Maanantahi
Maanantahi
Mitäs mielessä nussukat?
Täällä normimeininki, lisätään siihen matonpesu.
Re: Maanantahi
Heh, mietin kans just matonpesua.. Et kun en saanut aikaiseksi pestä niitä kesällä ulkona, niin voiskohan ne pestä hätätapauksessa kylppärinlattialla?ninnithequeen kirjoitti:

Muuten mielessä ensimmäinen ultraäänitutkimus. Jännittää ihan hirvittävästi..ja meen sinne ihan yksin (ja en oo nyt ihan varma että onko se hyvä juttu vai ei). Ja että onko se Kättäri nyt parempi ku Naistenlinikka ja niin edelleen. (Ihme hermoheikko tapaus.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Sama. Seiskalta ylös, koiran kans lenkille ja sitten purkaan sähköpostisumaa, mikä on tosi helppoa koska kirjoitin out-of-office-viestiin että "en lue loman aikana tulleita viestejä vaan tuhoan ne, jos asiasi oli kovinkin tärkeä tai haluat palautettani niin laitappa viesti uudestaan viikolla 35".Vesper kirjoitti:Loma loppui, töihin
Miksi ei? Minä olen pessy edellisen kämpän kylppärissä kun siellä ei ollu muuta paikkaa mitä pessä. Pikkumatot menee helposti. Mulla oottaa 1 pieni, 1 keskikokoinen ja 1 iso pesua. Isonkin pesen kylppärissä mutta huuhtelen ulkona. Jos vaikka tällä viikolla sais aikaiseksi. Tosin pihallakin on hommaa, lupasin itselleni että teen kaikki tarvittavat takapihan pihahommat tällä viikolla. Sit saa vain kerätä luumuja ja tomaatteja loppusyksyn ja keväällä pääsee suoraan tekeen nurtsia ja kivetyksiä.Sipsi kirjoitti: Heh, mietin kans just matonpesua.. Et kun en saanut aikaiseksi pestä niitä kesällä ulkona, niin voiskohan ne pestä hätätapauksessa kylppärinlattialla?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Re: Maanantahi
Mul on kaks pikkumattoa, joita vinguin mutsilta 2 vuotta - ne un oli tarpeellisemmat varastossa pölyttymässä kuin koristamassa mun makkariasipsi kirjoitti:
Heh, mietin kans just matonpesua.. Et kun en saanut aikaiseksi pestä niitä kesällä ulkona, niin voiskohan ne pestä hätätapauksessa kylppärinlattialla?

Ne voi pestä kylppärin lattialla ja kuivata saunassa.
- McJanne
- Kitisijä
Ajattelin olla reipas (tai ahne) ja luovuttaa kaksi työmaata tänään. Mitähän mä sitten teen kun ei saa enää piikata 
Ihailin tänään itseäni peilistä aamulla, kyllä se näkyy jo käsivarsissa että moskaa on heiluteltu, harmi että nämä on lajin kannalta mahdollisimman huonot isot lihakset
Treenikauden avaus siirtyy näemmä taas, talvivuorot alkaa jo ylihuomenna, mutta tämä tauti on vielä sen verran pahana ettei viitsi lähteä itseään tappamaan. Ensi kevättä ajatellen olisi viisasta pitää pari kuukautta palkatonta, muuten ei ole mitään toivoa saada aikataulua kiinni ja vyöarvoja tarpeeksi että saa luvan lähteä ulukomaille elvistelemään. Pitääkin alkaa valmistelemaan, lieköhän hankala saada a) Volvo myytyä b) kämppä vuokrattua kalustettuna pariksi vuodeksi...
Oikeastaan voisi polttaa kaiken, piruako näitä säästelemään.

