Nyt vois väittää, että on liikaa töitä tälle päivälle. Klo 12.30 pitää olla Herttoniemessä ja mulla päättyy paltsu Varistossa klo 12.15...
Ja kaikki "oikeat" työt puhehommien ja edestakaisin ajelun lisäksi. Puuuh.
Pitää pirteenä kun on vähän kiire.
^Tais saada pakit pizzakuskilta ja päätti kostaa... attention whore pahinta laatua. Tollaiset paskanpuhujat vie pohjan seksuaalinen ahdistelu/raiskaus -jutuilta
Niska on taas ihan superjumissa ja päänsäkyä pukkaa. En vaan viitti ottaa relaksanttia, kun nukahtaisin varmaan heti.
exPertti kirjoitti:^ Miksi hän sitten meni poliisille? Ymmärsin uutisesta, että poliisi tutkii asiaa naisen aloitteesta.
Iltalehti kirjoitti:- Koko juttu on keksitty. Nainen on aiemminkin väittänyt pitserian työntekijöiden kähmineen häntä. Jos näin olisi, miksi hän tilaa aina vaan uudestaan pitsaa ja haluaa aina nimenomaan mieskuskin.
Iltalehti tosin ei ole luotettavimpien mahdollisten uutisvälineiden kärjessä.
Mä starttaan ny. Mahdollisesti olen vielä hengissä iltapäivällä.
exPertti kirjoitti:^ Miksi hän sitten meni poliisille? Ymmärsin uutisesta, että poliisi tutkii asiaa naisen aloitteesta.
Iltalehti kirjoitti:- Koko juttu on keksitty. Nainen on aiemminkin väittänyt pitserian työntekijöiden kähmineen häntä. Jos näin olisi, miksi hän tilaa aina vaan uudestaan pitsaa ja haluaa aina nimenomaan mieskuskin.
Iltalehti tosin ei ole luotettavimpien mahdollisten uutisvälineiden kärjessä.
Mä starttaan ny. Mahdollisesti olen vielä hengissä iltapäivällä.
Lieneekö lainattu henkilökään?
Koeta pysyä hengissä. Se helpottaa asioita, kuten kityilyä.
^Mun toinen ukki kävi vielä 93 veenä mein baarissa mua kattomassa ja iskemässä naisia. Aina oli naisia pöytä täys ku putsailin tuhkiksia ja kysyin et jaahas, taas on papalla akkakerho koolla ni vastaus oli "Emmää noin nuorii vokottele!" No oli niil joku 40-50v ikäeroa juu
Hih, me saadaan kaverilta kyyti Sauna Open Airiin, mutta takaisin pitää tulla pe-aamun ekalla junalla, kun ollaan menossa katsomaan vain KISSiä. Kolmen hengen ryhmälippu yhteen suuntaan maksaa 66,60€. Hinta siis sopii reissun luonteeseen
Minä, jonka kuukausittaisten puhelinlaskujen puheosuus on yleensä noin 10 euroa, huomasin juuri puhuneeni kahden päivän aikana kolmenkympin euron edestä puhelimessa.
Manaaja kirjoitti:Minä, jonka kuukausittaisten puhelinlaskujen puheosuus on yleensä noin 10 euroa, huomasin juuri puhuneeni kahden päivän aikana kolmenkympin euron edestä puhelimessa.
Manaaja kirjoitti:Minä, jonka kuukausittaisten puhelinlaskujen puheosuus on yleensä noin 10 euroa, huomasin juuri puhuneeni kahden päivän aikana kolmenkympin euron edestä puhelimessa.
Neiti!
No ei sitä karvaisten urologienkaan kanssa viitsi jutella.