Tiddi Tii Tiistai!!!1!
- LillyMunster
- Kitisijä
Tiedättekö mikä on pirun ärsyttävää??
Oireiden etsintä.
Siis niinQ vaikka luet lääkärikirjaa, ja löydät ne kaikki oireet itsestäsi, ja olet aikalailla satavarma sairastavasi vähintään seitsemää eri mielisairautta ja lisäksi sinulla on lisäkives.
Tai sitten sinä olet voinut täydellisen hyvin, mutta sitten kuuletkin, että sinulla on joku tila tai sairaus; ja *POFF* kaikki oireet ilmestyvät minuutissa.
Miksi pään pitää kehittää näitä juttuja?!!?!?!
Oireiden etsintä.
Siis niinQ vaikka luet lääkärikirjaa, ja löydät ne kaikki oireet itsestäsi, ja olet aikalailla satavarma sairastavasi vähintään seitsemää eri mielisairautta ja lisäksi sinulla on lisäkives.
Tai sitten sinä olet voinut täydellisen hyvin, mutta sitten kuuletkin, että sinulla on joku tila tai sairaus; ja *POFF* kaikki oireet ilmestyvät minuutissa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Just tän takia lääkärikirjaa ei kannata tutkia.LillyMunster kirjoitti:Tiedättekö mikä on pirun ärsyttävää??
Oireiden etsintä.
Faijakin sano ihan samaa, ei kannata edes avata sitä opusta, kun kaikki maholliset oireet ilmestyy hetkessä.
- McJanne
- Kitisijä
Vittu nyt menee hermot. Tiesittekö että Finnetcom on myynyt kaikki laajakaista-asiakkaat 24 onlinelle?
Noh, siitä viis, oli työ kaivella asiakaspalvelun numero kun piti "aavistuksen" verran reklamoida kun asentaja ei tullut sovittuna ajankohtana tekemään sovittua siirtoa.
Eikä siinäkään vielä mitään, mutta tilasin sen siirron jo 1.5kk sitten (ja sanoivat että 31.5. _viimeistään_ siirtyy), ihan vaan sen takia että ehtisi varmasti muuttoa ennen siirtää. Noh, eikö se saatana soittanut perjantaina että hän ois nyt tulossa tekemään, vitullako siihen töistä repeät perkele. Sit se vänkäs ja vänkäs ja sovittiin että tänä aamuna kahdeksan ja yhdeksän välillä tulee.
Kymmeneltä luovutin ja lähdin töihin. Asiaskaspalvelun pår(n)ån kuulonen tyttö lupas selvittää asiaa ja palata asiaan pikimmiten... reilu tunti mennyt jo, joko saa vaihtaa palveluntarjoajaa...
Noh, siitä viis, oli työ kaivella asiakaspalvelun numero kun piti "aavistuksen" verran reklamoida kun asentaja ei tullut sovittuna ajankohtana tekemään sovittua siirtoa.
Eikä siinäkään vielä mitään, mutta tilasin sen siirron jo 1.5kk sitten (ja sanoivat että 31.5. _viimeistään_ siirtyy), ihan vaan sen takia että ehtisi varmasti muuttoa ennen siirtää. Noh, eikö se saatana soittanut perjantaina että hän ois nyt tulossa tekemään, vitullako siihen töistä repeät perkele. Sit se vänkäs ja vänkäs ja sovittiin että tänä aamuna kahdeksan ja yhdeksän välillä tulee.
Kymmeneltä luovutin ja lähdin töihin. Asiaskaspalvelun pår(n)ån kuulonen tyttö lupas selvittää asiaa ja palata asiaan pikimmiten... reilu tunti mennyt jo, joko saa vaihtaa palveluntarjoajaa...
Viimeksi muokannut McJanne, 06.06.2006 13:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kirjoitan tätä alasti
kakkakoe olisi tossa vajaan tunnin kuluttua. keskityn toivomaan että siellä kysytään kysymyksiä luokkaa: käsitelläänkö ruokaa puhtain vai likaisin käsin? eikä : kerro clostridium perfringens.istä? onko se anaerobinen vai aerobininen.
miehestä iso apu eilen. kyseli multa noita, ja jupisee sinne väliin, että ei tasan varmasti kumpikaan noista, ei bakteerit aerobickaa..
myös voiko kysymykset se jotenkin onnistu tuhomaan. "kyllähän se on fyysisesti ihan kykenevä..."
miehestä iso apu eilen. kyseli multa noita, ja jupisee sinne väliin, että ei tasan varmasti kumpikaan noista, ei bakteerit aerobickaa..

