Vesper kirjoitti:Hetkeks töihin ja lounaalta taas tapaamaan kirurgia ja nukkumattia. Veistä pukkaa, toivottavasti vikaa kertaa tämän asian tiimoilta...
Näin taas painajaisia ja on sellainen epämääräisen ahdistunut olo, vaikka en ees oikein muista, mitä unissa tapahtui. Deadline painaa päälle ja alkaa stressi iskeä. Lisäksi dieetti alkaa sekoittaa mun päätäni siihen malliin, että tunnen syyllisyyttä jokaisesta suupalasta vaikka söisin tuhat kaloria alle kulutuksen päivässä.
Seurattiin just kameroilla, kun hyökkäysvaunu aka (häkki)pikkutrukki(parilla suojalevyllä) kävi tuhoamassa lokin pesän joka oli viksusti kontin päällä. Vaaratilanteita satamassa, end report.
En tajua. Ohitin aamulla 80-alueella n. 70 ajaneen yhdistelmän, ja ohittaessani kuski näytti ikkunasta keskaria. Niinku mitä vattua? Olisko mun pitänyt jäädä sen perään kerryttämään jonoa? Ymmärtäisin vielä, jos olisin ohittanut jotenkin tökerösti, esim. koukkinut suoraan eteen, mutta jos jo rinnalla ajaessa tulee tarve esitellä kansainvälistä, oon vähän kummissani. Ammattiautoilija, luulis tajuavan.
Olisin näyttänyt takaisin, mutta eihän mun tummennusten läpi näy moiset...
Dumis kirjoitti:Seurattiin just kameroilla, kun hyökkäysvaunu aka (häkki)pikkutrukki(parilla suojalevyllä) kävi tuhoamassa lokin pesän joka oli viksusti kontin päällä. Vaaratilanteita satamassa, end report.
What??? Eikös tuollaisen vuoksi pitäisi laittaa satama seisomaan kunnes pesintä on ohi.
Dumis kirjoitti:Seurattiin just kameroilla, kun hyökkäysvaunu aka (häkki)pikkutrukki(parilla suojalevyllä) kävi tuhoamassa lokin pesän joka oli viksusti kontin päällä. Vaaratilanteita satamassa, end report.
What??? Eikös tuollaisen vuoksi pitäisi laittaa satama seisomaan kunnes pesintä on ohi.
Saatana. Taas krampissa koivet. Salettiin jotain allergista reaktioita näistä vitun Reposen homekopeista. Täytyy varmaan mennä paistamaan aivojaan ulos koneen kanssa.
Ei o paljon muuta hyvää tällä uudella työmaalla kun langaton nettiyhteys.
Eilen oli niin väreilevä ilmapiiri, nastamuumio olisi kateellinen. Kuusi vielä diplomi-insinöörin tittelin omaavaa urosta kesäisessä vaatetuksessa. Insinöörifetisistin unelma. Juuri mikään ei ole eroottisempaa kuin kasa fiksuja päitä mittaamassa ja pohtimassa mahtuuko vai eikö mahdu. Tietysti mahtuu, mutta ei sitten kuitenkaan, onhan kyse sentään insinööreistä.
RP kirjoitti:Eilen oli niin väreilevä ilmapiiri, nastamuumio olisi kateellinen. Kuusi vielä diplomi-insinöörin tittelin omaavaa urosta kesäisessä vaatetuksessa. Insinöörifetisistin unelma. Juuri mikään ei ole eroottisempaa kuin kasa fiksuja päitä mittaamassa ja pohtimassa mahtuuko vai eikö mahdu. Tietysti mahtuu, mutta ei sitten kuitenkaan, onhan kyse sentään insinööreistä.
Seksikästä, namiii! Sanoinko jo että HOTTIA.
Jos ei tietäisi tuota muuttotaustaa, kieltämättä pistäisi pohtimaan että kuinka monta aukkoa pupusta oikeen löytyy ja miltä näyttää diplomi-insinöörilauma työntömittan ja lubrikanttipurkin kera pohtimassa, että mahtuuko.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Poikkesin Nesteellä välipalalla: kaakao ja dälläspyllä. Mä NIIN samaistun teihin naisiin, et mul on läski olo, tais mennä suoraa pagaraan
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Poikkesin Nesteellä välipalalla: kaakao ja dälläspyllä. Mä NIIN samaistun teihin naisiin, et mul on läski olo, tais mennä suoraa pagaraan
Käy oksentamassa, niin ne naisetkin tekee.
Voihan hän myös harrastaa seksiä miehensä kanssa. Sehän polttaa kaloreita pakaroista.
Ei vois juuri vähempää kiinnostaa nää toimistohommat taas, on suolesta kun tässä ei ole päätä eikä häntää. Kaikki tekee mitä huvittaa, eikä kukaan ota vastuuta.
Dumis kirjoitti:Ei vois juuri vähempää kiinnostaa nää toimistohommat taas, on suolesta kun tässä ei ole päätä eikä häntää. Kaikki tekee mitä huvittaa, eikä kukaan ota vastuuta.
Noo.. muistelepas sitä kun lunta tuli vaakasuoraan ja seisoit laiturilla.
NuoriD kirjoitti:Noo.. muistelepas sitä kun lunta tuli vaakasuoraan ja seisoit laiturilla.
Kyllä muuten se viime talvena hankittu tuplauntuvatakki tuntuu hassulta tuotteelta katsoakin vaatehuoneen hengarissa kun ulkona on 25 astetta lämmintä.
Amatööri. Pullia pitää (tietenkin!) syödä kaksi, yksi kummallekin kannikalle!
Dumis kirjoitti:Ei vois juuri vähempää kiinnostaa nää toimistohommat taas, on suolesta kun tässä ei ole päätä eikä häntää. Kaikki tekee mitä huvittaa, eikä kukaan ota vastuuta.
Noo.. muistelepas sitä kun lunta tuli vaakasuoraan ja seisoit laiturilla.
Sitä tarvi mitään muistella, kyllä tiedän realiteetit, vituttaapi se kun hommat menee jatkuvasti vain huonompaan suuntaan. Kesän saan kyllä kökkiä taas toimistossa, halus tai ei.
Dyynikaverit jaksaa hehkuttaa kokoajan syyskuista Vegasin matkaa, lopettaisivat jo ettei houkutus käy liian kovaksi