Niin. Koska tissitopikkeja ei voi olla liikaa, niin haluaisinkin tietää miltä se tuntuu kun mies tulee rinnoillesi. Ja onko eroa sillä tunteella, jonka tuottaa vieraan miehen tuleminen verrattuna tutun miehen tulemiseen?
Itse meinasin aloittaa "miltä tuntuu jos mies ei tuijota rintojasi?" keskustelun, mutta tämä on kyllä yhtä tasokas vastine. Ja Edith ehtikin tavallaan jo ensin...
Nainen ei selvästikään ollut varautunut sillä hän ei blokannut hyökkäystä käsilaukulla. Tosin mieskin aNpui ohi, joten voi olla että nainen olikinvarautunut mutta ei tuohon osoitteeseen.
Vaola kirjoitti:Fyysiset tuntemukset ovat verrattavissa siihen kun parikuinen vaavi puklaa rinnoille.
Mitä sä oikein syötät niille penskoillesi?
Kävelevät katasrofini eivät suinkaan ole enää parikuisia. Nykyään ovat ihan kaikkiruokaisia (mihin olen suunnattoman tyytyväinen). Parikuisina latkivat äidinmaidon vastiketta, mikä puklattuna vastaa koostumukseltaan spegua aika hyvin. Lämmin, kostea, joskus jopa rakeinen. Bon appetit!
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Jaa-a. Riippuu miehestä ja tilanteesta.
Tosin täysin vieras ei ole koskaan rinnoilleni tullut, aina ne nimensä ovat jossain vaiheessa kertoneet
Mutta kuulemma sperma tekee hyvää iholle, hih
Mutta jos ottaisin tämän kyselyn vakavasti... Ei se tisseille ruikkiminen oo ihan mun juttu.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
oon itte välillä töissä klubilla jossa on yks todella kuvottava mies! Se aina AINA tuijottaa mun rintoja, ja se jos joku on todella ahdistavaa, koska se mies todella kuvottaa mua hyi ja yök[/u]