Me transmitte sursum, Caledoni!
Katsoiko kukaan eilen törkeän myöhään alkanutta uutta sarjaa nimeltä Yöperho? Räkätin ääneen ja varmasti häiritsin naapureita, aivan loistava ohjelma.
Päähenkilö saa tietää miehensä sairastavan syöpää ja suuntaa samantien etsimään uutta miestä. Tämä päähenkilö nainen on muutenkin ehkä maailman itsekeskeisin olio ja Hyacinth Bucketkin jää toiseksi epäkohteliaisuudessa. Hervotonta menoa, suosittelen.
Päähenkilö saa tietää miehensä sairastavan syöpää ja suuntaa samantien etsimään uutta miestä. Tämä päähenkilö nainen on muutenkin ehkä maailman itsekeskeisin olio ja Hyacinth Bucketkin jää toiseksi epäkohteliaisuudessa. Hervotonta menoa, suosittelen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mulla tais mennä nauhalle se, kun se tuli heti Jurassic Parkin perään. Pitänee siis katsoa tämäkin. Kuusiosainen sarjahan se oli, eikö?Lolita kirjoitti:Katsoiko kukaan eilen törkeän myöhään alkanutta uutta sarjaa nimeltä Yöperho? Räkätin ääneen ja varmasti häiritsin naapureita, aivan loistava ohjelma.
- LillyMunster
- Kitisijä
Hygieniaosaamistestaus??par-sky kirjoitti:kakkakoe olisi tossa vajaan tunnin kuluttua. keskityn toivomaan että siellä kysytään kysymyksiä luokkaa: käsitelläänkö ruokaa puhtain vai likaisin käsin? eikä : kerro clostridium perfringens.istä? onko se anaerobinen vai aerobininen.
miehestä iso apu eilen. kyseli multa noita, ja jupisee sinne väliin, että ei tasan varmasti kumpikaan noista, ei bakteerit aerobickaa..myös voiko kysymykset se jotenkin onnistu tuhomaan. "kyllähän se on fyysisesti ihan kykenevä..."
Jos se on kyseessä, niin se on ihan läpihuutojuttu. Muutama vaikeampi kysymys saattaa olla, mutta ei se mitään, sillä saat tehdä ruhtinaalliset 8 virhettä

Tsemppiä joka tapauksessa, oli koe mikä hyvänsä!
Nyt tämä lähtee asioille ja töihin. Yöllä palataan. Kivaa tiistaita kaikille!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
- Riemumieli
- Kitisijä
Sarjahan tuli Subilta ajat sitten. Toivottavasti jatkavat sarjaa jossain vaiheessa toisen kauden merkeissä. Kauden päätösjakso oli makaaberisuudessaan mennä jo vähän liian pitkälle...Lolita kirjoitti:Katsoiko kukaan eilen törkeän myöhään alkanutta uutta sarjaa nimeltä Yöperho? Räkätin ääneen ja varmasti häiritsin naapureita, aivan loistava ohjelma.
Paras päivä ikinä.
Mulla on Sub näkynyt vasta puolisen vuotta, joten tämä oli mulle ihan uutta herkkua. Olen itse asiassa ollut hieman pettynyt Subiin; kun se ei vielä näkynyt, sieltä tuntui tulevan roppakaupalla hyvää ohjelmaa, mutta nyt ei tule niin mitään katsomisen arvoista.Riemumieli kirjoitti:Sarjahan tuli Subilta ajat sitten. Toivottavasti jatkavat sarjaa jossain vaiheessa toisen kauden merkeissä. Kauden päätösjakso oli makaaberisuudessaan mennä jo vähän liian pitkälle...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
kyl, justiinsa se. toivottavasti, nolottaisi jos ei pääsisi läpi kokeesta jonka tiedän aivan täysien lotopäidenkin läpäisseen.LillyMunster kirjoitti: Hygieniaosaamistestaus??
Jos se on kyseessä, niin se on ihan läpihuutojuttu.
Tsemppiä joka tapauksessa, oli koe mikä hyvänsä!
raportoin kahdelta miten meni.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Heh, sain broidilta aikoinaan kyseisen paidan, koska oma muija ei antanut pitää sitä sen tähden että siinä näkyy tissit.SikaMika kirjoitti:Pidän näistä Dimmu Borgirin levynkansista. Tässäkin nyt kuunneltavassa alaston ja muhkearintainen naaras on sidottu kiinni johonkin piikkilangalla.

