Noriyumi
plööh. Mä aion laittaa himassa Thairuokaa, ostaa kenties sidukan ja kattoa telkkaa. Piti mun askarrellakin, mutta tilattu materiaali ei ole vielä saapunut. Ehkä se muutaman tunnin kuluessa...Edith kirjoitti: Silti ajatukseni vain kiertävät jo eilen mainitsemissani Manalan yötansseissa. Haluisko joku lähteä mukaan? Sieltä jos mistä pitäis kesäheilatkin irrota...
-
ninnithequeen
mä sit rakastan kesää...duunista olin tulossa ni joku lähiölehmä huutaa tissibaarin terdeltä "ai kato ku se on sävy sävyyn"... akka viittas mun punaiseen tukkaan ja samanvärikseen Addun verkkaritakkiin
pyykkiä pesty ja nyt jo kuivausrummussa.Ysin aikaan hakee
Runkkelbögeltondelle paljon onnea vanhustumisesta
pyykkiä pesty ja nyt jo kuivausrummussa.Ysin aikaan hakee
Runkkelbögeltondelle paljon onnea vanhustumisesta
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
-
Sinkkumatti
-
Elukka
-
Elukka
-