Mukava maanantai.
Mukava maanantai.
Yritän ajatella positiivisesti, eli siis tämä maanantai on mukava. Onhan? Mites muilla?
Nyt on ainakin hywä fiiwis.
Nyt on ainakin hywä fiiwis.
Voi sviddu tästä työhakemus-jutusta ei tule mitään..!!!
"Olen 26-vuotias lapsellinen opiskelija Espoosta..." Haha.
EDIT: "Olen 26-vuotias lapsellinen opiskelija Espoosta, ja teen nyt lähestymisyrityksen teitä kohti..." Ei kerpele...

"Olen 26-vuotias lapsellinen opiskelija Espoosta..." Haha.
EDIT: "Olen 26-vuotias lapsellinen opiskelija Espoosta, ja teen nyt lähestymisyrityksen teitä kohti..." Ei kerpele...

Viimeksi muokannut Vaola, 24.04.2006 0:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
- KisSandra
- Kitisijä
Hyvää yötä pitäisi jo kovasti toivottaa. Huomenna tai siis tänään, heti unien jälkeen, on ensimmäinen työpäivä uudessa työpaikassa. Vähän jänskättää mutta tuskimpa sitä nyt mitään kamalaa voi tapahtua.. *koputtaa puuta* ..toiv ei pidä illempana tulla kertoilemaan mitään mistään tekemistään megamokista 

Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Melkein samixet!1 Parveketta ei ole, mutta silti kauhea kaakatus kävi ulkoapäin aamun sarastaessa.Gwyneira kirjoitti:Viideltä on mukava herätä siihen kun isot linnut tappelevat - kosiskelevat - parittelevat - tappelevat parvekkeellani. En edes mennyt variksenpelättimestä! Joten valvon.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Huomenta.
Huomasin kuistilla, aamutupakalla ollessani että yhden alakerran ikkunani yläpuolelle, sadelipan alle, on muuttanut pikkulintupariskunta. Liekö varpusia sitten. Minä kun en linnuista osaa montakaan lajia... pikkulintu ku pikkulintu.
Tuli ihan hyvä mieli, eivät olleet minusta moksiskaan, vaan veivät rakennusmateriaalia löytämäänsä onkaloon muina lintuina vaan.
Kevät on pariutumisen aikaa
EDIT: Ja maanantai ilmeisesti lintujen bongaamispäivä
Huomasin kuistilla, aamutupakalla ollessani että yhden alakerran ikkunani yläpuolelle, sadelipan alle, on muuttanut pikkulintupariskunta. Liekö varpusia sitten. Minä kun en linnuista osaa montakaan lajia... pikkulintu ku pikkulintu.

Tuli ihan hyvä mieli, eivät olleet minusta moksiskaan, vaan veivät rakennusmateriaalia löytämäänsä onkaloon muina lintuina vaan.
Kevät on pariutumisen aikaa

EDIT: Ja maanantai ilmeisesti lintujen bongaamispäivä

Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Uusi viikko alkaa just sopivilla kiireillä.
Kevät on selkeästi bongauksien aikaa, sillä kansainväliset gurutkin ovat liikkeellä skandinaviassa sopiviin aikoihin. Nyt pitäisi järjestää toukokuun alkupuolelle pari kurssia, jotta saisimme raavittua maailmantähdistä hieman osaamista ja näkemystä tänne paikallisiin tarpeisiin.
Kevät on selkeästi bongauksien aikaa, sillä kansainväliset gurutkin ovat liikkeellä skandinaviassa sopiviin aikoihin. Nyt pitäisi järjestää toukokuun alkupuolelle pari kurssia, jotta saisimme raavittua maailmantähdistä hieman osaamista ja näkemystä tänne paikallisiin tarpeisiin.
Kohta pitäisi raahautua tämän onnellisuuttatuottavan maanantain mukaiseen työkohteeseen, missä se sitten sijaitseekin.
väsy ja ehkä hiukan siirtymää lauantain roseeluista, mutta onneksi sentän tänään on joitakin kohtia ruumissa, mitkä ovat melkein kivuttomia.
Taidan palkitä itseni olemattomasta jollakin hyvällä safkalla tänään.
väsy ja ehkä hiukan siirtymää lauantain roseeluista, mutta onneksi sentän tänään on joitakin kohtia ruumissa, mitkä ovat melkein kivuttomia.
Taidan palkitä itseni olemattomasta jollakin hyvällä safkalla tänään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Jonkun lehmänkaupan myötä paikallinen sukellusseura järjestää työporukalle laitesukellusintron. Saapa nähdä miten aasin käy.killkill kirjoitti:Eilen kaks onnistunutta luolasukellusta Ojamolla. Kaunis kevätpäivä viettää pinta-aikaa. Mitäpä muuta mies voisikaan haluta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Jatkoa eiliselle:
Itse leffa ei ollut mielestäni erikoinen, perus action-kauraa joka yritti tapansa mukaan olla hieman syvällisempää toimintaa. Onneksi en ottanut deittiä sinne mukaan. Kummallinen systeemi Tennarissa: ovet alakerran pikkusaleihin avattiin vasta joskus 17.18, aivan älytön ryysis ulkopuolella, pääsin saliin ehkä kymmenen minuuttia myöhemmin. Joku kämmi niillä siellä oli.
Muuten eilinen kului sitten kävelyretkellä, yhteisen illallisen ja mukavan oheistoiminnan merkeissä. Ensi viikonloppuna voisin yrittää tehdä deitilleni ultimate-parisuhdetestin: jos hän tykkää The Big Lebowski-elokuvasta, meillä on yhteensopiva huumorintaju sekä samanlainen maku elokuvien suhteen.
Mää lähdinkin eilen ex-fuckin-jamporee katsomaan yksinäni V niinku Verikostoa just siihen 17.15 näytökseen. Idiksen sain n. 35 minuuttia ennen näytöstä, joten eipä muuta kuin ostin lipun äkäseen netin kautta ja sitten kiireellä keskustaan. Hampurilaisenkin ehdin vetäistä ennen näytöstä minuutissa Tennarin Hesessä, ihme ettei tullut mahanpuruja. Ainakin kyseinen näytös oli ihan täynnä, olin kuitenkin onnistunut ostamaan paikan neljänneltä riviltä melko keskeltä.Patz kirjoitti:Kyllä se Murphy taas nauraa puseroonsa kun jo toisena päivänä peräkkäin pilaa tytön leffaillan. Vittu, se oli TAAS LM!! Yritän huomenna jälleen kerran...
Ja joo, voishan sen lipun varata mutta kun en viitsi mennä tuntia etukäteen hakemaan...
Itse leffa ei ollut mielestäni erikoinen, perus action-kauraa joka yritti tapansa mukaan olla hieman syvällisempää toimintaa. Onneksi en ottanut deittiä sinne mukaan. Kummallinen systeemi Tennarissa: ovet alakerran pikkusaleihin avattiin vasta joskus 17.18, aivan älytön ryysis ulkopuolella, pääsin saliin ehkä kymmenen minuuttia myöhemmin. Joku kämmi niillä siellä oli.
Muuten eilinen kului sitten kävelyretkellä, yhteisen illallisen ja mukavan oheistoiminnan merkeissä. Ensi viikonloppuna voisin yrittää tehdä deitilleni ultimate-parisuhdetestin: jos hän tykkää The Big Lebowski-elokuvasta, meillä on yhteensopiva huumorintaju sekä samanlainen maku elokuvien suhteen.