Sontaaki
Sontaaki
Luovutan. Pakko yrittää pitää unirytmi edes joten kuten tolkullisena, olisi maanantai-aamuna openhommia tiedossa. Kolmisen sivua tekstiä läjässä ja melkein koko esseen-paska taputeltu. "Huomiseksi" vielä vikan kappaleeen kirjoitus ja yhteenveto + editoinnit, hyvä siitä tulee. Vielä ehtii kiskaisemaan parit Baileysit (unohtui korkata aiemmin), venytellä selät&jalat ja lukea loistavaa rikoskirjallisuutta.
Olisipa mulla autokuski; olis niin monta paikkaa missä pitäisi käydä hakemassa tätä ja tota, mutta ilman sitä kuskia ei onnistu. Lapsettomat kaverit, joilla auto on, ovat olleet radalla tai muuten vain "nukutaan pitkään". Mies lähti pojan kanssa Luonnontieteelliseen museoon eikä äiti saanut tulla mukaan, tänään on kuulemma "poikien päivä", kun mä saan joka lauantai tehdä pojan kanssa kaikkea kivaa mistä iskä jää paitsi. (:h:)
Nyt sitten istun kotona ja haaveilen helikopterista; tulee julkisissa istuttua about 10-15h/vk, ei kiinnostais näin sunnuntaiaikataulujen mukaan seisoskella tienposkessa.
Valivali. Mä meen lukemaan.
Nyt sitten istun kotona ja haaveilen helikopterista; tulee julkisissa istuttua about 10-15h/vk, ei kiinnostais näin sunnuntaiaikataulujen mukaan seisoskella tienposkessa.
Valivali. Mä meen lukemaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Juu, mutta tuskin se taksikuski viitsii ilman mittarin päälläoloa mua kuskata Tammistossa kaupasta toiseen. Eilen just taksittelin, en mä nyt niin rikas ole!huima kirjoitti:^ Jos autoa tarvitsee harvoin, niin taksi tulee halvemmaksi. Siinä on auto ja kuski samassa paketissa.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Käytiin jannun kanssa Tropicariossa ja olihan melkoinen pettymys koko mesta.
http://www.tropicario.com/
Jos tuo on pohjoismaiden uudenaikaisin, niin ne muut täytyy olla ajoilta ennen buurisotia.
No, juna-ratikka-tropicario-ratikka-leikkiluola-hese-juna-seikkailupäivä oli ihan ok, enkä edes alkoholia juonut vaikka humalassa tapaankin heilua!
Kyllä oli muuten tyhjä kaupunki. Aika ehanaa niinku.
http://www.tropicario.com/
Jos tuo on pohjoismaiden uudenaikaisin, niin ne muut täytyy olla ajoilta ennen buurisotia.
No, juna-ratikka-tropicario-ratikka-leikkiluola-hese-juna-seikkailupäivä oli ihan ok, enkä edes alkoholia juonut vaikka humalassa tapaankin heilua!
Kyllä oli muuten tyhjä kaupunki. Aika ehanaa niinku.
Missä vodkassa alkoholiprosentti on 60 %? Valista röpöttäjää, pliis.Manaaja kirjoitti:Alkoi vähän oma alkoholitoleranssi mietityttämään. Perjantaina upposi pullo 60% vodkaa, pullo punaviiniä sekä olutta ja viskiä päälle, enkä ollut edes suuremmin humalassa. Joutaisikohan sitä jo armolomalle.

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
No tuonne jos suuntaa niin kannattaa toki ostaa jotain hyvää. Tai kysyjän tapauksessa halpaa ja toimivaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Essee paketissa. Siinä missä väänsin ensimmäisen viime viikolla muutamassa tunnissa, meni tähän apaut sille opetussuunnitelmassa allokoitu 20h. Sain sen mahtumaan juur&juur neljään sivuun.
Mitäs sitten? Haenko kesätöitä, teenkö saksan läksyt vaiko vikan kansantaloustieteen tehtävän vai kenties bumerangina palautuneen naurettavan orientaatiotehtävän? Vai alanko vääntämään makaroniloodaa ja siivoamaan? Vika valittu.
Mitäs sitten? Haenko kesätöitä, teenkö saksan läksyt vaiko vikan kansantaloustieteen tehtävän vai kenties bumerangina palautuneen naurettavan orientaatiotehtävän? Vai alanko vääntämään makaroniloodaa ja siivoamaan? Vika valittu.
Joo, se Tropicarion kahvilatarjonta on mehuoikeuksin aika tylsäBoner kirjoitti:

Miesten päivä huipentui siihen että soittivat puolen päivän jälkeen että ovat jo lähikaupoilla, peli alkaa 15.30

Huomenna taas töitä - enää 4 vk!
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Stadinarska
- Kitisijä
Sairasaira kirjoitti:Huomenna Unkariin. ei yhtään vielä sellainen olo, et olis huomenna reissu edessä. Mikä vikana?!

Unkariin menet! Minkä vuoksi? Hienoahan se on! Budaan vai Pestiin?
VOI kun voisin tulla mukaasi! Ehkä otat minut matkalaukkuusii!

Hyvää matkaa Helmikulta, ja saa hyvä matkafiilis!!
toivoo
Arska