OMG WTF it's Tuesday!
Kipu on kivaa. Palkinnoksi kivusta ostin järjettömän sokerisen roseviiniputelin killumaan jääkaappiin.
No pari Ehrmannia pohjille ja vähän lihalientä perään, katsoo sitten aukeneeko pullo tänään. Mahdollisuus olisi koskapa pomo soitti ja siirsi huomisen keikan ensiviikkoon.
No pari Ehrmannia pohjille ja vähän lihalientä perään, katsoo sitten aukeneeko pullo tänään. Mahdollisuus olisi koskapa pomo soitti ja siirsi huomisen keikan ensiviikkoon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
heikot sortuu elon tiellä... päätä särkee eikä johdu teistä tai töistä...
viime päivinä alkanut pelottaa josko mulle onkin tullut sokeritauti,
päästä heittää,ajoittain pyörryttää,on sellainen hetkellinen epätodellinen
huono olo,en sitten tiedä voiko johtua siitäkin kun joutuu kumartelemaan /
kyykistelemään kohtuu paljon päivän aikana,missä veri saattaa useampaan kertaan pakkautua päähän vai pitäisikö varmuuden varalta käydä kertomassa lääkärille noista oireista&mittauttamassa verenpaine???
kyykistelemään kohtuu paljon päivän aikana,missä veri saattaa useampaan kertaan pakkautua päähän vai pitäisikö varmuuden varalta käydä kertomassa lääkärille noista oireista&mittauttamassa verenpaine???
millivanilli kirjoitti:Poliisi etsii yhä asemiestä Helsingin Hakaniemestä
07.03.2006 klo 16:33
Poliisi etsii yhä aseistettua miestä Helsingin Hakaniemessä. Miehen epäillään ampuneen yhden laukauksen Kaisaniemen metroaseman ylätasanteella.
Hakaniemen torilla on paikalla ainakin viisi poliisipartiota etsimässä miestä, ja poliisin tekniset asiantuntijat tutkivat ampumispaikkaa Kaisaniemen metroasemalla.
Kyseessä on poliisin tietojen mukaan mustasukkaisuusdraama. Kukaan ei loukkaantunut tilanteessa, mutta mies pääsi pakenemaan metrolla. Poliisi ei ole löytänyt miehen käyttämää käsiasetta ja uskoo miehen olevan yhä aseistettuna pakomatkalla.
Yksi metrovuoro Helsingistä itään seisoi Hakaniemessä viisi minuuttia välikohtauksen vuoksi.
1108 kirjoitti:Terve!
Kävin hakaniemessä moikkaan ex-muijaa. Kotona kumminkin taas!!!

Mä olen niin loppu, väsynyt, kuitti, naatti ja under the weather että oksat pois. Mikään määrä unta ei tunnu riittävän, mitään en jaksaisi tehdä ja mikään ei kiinnosta. Hetken minua jopa itketti päivällä. Elämä on perseestä.
Mutta tuo violetti hetkutteleva läski jaksaa vähän hymyilyttää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Perjantain tanssituntien suunnittelu saa nyt väistyä viime tippaan (eli perjantaille). Tuli semmoinen fiilis, että pitäisi ehkä pääsykoe-tehtäviä alkaa katsella... Miksi pirulaisessa jo pelkkä tehtävien tekemisen suunnittelu jännittää? Kuinkahan paljon se varsinainen koulunkäynti sitten rassaa??? (Tiedän jo että paljon, muttaaah...) 

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Ratikassa vieressä istunut mies otti muovikassistaan (jossa myös vanhahkon näköinen kahvinkeitin) puolentoistalitran spraittipullon. Katsahti kohti minua ja totesi: Kyllä, tässä on ihan vain spraittia, kun en halua vaarantaa muiden henkeä täällä juomalla viinaa....
Olikohan se(kin) mies minulle jotenkin tilivelvollinen....?
Serkkulikan kissa juossu kaikki matot rullalle, jaloissa pyörii.
Olikohan se(kin) mies minulle jotenkin tilivelvollinen....?
Serkkulikan kissa juossu kaikki matot rullalle, jaloissa pyörii.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Ei se taida sokeritautia olla, siihen kuuluu myös väsymys, jatkuva pissatus ja jano. Taitaa vaan olla matala verenpaine tai alhainen verensokeri. Tai matala hemoglobiini. Muista syödä kunnolla, vaikka töissä kiirettä pitäisikin.Enthu kirjoitti:heikot sortuu elon tiellä... päätä särkee eikä johdu teistä tai töistä...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
- irmelianneli
- Kitisijä
Voih. Jos se on tää kevät..Lolita kirjoitti:Mä olen niin loppu, väsynyt, kuitti, naatti ja under the weather että oksat pois. Mikään määrä unta ei tunnu riittävän, mitään en jaksaisi tehdä ja mikään ei kiinnosta. Hetken minua jopa itketti päivällä. Elämä on perseestä.
Sitten se otetaan vaikka violeteista läskeistä se hymy, jos ei muuta. Jostain se on revittävä.. vaikka sitten pienikin.
Kipu tarkoittaa siis kuntourheilua?Bluntly kirjoitti:Kipu on kivaa. Palkinnoksi kivusta ostin järjettömän sokerisen roseviiniputelin killumaan jääkaappiin.
Muistisääntö: Kun alkoholi masuun tipahtaa, palautuminen ikkunasta ulos vilahtaa
Kuntourheilu on turhaa, en halua kuolla terveenä urheilijanuorukaisena. Koskapa seuraaviin treeneihin on kosolti aikaa ja on varaa nakata tämänpäivän treenit ketoon, naukkailen tätä sokerilientä varsin hyvällä omallatunnolla.Feiz kirjoitti:Kipu tarkoittaa siis kuntourheilua?
Muistisääntö: Kun alkoholi masuun tipahtaa, palautuminen ikkunasta ulos vilahtaa
Mahankasvatus vaatii jouleja, jopa megajouleja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Tuota... ihanku oisin ollu hoksaavinani, että se tonttuki ois jotenki kadonnu... vai harhojako näin? Katos, ei saa kirjuutella liikoja, nääs.1108 kirjoitti:Tonnin ylitys ja viestien nollaaminen.mustaenkeli kirjoitti:Niiqu mikä?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Sanos muuta.mustanikki kirjoitti:Onko tämä piilovittuilua tyttöystävälle vai rakkausko soikaisee.. Eeh. nimim "tontun postaukset on parhautta"1108 kirjoitti:NOT this shit again...Enthu kirjoitti:Same old shit again
Kiitokset sulle, tuli aika hyvä repeämys täs justiinsa....

(sarjassamme nyt vedät privaa kuka olitkaan)