Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

Jos joku kaipaa noita hygieniapasseja niin allekirjoittanut on Elintarvikeviraston hyväksymä hygieniaosaamistestaaja (phuuh mikä sana!) eli voin tarvittaessa järjestää testin. Enkä ota edes provikkaa!

Mutta joo, koko aamu meni shoppaillessa viittä yo-lahjaa ja erinäisiä rekvisiittoja liittyen MM-kisoihin. Älkää kysykö miksi. Nyt möllötän töissä ja taistelen henkistä lorvikatarria vastaan. 18:45 olis spinning muttei huvittais yhtään mennä. Mutta kun en eilenkään ehtinyt niin alkaa olla jo erittäin huono omatunto. Mutta ku mä haluaisin kattoa niitä tiss eiku bikinimalleja telkasta. Ja videot ei toimi. Plaaaah. Ihan hanurista.

Ja mullon nälkä. Toivottavasti on kotimatkalla myötätuuli.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

1108 kirjoitti:Aika jännä!
:laatta:

Edit: Jaahans, taitaa se töipäivä lähentyä vihdoinkin loppuaan. Kun ei kerran frisbiitä heitellä, niin mä meen kotiin imuroimaan. Ja teen tilaa lipastolle. Ja syön suklaata ja katon iki-ihanan teinileffan Can`t buy me love.
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

heräsin. ei muuta. nukuin 13 tuntia tai jotain.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Voi Saatana!

Olisi pitänyt pysyä kotona tänä Jumalan hylkäämänä päivänä.
Lähdin n. 50km pituiselle pyörälenkille mukanani myöhässä olleet kirjaston kirjat. Kirjat nakkasin Töölön kirjastoon ja heti päästyäni jatkamaan matkaa oli fiilis korkealla ja pyörä tuntui kulkevan kevyesti. N. 200 metriä kirjalainaamosta poljettuani huomaan kevyenliikenteenväylälle (liekö yhdyssana, AJ huom.) tuupatun ison roskalavan, joka peitti suurimman osan tiestä. Ohitin sen kuitenkin komeasti ja vauhdilla, eihän sieltä kuitenkaan ketään tulisi kun tien reunalla on vain taloja ja niiden edessä juuri tämä leveä kevyenliikenteenväylä. Paitsi että olihan siellä sittenkin jokin perkeleen autohalliin johtava ramppi, ihan heti roskalavan edessä. Sieltä tietenkin töytäisi aivan upouusi Auto (en minä niiden merkeistä mitään ymmärrä perkele), ja n. metrin matka reaktioille + jarrutukselle 20-30km/h:n vauhdissa ei oikein riittänyt. Seurauksena komea tömähdys auton keulaan, ilmalento yli auton keulan ja laskeutuminen hienolla semi-ukemilla tantereelle. Menevällä miehellä ei ole aikaa makoilla katujen varsilla, joten eikun ylös vaan ja toteamaan äkkiseltään että hengissä ollaan ja pyöräkin näyttäisi olevan ehjä. Välitän tämän tiedon myös auton kuskille, ja ollaankin melkein valmiita jatkamaan matkaa, mutta eikös sitten perkele huomata että sen tuliterän bilikan kyljessä on ilkeän näköisiä naarmuja! Todettiin, ettei kumpaakaan osapuolta kiinnosta pätkääkään niitä alkaa korvailemaan, joten soitimme polliisit paikalle. Vitun pitkän odotuksen, jonka aikana kävi pari kertaa nopeasti mielessä vain liueta paikalta, jälkeen nuo ihmisen kaltaiset oliot sinisellä pakettiautollaan saapuivat. Hetken pyöriteltyään silmiään totesivat, että kyllä se vaan niin on, että ei tämä mikään vitun kevyenliikenteenväylä ole, vaan ihan jalkakäytävältä näyttäisi. Totesivat (mielestäni ihan oikeutetusti), että kyseessä oli silkka vahinko josta ei suoranaisesti voi kumpaakaan syyttää huolimattomuudesta, mutta koska kyseessä ei ollut pyörätie niin homma menee valitettavasti mun piikkiini. Vaihdeltiin siinä sitten tiedot ja lähitulevaisuudessa saan arvion paljonko merkkihuoltamo viitsii laskuttaa mua pienistä palveluksistaan, saaaaaatanaaaaa!!
Sittenpä ei enää lenkkeilyt kiinnostaneet, ajoin suoraan ja aavistuksen normaalia varovaisemmin himaan ja tänne jään ikiajoiksi. Ainoa positiivinen asia koko rytäkässä oli (sen lisäksi että selvisin pienellä alaselkä- ja säärikivulla), että toinen poliisinvirkaa tehneistä tapauksista oli nainen ja varsin kivannäköinen sellainen; ruskeat silmät ja hiukset ja kauniit kasvot, se univormukin maihareineen kaikkineen jotenkin lisäsi kiksejä! Olisin vaihtanut mieluummin yhteystietoni hänen kanssaan...
Onneksi sentään kuitenkin jäin kiltisti mestoille odottelemaan. Tuntuu edes vähän siltä, että jossain tuolla lievän kivun keskellä on ehkä selkäranka...

