Manalanpäivä
Manalanpäivä
Hyvää Manalanpäivää kaikille palstan äideille ja super-äideille!
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Hyvät äitienpäivät kaikille!
Meidän piti vierailla mutsin luona, mutta se sai sitten noron. Mennään sitten myöhemmin kun se on terve. Sitten on ilmestynyt uusi ongelma: äiteellä on mummon entinen kämppä vuokralla. Rempattiin viime syksynä ja nyt siinä ei taho vuokralaiset pysyä. Kaikki asukkaat on löytäny joko parisuhteen tai muuttanu yhteen poika/tyttöystävän kanssa parin kuukauden sisällä siitä kun ovat tuohon kämppään muuttaneet. Siinä luukussa on siis yksinkertasesti aivan liian hyvä karma. Tää alkaa oikeesti olemaan jo ihan uskomatonta.
Oiskohan Gat kiinnostunu?
Meidän piti vierailla mutsin luona, mutta se sai sitten noron. Mennään sitten myöhemmin kun se on terve. Sitten on ilmestynyt uusi ongelma: äiteellä on mummon entinen kämppä vuokralla. Rempattiin viime syksynä ja nyt siinä ei taho vuokralaiset pysyä. Kaikki asukkaat on löytäny joko parisuhteen tai muuttanu yhteen poika/tyttöystävän kanssa parin kuukauden sisällä siitä kun ovat tuohon kämppään muuttaneet. Siinä luukussa on siis yksinkertasesti aivan liian hyvä karma. Tää alkaa oikeesti olemaan jo ihan uskomatonta.
Oiskohan Gat kiinnostunu?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Re: Manalanpäivä
Vaola kirjoitti:Hyvää Manalanpäivää kaikille palstan äideille ja super-äideille!

Terkkuja ja hyviä päiviä kaikille äideille minunkin puolestani!
Mulla olis kodin panom... eiku putkimiehelle töitä, kun kylppärin lattiakaivo on varsin tukossa ja kansikin niin jumissa, etten omin hennoin voimin saa sitä auki. Lisäks mun pitäis aloittaa esseen kirjoittamista, mutta kas kummaa, kun ei huvita.
Mulla olis kodin panom... eiku putkimiehelle töitä, kun kylppärin lattiakaivo on varsin tukossa ja kansikin niin jumissa, etten omin hennoin voimin saa sitä auki. Lisäks mun pitäis aloittaa esseen kirjoittamista, mutta kas kummaa, kun ei huvita.
Hyvää äippäpäivää
Heräsin tyhjään asuntoon jossa kahvinkeitin nakutti että sammuttakaa. Miehet olivat käyneet heti aamusta isomummin haudalla ja hakemassa mulle kukkia
Kohta mies lähtee saunomaan, mä lähden pojan kanssa päikkyjen jälkeen oman äidin ja veljen kanssa Suskiin syömään![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)

Heräsin tyhjään asuntoon jossa kahvinkeitin nakutti että sammuttakaa. Miehet olivat käyneet heti aamusta isomummin haudalla ja hakemassa mulle kukkia

Kohta mies lähtee saunomaan, mä lähden pojan kanssa päikkyjen jälkeen oman äidin ja veljen kanssa Suskiin syömään
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Heräsin hirveään kanuunaan. Akka toi juustoa sänkyyn. Pieraisin ja korkkasin oluen.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Unelmapuolisona tein kauniimmalle taivaallisen aamiaisen.
Pidätän hengitystä niin kauan että se suostuu viemään koirat kuselle koska olo on edelleen aika kamala.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
HAHYlermi Ylihankala kirjoitti:Unelmapuolisona tein kauniimmalle taivaallisen aamiaisen. Toivottavasti saan loppupäivän päästellä märkiä napsuja soffalla brittifutista väijyen.

The great club outshines the individual, always and forever.
Eikuin reippaana käymme rekkain alle!Manaaja kirjoitti:Hyvää paskamutsienpäivää vaan teillekin. Nyt vois vaikka nukkua koko päivän.
Nyt äidin luokse Manalan tisulinimijäkin!
Vaikka olis paska auto, niin ainakin se käynnistyy?
Oma toista viikkoa korjaamolla eikä kyytiä siis itsellä..
Menkää nyt perkeleet ilostuttamaan sen äitinne päivää!!!
Pyyhin Netikettiin..