Keskiviikon kovat (jutut)
- Riemumieli
- Kitisijä
Keskiviikon kovat (jutut)
Viisumivapaasti Venäjän federaatioon ja sieltä Eurooppaan. Ihanko Stubbendaali haluaa kaiken rikollisuuden maailmasta länteen?
Paras päivä ikinä.
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä
- Kottarainen
- Kitisijä
Mä en tajua, miksi lääkäri kärsisi burn outista. Lähtee nostelemaan ja siirtyy privaattiin.Kottarainen kirjoitti:Kaksi työpäivää takana ja nyt siis pieni paussi ennen "lopullista" työhönpaluuta. Oon vielä aika innoissani. Saa nähdä kauanko menee että asiaintila muuttuu. Kuulemma burnouttia kovasti liikkeellä siellä duunissa.
Sais tää yskä jo pikkuhiljaa loppua. Väsyttääkin niin vietävästi.
Kotona sen sijaan menee (pitkästä aikaa) melko mukavasti
Näköjään pitää paikkansa, että jos malttaa aikaansa sijoittaa perheeseen, niin kyllä siitä jotain saakin.
Esikoisella on kova into opetella asioita. Eilen vaatimalla vaati päästä kauppaan mukaan ja tietysti oma kärry mukaan. Puolet ajasta iskä sitten jahtasikin käytävillä kaahailevaa haalarihirmua ja noukki kalleimpia ostoksia kärryistä takaisin hyllyyn. Myös pukemaan ja riisumaan pitää päästä nykyään itse. Rukkaset vedetään sujuvasti vääriin käsiin ja paita riisutaan alakautta. Jos ei muuta, niin ilmaista viihdettä riittää vanhemmille!
Kotona sen sijaan menee (pitkästä aikaa) melko mukavasti

Näköjään pitää paikkansa, että jos malttaa aikaansa sijoittaa perheeseen, niin kyllä siitä jotain saakin.
Esikoisella on kova into opetella asioita. Eilen vaatimalla vaati päästä kauppaan mukaan ja tietysti oma kärry mukaan. Puolet ajasta iskä sitten jahtasikin käytävillä kaahailevaa haalarihirmua ja noukki kalleimpia ostoksia kärryistä takaisin hyllyyn. Myös pukemaan ja riisumaan pitää päästä nykyään itse. Rukkaset vedetään sujuvasti vääriin käsiin ja paita riisutaan alakautta. Jos ei muuta, niin ilmaista viihdettä riittää vanhemmille!
Meillä ei työnantaja kustanna lapdanceja työaikana, vaan ne pitää perhana maksaa itse!Dave kirjoitti:Mä en tajua, miksi lääkäri kärsisi burn outista. Lähtee nostelemaan ja siirtyy privaattiin.
- Kottarainen
- Kitisijä
joo-o. Mutta jos homma/työympäristö on paskaa, niin kannattaa vaihtaa maisemaa.Kottarainen kirjoitti:Varmaan siksi että haluaa tehdä sitä omaa erikoisalaa eikä privaatista löydy vastaavaa.Dave kirjoitti: Mä en tajua, miksi lääkäri kärsisi burn outista. Lähtee nostelemaan ja siirtyy privaattiin.
Mä en tajua näitä tyyppejä, jotka hoitavat yksin neljän ihmisen hommia ja itkevät kun on rankkaa. Vaihtakoot paikkaa! Ei siellä oo pakko olla. En puhu pelkästään lääkäreistä.
- Kottarainen
- Kitisijä
No onhan muitakin konsteja. Työsuojelua ja semmosta.Dave kirjoitti:joo-o. Mutta jos homma/työympäristö on paskaa, niin kannattaa vaihtaa maisemaa.
Mä en tajua näitä tyyppejä, jotka hoitava yksin neljän ihmisen hommia ja itkevät kun on rankkaa. Vaihtakoot paikkaa! Ei siellä oo pakko olla. En puhu pelkästään lääkäreistä.
Saa nähdä uhkaavatko kohta joukkoirtisanoutumisella elleivät asiat muutu. Sen nyt ainakin luulisi tehoavan.
Viimeksi muokannut Kottarainen, 09.02.2011 13:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
- Pulkannaru
- Kitisijä
No toki. En mä potilailleni anna ensimmäiseksi neuvoksi irtisanoutumista. En vaan tajua miksi ne, joilla on mahdollisuus lähteä eivät lähde, jos homma ei muutu.Kottarainen kirjoitti:No onhan muitakin konsteja. Työsuojelua ja semmosta.Dave kirjoitti:joo-o. Mutta jos homma/työympäristö on paskaa, niin kannattaa vaihtaa maisemaa.
Mä en tajua näitä tyyppejä, jotka hoitava yksin neljän ihmisen hommia ja itkevät kun on rankkaa. Vaihtakoot paikkaa! Ei siellä oo pakko olla. En puhu pelkästään lääkäreistä.
.