Voi helvetti mikä olo, tuntuu siltä kuin olisi junan alle jäänyt. Ja josta tulikin mieleeni, että pitääpä suihkun kautta lähteä junalle, vantaa forests kutsuu!
Ensimmäisiä hämmästyttäviä 6.6.6-uutisia:
http://www.yle.fi/lista/listat/albumit.php?id=2671
Lordin levy 'The Arockalypse' sija 6, edellinen sijoitus 6, listaviikot 6. On ne sittenkin saatanan lähettiläitä.
http://www.yle.fi/lista/listat/albumit.php?id=2671
Lordin levy 'The Arockalypse' sija 6, edellinen sijoitus 6, listaviikot 6. On ne sittenkin saatanan lähettiläitä.
Hassua, mulle tuli tekstiviesti että mulle on lähetetty multimediaviesti. Viestissä näkyy numero ja soitin 118 saadakseni selville kuka on numeron omistaja. Joku heppu se on Helsingistä mut nimi ei sano mulle yhtään mitään.
En mä taida uskaltaa avata sitä jos siinä on vaikka viirus tai jotain
Enkä mä edes tiennyt että mulla on saunalahden meiliosote..
En mä taida uskaltaa avata sitä jos siinä on vaikka viirus tai jotain

Enkä mä edes tiennyt että mulla on saunalahden meiliosote..
Onpas hiljaista täällä... tämä diabolinen tiistaiko on saanut kitinäläiset tuppisuiksi? Ovatko kaikki sytyttelemässä kirkkoja?
Ei mullakaan kyllä ole mitään sanottavaa. Rankka päivä duunissa. Onneksi se on kohta ohi ja pääsen harrastamaan vesileikkejä, kun olen ensin käynyt hakemassa kissalle jotain mömmöjä, joilla saan sen hiljaiseksi
Ei mullakaan kyllä ole mitään sanottavaa. Rankka päivä duunissa. Onneksi se on kohta ohi ja pääsen harrastamaan vesileikkejä, kun olen ensin käynyt hakemassa kissalle jotain mömmöjä, joilla saan sen hiljaiseksi

- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Hassu olo. Tuntuu, et ois ihan pihalla tai jotai...
Selvis sitte hetki sitte, että oon joskus kakspuolvuotta sitte chattailly pitkin öitä töissä duunikaverini kanssa Cityn chatissä.... hassua.
Nii, ja sit joku radio Inarin häiskä soitti äskön ja pyys saaha haastattelua... lupas soitella huomenna uusiks ja haastatella, jotta saa puhelun nauhalle. Mihinköhä mä taas lupauduin...?
Selvis sitte hetki sitte, että oon joskus kakspuolvuotta sitte chattailly pitkin öitä töissä duunikaverini kanssa Cityn chatissä.... hassua.
Nii, ja sit joku radio Inarin häiskä soitti äskön ja pyys saaha haastattelua... lupas soitella huomenna uusiks ja haastatella, jotta saa puhelun nauhalle. Mihinköhä mä taas lupauduin...?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma