Varmasti nekin olisivat kätevät.Durasel kirjoitti:Luin nopeasti että pitäs laittaa vaipat päälle, mitenköhän tuon keksin?slam kirjoitti: Pitäisi laittaa vaatteet päälle...![]()
No nyt kotia eniwei-hei!
Mukava maanantai.
Hahaa. Nyt mä oon ilmeisesti sit seonnu lopullisesti. Ensin eilen oli huono päivä, sit ihan superkiva, sit itkukohtauksellinen ja sit taas ihan mukava. Ja sit viel valvoin lähes koko yön. (Kuka meni käskemään, että pitää juoda kuusi kupillista kahvia päivän aika??)
En sti tiiä johtuuko tää keväästä vai mistä, mut ei tää mun ihme luonne kyl näytä tasaantuvan tästä ees iän mittaan ollenkaan. Plop.
En sti tiiä johtuuko tää keväästä vai mistä, mut ei tää mun ihme luonne kyl näytä tasaantuvan tästä ees iän mittaan ollenkaan. Plop.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Sain äsken hyvältä (naispuoliselta) ystävältä aivan upeita
uutisia. Jotenkin lämmittää mieltä uutiset rakastumisista joissa ulkonäkö ei näyttele mitään osaa... (tämä Gattacallekin tiedoksi) Täytyy myöntää että kyynikkominäni luuli tätä ensin myöhästyneeksi aprillipilaksi, niin yllätti. Oliskohan kevätauringolla osuutta asiaan? Pitääpä alkaa väsätä vastausviestiä hänelle. Hänen viestissään oli myös minuunkin liittyen jotain joka piristi päivää kummasti, mutta siitä sen enempää.
(tähän perään kaikki positiiviset ja hymyilevät ällöpyllyhymiöt)

(tähän perään kaikki positiiviset ja hymyilevät ällöpyllyhymiöt)
- irmelianneli
- Kitisijä
Eräs ex-kityläinen kävi kylässä kahvilla ja toi ihanat mustikkapullatkin. Juorut ja kuulumiset tuli vaihdettua. Oulussa on ihan kivaa kyl kuitenkin. Eilisissä maailmanlopun tunnelmissa tuntui hetken, että olen tehnyt aivan käsittämättömän järkyttävän virheen, kun olen mennyt ostaa paukauttamaan kämpän täältä.
Mihin aikaan näkee univormupukuisia miehiä Espalla? Jos olis joskus yhdentoista-kahdentoista välillä, niin silloin voisin hyvinkin ehtiä katsomaan. Laitapa prinssieverstille viestiä ja kerro tästä aikataulusta, jooks?Mylwin kirjoitti:Raah, huomenna tulee joku Latvian Prinssieversti valtiovierailulle ja meidän komppania yllättäen nakitettiin seisomaan espalle johonkin kunniavartioon.
Mä tajusin kyl just, et tää mun hassu olotila on jotain pms-juttua varmaan, katsoin just kalenteria ja siinä olis yks selitys. Siis hassua, että mua tämmösinä aikoina vaivaa, että jos tahdon paneskella, niin se tarttee sit tehdä äkkiä, koska piakkoin ei välttis viittis ainakaan minkään ihan uuden tuttavuuden kanssa aloittaa. Että siis ikään kuin yks viikko lisää ilman oloa tekis mulle vaikeeta. Hassu minä.
Kas... kaveri soitti ja kyseli jos kiinnostaa aluvanteet pirssiin, hänen samanlainen ku lähtee Namibiaan
jonkun hyväntekeväisyysjärjestön käyttöön eikä hän raaski sinne mitään alulautasia lähettää. Pöllitään alta aikayksikön kuulemma.
Puoli-ilmaiseksi sain, ja täten on auton arvo kaksinkertaistettu.

Puoli-ilmaiseksi sain, ja täten on auton arvo kaksinkertaistettu.

Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Voi perkule, juttelen mesessä mun 9-vuotiaan kummitytön kanssa ja sen mielestä Rasmuksen Lauri on ihq! Mihin tää maailma on menossa...
Mun pitäs tehdä joku äksönpläni tälle viikolle että selviäisin parin päivän työreissusta, töistä, auton palautuksesta, kotona käynnistä, 1-2kk kamojen pakkaamisesta, Vapusta ja kämpän siivoamisesta edes jotenkin kunnialla ja ilman suurempaa stressiä.
Keskiviikkona piti mennä katsomaan kahta kämppää Vaasaan, ja tänään soitti toinen vuokranantaja ja ilmoitti että "mulla on jo vuokralainen et voitas vissiin perua se näyttö". Meinasin karjasta sille että maksatko mun 270€ lentoliput, v*tun idiootti! No, onneks on muutakin asiaa sinne suunnalle... Täytynee järkätä toinenkin näyttö jos se ainoa mitä nyt olen menossa katsomaan onkin joku fiasko.
Jos kävis saunassa ja tekis kynsiin ranskalaisen manikyyrin, siinä on tarpeeks ohjelmaa tälle illalle...
Mun pitäs tehdä joku äksönpläni tälle viikolle että selviäisin parin päivän työreissusta, töistä, auton palautuksesta, kotona käynnistä, 1-2kk kamojen pakkaamisesta, Vapusta ja kämpän siivoamisesta edes jotenkin kunnialla ja ilman suurempaa stressiä.
Keskiviikkona piti mennä katsomaan kahta kämppää Vaasaan, ja tänään soitti toinen vuokranantaja ja ilmoitti että "mulla on jo vuokralainen et voitas vissiin perua se näyttö". Meinasin karjasta sille että maksatko mun 270€ lentoliput, v*tun idiootti! No, onneks on muutakin asiaa sinne suunnalle... Täytynee järkätä toinenkin näyttö jos se ainoa mitä nyt olen menossa katsomaan onkin joku fiasko.
Jos kävis saunassa ja tekis kynsiin ranskalaisen manikyyrin, siinä on tarpeeks ohjelmaa tälle illalle...
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Mä oon kyllä havainnu, että naiset, jotka viettävät paljon aikaa keskenään, voivat saada kierrotkin osumaan yksiin, mutta voiko näin tapahtua myös netin välityksellä!Edith kirjoitti: Mä tajusin kyl just, et tää mun hassu olotila on jotain pms-juttua varmaan, katsoin just kalenteria ja siinä olis yks selitys.

Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Mihi ihmeeseen tää iltapäivä katos?!
Viimetunnit käsitelty kirjallisuutta lastensuojelusta.
Pöllähtäny olo... vois lähtä pihalle pöllöilee ja roudata ton kirjaläjän kotio.
Viimetunnit käsitelty kirjallisuutta lastensuojelusta.
Pöllähtäny olo... vois lähtä pihalle pöllöilee ja roudata ton kirjaläjän kotio.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Aika kultaa muistot?martza kirjoitti:Hiukan työtä teettää enemmän pieninä,

Just viikonloppuna olin puoli päivää vain toisen kanssa, ja tuntui valehtelematta siltä että 90% normaalista taakasta pois, kun hällä ei ollut ketään kenen kanssa kilpailla ja tapella.
Tätä odottaessa...martza kirjoitti:mutta, kasvaessaan isoimmiksi, antavat kaksin verroin takaisin helppoudessaan.

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Äh, mun piti vaan siirtää tämä edelliseen vastaukseen, mutta tulipas ajatushärö. Mutta eniveis, kuten varmaan huomasit: Syön mitä eteen katetaan, mutten purematta.hebuli kirjoitti:Vaolalla asiasta mielipidettä?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Huuh, ei mitään havaintoa. =P Joskus aamulla kai myö sinne lähdetään, eikä ohjelmasta sen tarkemmin ole tietoa.Edith kirjoitti: Mihin aikaan näkee univormupukuisia miehiä Espalla? Jos olis joskus yhdentoista-kahdentoista välillä, niin silloin voisin hyvinkin ehtiä katsomaan. Laitapa prinssieverstille viestiä ja kerro tästä aikataulusta, jooks?
PV:n tietoturvallisuus toimii, edes myö itse ei tiedetä mitä myö tehdään. =D
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Ihan mukava maanantai näin loppujenlopuks. Kun mistermister ei oo kotona niin saan hommailla täällä ihan rauhassa ja intoakin siihen löytyy enempi. Anteroterostakin sain vihdoin otettua kuvan ja kuvan galleriaan (ja yks kuva mustakin tuli laitettua sinne - moon niin kaanis).
Pölyt vois vie pyyhkiä ja sit vois hipsiä suihkuun..Saan palloilla täällä ihan rauhassa näyttäen homssantuulta vanhat nappiverkkarit jalassa ja rikkinäinen paita päällä. Koti-ilta omassa ihanassa seurassani rules!
Pölyt vois vie pyyhkiä ja sit vois hipsiä suihkuun..Saan palloilla täällä ihan rauhassa näyttäen homssantuulta vanhat nappiverkkarit jalassa ja rikkinäinen paita päällä. Koti-ilta omassa ihanassa seurassani rules!
Pitäisi tehdä rästitöitä, mutta ei oikein kykene. Väsyttää ja ahdistaa kämpän sotkuisuus. Pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni, mutta jotenkin ei kykene. Ehkä huomenna tai sitten ylihuomenna. Miten oonkaan taas näin saamaton?
Pikkaisen olen huolissani kaveristani. Sillä oli ollut kuumetta, noin viikon ajan. Hoidettu levolla ja viikonloppuna sitten pieni antibiotti kuuri. Kun ei kuume laskennut, niin sitten sairaalaan lisätutkimuksiin.. Maksa-arvot 472, eikä syytä tiedetä. Mitenköhän sitä oikein piristäisi toista?
Pikkaisen olen huolissani kaveristani. Sillä oli ollut kuumetta, noin viikon ajan. Hoidettu levolla ja viikonloppuna sitten pieni antibiotti kuuri. Kun ei kuume laskennut, niin sitten sairaalaan lisätutkimuksiin.. Maksa-arvot 472, eikä syytä tiedetä. Mitenköhän sitä oikein piristäisi toista?