Tiddi Tii Tiistai!!!1!
- LillyMunster
- Kitisijä
Tiddi Tii Tiistai!!!1!
Whoa, nyt jo!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
-
ninnithequeen
Nyt vasta ulostauduin saunasta. Oli taas niin timmit löylyt että!
Mies soitteli äsken lievässä laitamyötäisessä, että "juujuu, tulen kotiin yöksi, mutta käyn vielä keskustassa kaljalla, älä mun takia valvo."
No ai en vai. Mä mitään unta saa kun pelottaa missä kunnossa herra rymistelee sisään
No katellaan nyt sitten videoita ja tuijotellaan kelloa.
Aamulla on sitten luvassa krapulaisen hoitoa, siivousta ja pyykkiä.
Mies soitteli äsken lievässä laitamyötäisessä, että "juujuu, tulen kotiin yöksi, mutta käyn vielä keskustassa kaljalla, älä mun takia valvo."
No ai en vai. Mä mitään unta saa kun pelottaa missä kunnossa herra rymistelee sisään
No katellaan nyt sitten videoita ja tuijotellaan kelloa.
Aamulla on sitten luvassa krapulaisen hoitoa, siivousta ja pyykkiä.
- LillyMunster
- Kitisijä
Minäkin tahdon saunaan... Yyyh.
Ja toivon, että olisi jo tiistai-ilta. Kärsimätön olen, ja saan iltapäivällä kovasti odotettuja uutisia...
Ja toivon, että olisi jo tiistai-ilta. Kärsimätön olen, ja saan iltapäivällä kovasti odotettuja uutisia...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
-
ninnithequeen
- LillyMunster
- Kitisijä
Kiitos kutsusta!!ninnithequeen kirjoitti:
Mitä uutisia? *utelias kuin....silakka*
Ja ne uutiset... Jos ne on sen arvoisia, niin kerron ne kyllä sitten, varmaan viimeistään keskiviikon viikonpäiväketjussa.
Ja ei ne ole uutisia muille kuin minulle, tuskin ketään kiinnostaa oikeasti...
- LillyMunster
- Kitisijä
Ai niin, 060606.
Kiva päivä kerrassaan, ainakin kirjoittaa. Onneksi on iltavuoro, niin saa kirjailla tuon nimeron sen miljuunaan paperiin taas.
Kiva päivä kerrassaan, ainakin kirjoittaa. Onneksi on iltavuoro, niin saa kirjailla tuon nimeron sen miljuunaan paperiin taas.
- LillyMunster
- Kitisijä
-
RolloTomasi
-
RolloTomasi
Kissat herää jo neljältä ja sitten ei pariin tuntiin nuku kukaan.RolloTomasi kirjoitti:onhan sulla hyvin aikaa nukkua...Lolita kirjoitti:Mä olen vieläkin hereillä! Ja aamulla kuvittelen herääväni kahdeksan aikoihin, ans kattoo nyt.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
Mulli75
-
ElanorRaven
-
1108
-
Dumari
-
Mulli75
-
Sannnu
Tuttuduu vaan. Jotenkin ennakolta tympii tieto siitä, että kotiutuminen tapahtuu vasta puolen vuorokauden kuluttua. Nussulle kuitenkin suuret kiitokset siitä, että kyseinen ajanjakso sisältää vain kaksi eri jumituspaikkaa sen sijaan, että joutuisin niiden välillä tekemään koiranulkoilutuskeikan 
Nyt kaffelle.
Nyt kaffelle.
Don't Panic!
-
killkill