Ihailin tänään itseäni peilistä aamulla, kyllä se näkyy jo käsivarsissa että moskaa on heiluteltu, harmi että nämä on lajin kannalta mahdollisimman huonot isot lihakset

Treenikauden avaus siirtyy näemmä taas, talvivuorot alkaa jo ylihuomenna, mutta tämä tauti on vielä sen verran pahana ettei viitsi lähteä itseään tappamaan. Ensi kevättä ajatellen olisi viisasta pitää pari kuukautta palkatonta, muuten ei ole mitään toivoa saada aikataulua kiinni ja vyöarvoja tarpeeksi että saa luvan lähteä ulukomaille elvistelemään. Pitääkin alkaa valmistelemaan, lieköhän hankala saada a) Volvo myytyä b) kämppä vuokrattua kalustettuna pariksi vuodeksi...
Oikeastaan voisi polttaa kaiken, piruako näitä säästelemään.
Kirjoitan tätä alasti
Viimeinen viikko ennen lomaa käynnistyi juuri! Ensi viikolla tähän aikaan ollaan Los Angelesissa
Tosin oon niin väsynyt, että nukun varmaan koko viikon uima-altaalla.
Kiva herätys. Mies on taas Japanissa ja kissat ovat tosi rasittavia, kun ne vaativat multa vähintäänkin tuplasti huomiota. Toinen nukkui tyynyllä - kiva herätä karvainen kissanperse naamalla - ja toinen puri mua jalkapöydästä uudestaan ja uudestaan ja kun sain sen viimein häädettyä siitä, alkoi se pudotella tavaroita lattialle yöpöydiltä. Kai se piti varmistaa, että herään ja ruokin heidät, kun se on yleensä aina mies, joka ruokkii kissat aamuisin.
Jotenkin tosi alaston olo. Otin huulilävärin pois, kun se tulehtui, kun vaihdoin renkaan tappiin. Kai mä alan olla liian vanha tollaisille hömpötyksille

Kiva herätys. Mies on taas Japanissa ja kissat ovat tosi rasittavia, kun ne vaativat multa vähintäänkin tuplasti huomiota. Toinen nukkui tyynyllä - kiva herätä karvainen kissanperse naamalla - ja toinen puri mua jalkapöydästä uudestaan ja uudestaan ja kun sain sen viimein häädettyä siitä, alkoi se pudotella tavaroita lattialle yöpöydiltä. Kai se piti varmistaa, että herään ja ruokin heidät, kun se on yleensä aina mies, joka ruokkii kissat aamuisin.
Jotenkin tosi alaston olo. Otin huulilävärin pois, kun se tulehtui, kun vaihdoin renkaan tappiin. Kai mä alan olla liian vanha tollaisille hömpötyksille

-
- Kitisijä
Saikku jatkuu paketti kädessä lomaan asti 6.9. ja siirtäen sitä jonnin verran. Paska homma on Espanjan reissumme 9.-16.9. kun uimiset sun muut hankaloituu big time. Käteen jää luonnollisesti kuivaa ruutia joka hetki. Tulee usein tunne, että tekis mieli hakata kädellä säkkiä niimmaan vitusti, jotta tuo ruuti tulisi käytetyksi. Pakko lähteä kohta lenkille tai jotain, ettei aivot pikselöidy.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Törmäsin tuttavaan kymmenen vuoden takaa lauantaina. Sovittiin että lisään hänet Facebook-kaveriksi ja hän vahvisti pyynnön äsken. Automaattisessa vahvistusviestissä Facebook tarjosi kuutta hänen kaveriaan minulle lisättäväksi, vihjaten että tuntisin kenties heidätkin. Pelkkiä julkkiksia! As if! Nauratti. 

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
No ei tuossa vielä mitään, mutta ajattele keitä se sun kaverisi sai vastaavana vihjauksena?Vaola kirjoitti:Törmäsin tuttavaan kymmenen vuoden takaa lauantaina. Sovittiin että lisään hänet Facebook-kaveriksi ja hän vahvisti pyynnön äsken. Automaattisessa vahvistusviestissä Facebook tarjosi kuutta hänen kaveriaan minulle lisättäväksi, vihjaten että tuntisin kenties heidätkin. Pelkkiä julkkiksia! As if! Nauratti. :lol:
No se oli vähän niinku osa tuota nauratusta. Tekis melkein mieli kysyä siltä, keitä sille tarjottiin.elco kirjoitti:No ei tuossa vielä mitään, mutta ajattele keitä se sun kaverisi sai vastaavana vihjauksena?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw