Äitien sunnuntai
Äitien sunnuntai
Mutta toistaseks on kyllä vielä mun lauantai. Alla ehkä n. 16 cosmoa, mahti kemut! Maistuis ehkä teillekin?
Work like a captain, play like a pirate.
Jep, kaadoin juuri itsellenikin Baileysin!Vesper kirjoitti:Mulle maistuis nyt tiedät-kyllä-mikä. Olisko tarjolla?
Valkkarin paskiainen pisti närästämään, joten halusin säästää itseäni moiselta litkulta toistamiseen ja join pullon tyhjäksi samojen konkurssikustannusten piikkiin kansantaloustiedettä lukiessani. Koska Vesperkin on liian kaukana, joutunen itkemään itseni uneen jonkin leffan parissa, sillä tunnen oloni liian levottomaksi rauhoittumaan uutukaisen iltasatuni, "Kemiaa insinööreille" parissa. Pläni muuten selvä(pun intended), mutten osaa päättää onko seuraava napsu minttu-B:tä vaiko viskiä. Käyn neuvoa antavassa suihkussa miettimässä tekosiani.
- Pulkannaru
- Kitisijä
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
Äitienpäiväaamuun kuuluu lipun nostaminen salkoon, valkovuokkojen kerääminen sekä herkkuaamiainen. On ihan kiva lusmuta vanhempien nurkissa, niin pääsee viettämään äitienpäivää kunnolla 
Perinteinen äitienpäiväkävely taitaa jäädä minulta väliin, äiti saa ottaa meidän koiruuden mukaansa metsäkävelylle.

Perinteinen äitienpäiväkävely taitaa jäädä minulta väliin, äiti saa ottaa meidän koiruuden mukaansa metsäkävelylle.
Hyvää Äitienpäivää!
Mulla oli tänään ainoastaan yksi agenda; ei mikään lahjojen vastaanotto tai laiskottelu niin että kaikki tehdään mun puolesta... vaan se, että tiedän tänään saavani tahtoni lävitse about missä vain. Nyt on sitten olkkarin Ikean iso kirjahylly pojan huoneessa, pojan huoneen täysin turha lipasto olkkarissa, lattiat on imuroitu ja pesty kimpassa sekä tuhat ja sata pikkujäbän kirjaa laitettu järjestykseen! Mwaha.. eli siivoukseksi meni tämä päivä, ei haittaa mua.
Nyt hetki lepoa kun pätkäkin vetää lonkkaa, sitten sapuskaa anopille, omalle äidille ja avomiehelle sekä veljelle. Lohitapakset, fetasalaatti, valkosipulipatonkia ja alkoholitonta kuplajuomaa pihalla
Mulla oli tänään ainoastaan yksi agenda; ei mikään lahjojen vastaanotto tai laiskottelu niin että kaikki tehdään mun puolesta... vaan se, että tiedän tänään saavani tahtoni lävitse about missä vain. Nyt on sitten olkkarin Ikean iso kirjahylly pojan huoneessa, pojan huoneen täysin turha lipasto olkkarissa, lattiat on imuroitu ja pesty kimpassa sekä tuhat ja sata pikkujäbän kirjaa laitettu järjestykseen! Mwaha.. eli siivoukseksi meni tämä päivä, ei haittaa mua.
Nyt hetki lepoa kun pätkäkin vetää lonkkaa, sitten sapuskaa anopille, omalle äidille ja avomiehelle sekä veljelle. Lohitapakset, fetasalaatti, valkosipulipatonkia ja alkoholitonta kuplajuomaa pihalla

The great club outshines the individual, always and forever.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Koko lailla "Hirvein päivä ikinä perheen kanssa top 3"-kategoriaan mahtui tämä päivä. Muuta ei ehtinyt tekemään, kuin ruokkimaan pentuja, repimään niitä irti joko toisistaan tai pahanteosta - tai sitten siivoamaan niiden sotkuja.
Arvioisin että joka kolmas tänään sanomani sana oli "EI!" Onko tuota vanhinta purrut vesikauhuinen koira? Täytyykin tarkistaa illalla, löytyykö hiusrajasta "666"-tatuointia.
Hulluksi tässä tulee. Ihan oikeasti. Eikä kärsivällisyyttä millään lisää se, että tässä ollaan oltu varmaan alun toista kk putkeen koko ajan joku porukasta kipeenä.
Arvioisin että joka kolmas tänään sanomani sana oli "EI!" Onko tuota vanhinta purrut vesikauhuinen koira? Täytyykin tarkistaa illalla, löytyykö hiusrajasta "666"-tatuointia.
Hulluksi tässä tulee. Ihan oikeasti. Eikä kärsivällisyyttä millään lisää se, että tässä ollaan oltu varmaan alun toista kk putkeen koko ajan joku porukasta kipeenä.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Tiilikaton ja vesikourujen puhdistaminen 1,5 vuoden neulasista, sammalesta ja jäkälästä on aika raskasta. 70% jäljellä, nyt on tullut harjattua alas kaksi kottikärryllistä rojua.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.