Taidan alkaa selvittämään mitä kaikkea se liiton vapaa-ajanvakuutus taas
korvasikaan...
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Hömpättääkö ketäkuta muuta? Elokuva-arkisto esittää tänään klo 21 elokuvan FC Venus. Minä ehkä menen, ehkä en.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

SikaMika kirjoitti:.

Taidan alkaa selvittämään mitä kaikkea se liiton vapaa-ajanvakuutus taas
korvasikaan...
Perkele. Korvaa pelkästään henkilövahinkoja. Eli omasta pussista menee, nappi juttu...
silsakenraali™

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Moikkelis! Hotlan aulan koneella tassa nettailen. Taalla olikin muitakın suomalaisia. Piristi kummasti pitkaa veneretkea, kun sai jakaa alykkaampia havaintoja kuin haaarjuusöör? Semmonen bodari alkoi samantien latatataattaamaan, kun botskin ankkuri kelattiin. Voivoi, tais tulla talta paivalta miinuskalorit. Mulla oli lahemmas kymmenen svedutsiksii vieressa, mut yks teki krosvöördseja muiden lukiessa kirjaa. Ne ei tienneet mista jaivat paitsi :D

Huomisen jalkeen olis kotimatka - kiva paasta omaa petiin. Ei pitaıs olla kuin viikko duunia ennen lomaa. Ei jaksa enaa oikein ottaa tania tauluunkaan, hıtto moon nyt jo ihan nigö.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Suvinen kirjoitti:
Edith kirjoitti:Hömpättääkö ketäkuta muuta? Elokuva-arkisto esittää tänään klo 21 elokuvan FC Venus. Minä ehkä menen, ehkä en.
Kuulemma Aivan Paska leffa. En aio katsoa.
Niin minunkin kuullakseni :) Mutta silti sellainen olo, että pieni annos edullisehkoa hömppää tekisi hyvää.

Ja pidän peukkuja!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Onneksi suomen kesä on lyhyt mutta vähäluminen. BRRR!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

SikaMika kirjoitti:kevyenliikenteenväylälle (liekö yhdyssana, AJ huom.)
Ei.
Tämäkin vielä. Et tee tänään mitään oikein.
sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Huumoribändi Slayerin koko tuotanto tänään Takomossa ja Työnimi Mättöä -ohjelmissa klo 21:00 alkaen taajuudella 95,2 MHz:ä tai www.radiohelsinki.fi -> kuuntele.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ohhoh, minulla oli jopa työtä, ja minä jopa tein sen hyvin ja aikataulussa. Eiköhän nyt voi lähteä hyvällä omallatunnolla ja aikaansaaneena kohti kotia.

*huonekaiuton henkseleiden paukahdusäänitehoste*
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Yep, taidanpa lähteä tästä kotiin, eiköhän tässä ole nyt tarpeeksi tehty töitä.
swirl

Viesti Kirjoittaja swirl »

Urgh... lähden vesileikkimään, vaikka ei suoraan sanoen kiinnostaisi juuri nyt pätkääkään. Mie kieltäydyn sluibaamasta jutuista, joita olen itse päättänyt tehdä. Täytyy pitää itsensä kurissa ja nuhteessa :p:
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Pientä sievää päätäni särkee. En tykkää. Lähden kuitenkin kaupungille kompuroimaan. Tämänkin tarttee olla työallergiaa, mutta onneksi enää vain kolme päivää jäljellä.
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ihanaa olla tehokas, enpä sitten lähtenytkään kotio, vaan tein vielä toisen asiakkaan kirjanpidon alle puolessa tunnissa(ekassa menikin sitten 7h).

Uusi yritys *pakkaa tavaransa*
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1115
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Kahvia! Sain haettua jopa kukat ja 3 isoa ruukkua, jotka pitäs nyt laittaa kuntoon tuonne pihalle. Sit lenkille, pää väriin, suihku&nuq. Perjantaina taas kohti Hellsinkiä. :p:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja martza »

Jeeeeeeeeeeeeeeee....
Nyt kotiin. Muistakaahan valitella ja kitistä kaikesta.
Elämä on kurjaa ja niin surkeeta, että.... :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1115
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Viesti Kirjoittaja syttiK »

martza kirjoitti:Elämä on kurjaa ja niin surkeeta, että.... :wink:
No höpönpöppöö! Tälläsenä päivänä ei mikää voi olla surkeeta! Pyh! :cheer:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
tonttu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Voi vitalis kun tuo limppari nous päähän. Kamalata. No kerrankos sitä tämmöisenä päivänä.
Kohta saa hyvää ruokaa.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mentiin kihloihin tytsyn kanssa. Ei muuta, kiitos.
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

Taas joutusin ravistelemaan tätä näyttöä, että sain toimimaan :P
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 488
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Tylsää...
SieNet on perseestä!
Hitaasti yskähdellen käynnistyvä paskalinko
http://www.silverraven.com/helpfulhints.htm
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

1108 kirjoitti:Mentiin kihloihin tytsyn kanssa. Ei muuta, kiitos.
Onnea teille. \m/
tonttu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

RolloTomasi kirjoitti:Onnea teille. \m/
Kiitos.
Vastaa Viestiin