OMG WTF it's Tuesday!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kipu on kivaa. Palkinnoksi kivusta ostin järjettömän sokerisen roseviiniputelin killumaan jääkaappiin.

No pari Ehrmannia pohjille ja vähän lihalientä perään, katsoo sitten aukeneeko pullo tänään. Mahdollisuus olisi koskapa pomo soitti ja siirsi huomisen keikan ensiviikkoon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Enthu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

heikot sortuu elon tiellä... päätä särkee eikä johdu teistä tai töistä...
viime päivinä alkanut pelottaa josko mulle onkin tullut sokeritauti,
päästä heittää,ajoittain pyörryttää,on sellainen hetkellinen epätodellinen
huono olo,en sitten tiedä voiko johtua siitäkin kun joutuu kumartelemaan /
kyykistelemään kohtuu paljon päivän aikana,missä veri saattaa useampaan kertaan pakkautua päähän vai pitäisikö varmuuden varalta käydä kertomassa lääkärille noista oireista&mittauttamassa verenpaine???
Mojo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Elämäni ensimmäinen lasagne on uunissa.

Nälkäkin on päässyt vähä hiipimään ku aikaani emmin ja etsiskelin reseptejä...
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Mojo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Mojo kirjoitti:Elämäni ensimmäinen lasagne on uunissa.
Onnistui yli odotusten. Olen virtuoosi!!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

millivanilli kirjoitti:Poliisi etsii yhä asemiestä Helsingin Hakaniemestä
07.03.2006 klo 16:33

Poliisi etsii yhä aseistettua miestä Helsingin Hakaniemessä. Miehen epäillään ampuneen yhden laukauksen Kaisaniemen metroaseman ylätasanteella.

Hakaniemen torilla on paikalla ainakin viisi poliisipartiota etsimässä miestä, ja poliisin tekniset asiantuntijat tutkivat ampumispaikkaa Kaisaniemen metroasemalla.

Kyseessä on poliisin tietojen mukaan mustasukkaisuusdraama. Kukaan ei loukkaantunut tilanteessa, mutta mies pääsi pakenemaan metrolla. Poliisi ei ole löytänyt miehen käyttämää käsiasetta ja uskoo miehen olevan yhä aseistettuna pakomatkalla.

Yksi metrovuoro Helsingistä itään seisoi Hakaniemessä viisi minuuttia välikohtauksen vuoksi.
1108 kirjoitti:Terve!

Kävin hakaniemessä moikkaan ex-muijaa. Kotona kumminkin taas!!!
:rofl::rofl::rofl:
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen niin loppu, väsynyt, kuitti, naatti ja under the weather että oksat pois. Mikään määrä unta ei tunnu riittävän, mitään en jaksaisi tehdä ja mikään ei kiinnosta. Hetken minua jopa itketti päivällä. Elämä on perseestä.

Mutta tuo violetti hetkutteleva läski jaksaa vähän hymyilyttää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

NukQ. Tuon korun kanssa taisteleminen uuvutti minut täysin.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Perjantain tanssituntien suunnittelu saa nyt väistyä viime tippaan (eli perjantaille). Tuli semmoinen fiilis, että pitäisi ehkä pääsykoe-tehtäviä alkaa katsella... Miksi pirulaisessa jo pelkkä tehtävien tekemisen suunnittelu jännittää? Kuinkahan paljon se varsinainen koulunkäynti sitten rassaa??? (Tiedän jo että paljon, muttaaah...) :lol:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
mustaenkeli
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ratikassa vieressä istunut mies otti muovikassistaan (jossa myös vanhahkon näköinen kahvinkeitin) puolentoistalitran spraittipullon. Katsahti kohti minua ja totesi: Kyllä, tässä on ihan vain spraittia, kun en halua vaarantaa muiden henkeä täällä juomalla viinaa....
Olikohan se(kin) mies minulle jotenkin tilivelvollinen....?
Serkkulikan kissa juossu kaikki matot rullalle, jaloissa pyörii.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Enthu kirjoitti:heikot sortuu elon tiellä... päätä särkee eikä johdu teistä tai töistä...
viime päivinä alkanut pelottaa josko mulle onkin tullut sokeritauti,
päästä heittää,ajoittain pyörryttää,on sellainen hetkellinen epätodellinen
huono olo,en sitten tiedä voiko johtua siitäkin kun joutuu kumartelemaan /
kyykistelemään kohtuu paljon päivän aikana,missä veri saattaa useampaan kertaan pakkautua päähän vai pitäisikö varmuuden varalta käydä kertomassa lääkärille noista oireista&mittauttamassa verenpaine???
Ei se taida sokeritautia olla, siihen kuuluu myös väsymys, jatkuva pissatus ja jano. Taitaa vaan olla matala verenpaine tai alhainen verensokeri. Tai matala hemoglobiini. Muista syödä kunnolla, vaikka töissä kiirettä pitäisikin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
irmelianneli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Lolita kirjoitti:Mä olen niin loppu, väsynyt, kuitti, naatti ja under the weather että oksat pois. Mikään määrä unta ei tunnu riittävän, mitään en jaksaisi tehdä ja mikään ei kiinnosta. Hetken minua jopa itketti päivällä. Elämä on perseestä.

Mutta tuo violetti hetkutteleva läski jaksaa vähän hymyilyttää.
Voih. Jos se on tää kevät..

Sitten se otetaan vaikka violeteista läskeistä se hymy, jos ei muuta. Jostain se on revittävä.. vaikka sitten pienikin.
Feiz

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Bluntly kirjoitti:Kipu on kivaa. Palkinnoksi kivusta ostin järjettömän sokerisen roseviiniputelin killumaan jääkaappiin.

No pari Ehrmannia pohjille ja vähän lihalientä perään, katsoo sitten aukeneeko pullo tänään. Mahdollisuus olisi koskapa pomo soitti ja siirsi huomisen keikan ensiviikkoon.
Kipu tarkoittaa siis kuntourheilua?

Muistisääntö: Kun alkoholi masuun tipahtaa, palautuminen ikkunasta ulos vilahtaa
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Feiz kirjoitti:Kipu tarkoittaa siis kuntourheilua?

Muistisääntö: Kun alkoholi masuun tipahtaa, palautuminen ikkunasta ulos vilahtaa
Kuntourheilu on turhaa, en halua kuolla terveenä urheilijanuorukaisena. Koskapa seuraaviin treeneihin on kosolti aikaa ja on varaa nakata tämänpäivän treenit ketoon, naukkailen tätä sokerilientä varsin hyvällä omallatunnolla.

Mahankasvatus vaatii jouleja, jopa megajouleja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tämähän oli hauskaa!
mustaenkeli
Kitisijä
Viesti:

1108 kirjoitti:Tämähän oli hauskaa!
Niiqu mikä?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

mustaenkeli kirjoitti:Niiqu mikä?
Tonnin ylitys ja viestien nollaaminen.
mustaenkeli
Kitisijä
Viesti:

1108 kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:Niiqu mikä?
Tonnin ylitys ja viestien nollaaminen.
Tuota... ihanku oisin ollu hoksaavinani, että se tonttuki ois jotenki kadonnu... vai harhojako näin? Katos, ei saa kirjuutella liikoja, nääs.
-muumimamma
mustaenkeli
Kitisijä
Viesti:

Se oliki toinen tonttu se, joka on ny vieras...
-muumimamma
cardic
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja cardic »

tanaan on kyl ollu kokonaisuudessaan paska paiva. koko ajan tehny mieli ottaa yhteen jonku kaa ja tullu turhaan auottuu paata. korrektiivisuus ei ole ollut paivan teemana

edit: ja vitut! paivaki vaihtu jo
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
mustanikki

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

1108 kirjoitti:
Enthu kirjoitti:Same old shit again
NOT this shit again... :doh:
Onko tämä piilovittuilua tyttöystävälle vai rakkausko soikaisee.. Eeh. nimim "tontun postaukset on parhautta"
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustanikki kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Enthu kirjoitti:Same old shit again
NOT this shit again... :doh:
Onko tämä piilovittuilua tyttöystävälle vai rakkausko soikaisee.. Eeh. nimim "tontun postaukset on parhautta"
Sanos muuta.

Kiitokset sulle, tuli aika hyvä repeämys täs justiinsa....:lol:

(sarjassamme nyt vedät privaa kuka olitkaan)
Vastaa Viestiin