Ensimmäistä kertaa pariin viikkoon jaksoin herätä duuniin seiskaksi. Oontehnyt aika reippaasti miinussaldoa antibioottikuurin aikana, kun oon tullut ysiin ja lähtenyt kolmelta järjettömän väsymyksen vuoksi... tänään "onneksi" meen pitämään illalla koulutusta, joten tulee plussaa ainakin viis tuntia.
Huomenta! Eka aamu tällä viikolla, ku ei tee mieli vetää itkupotkuraivareita. (Jee.) Edes duunit ei vituta..oikein odotan että tulis jotain kiinnostavaa puuhattavaa. Tai niin no, kyllä mua eräs ihminen täällä alkaa jossain vaiheessa vituttamaan..mut koska tiedän tän jo etukäteen, ni ei se niin haittaa. (Haha.)
Kämppäjutut täälläkin mielessä. Ja haaveissa. Mutta se itse muuttaminen ole kyllä kovin hauskaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Nonni, alkaa kroppa taas pelittää. Oli tartuntaote aamusta hieman hukassa Eilen tosiaan tuntui siltä loppuillasta, että saisin sydärin. Rankka maalaminen rasitti vasenta tisulihasta ja siihen vielä päälle välilevytyrän aiheuttama vasemman käden totaalipuutuminen.. Avokki tais pelästyä kunnolla.
Mä haluaisin saada NYT väliseinä rakennettua ja NYT laminaatit kuntoon.. jaksa odottaa enää viikkoa tai yli että pääsee muuttamaan..
bliss kirjoitti:^Joo. Ja kun vielä joutuu odottamaan vuoden
Jos sullle ei ole 350 tonnia rahaa ja et halua muuttaa 100 kilsan päähän duunipaikasta, voin luvata että vuosi OKT:n etsinnässä on lyhyt aika.
Mun duunipaikka on elokuun alusta alkaen tasan siellä missä mä asun, kunhan on sähköt ja laajakaista.
Ja nimenomaan haluan muuttaa noin 100 kilsan päähän Helsingistä.
Niin ja lisätään vielä, että löysin vallan loistavan talon mutta en vaan voi tehdä asian eteen nyt mitään.
Viimeksi muokannut bliss, 05.05.2010 8:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joo niin täälläkin. Kettu kun ei mitään ehdi, kun koko ajan saa olla ihmettelemässä puutelistaa. Mut silti, oma koti kullan kallis Ykskään narttu ei nyt pääse sotkemaan tätä kuviota. Ikinä! IKINÄ!
Itselläkin vähän pohdituttanut, että pitäisikö tämä nykyinen lyödä lihoiksi ja ostaa joku avaimet käteen paketti. Taitaisi saada mieleisen pienemmillä lainoilla ja asumiskustannuksillakin vielä.
Tontti vaan on se ainut pulma. Tietty voisihan arvontoihin osallistua yms.
Tietty se on hyvä ettei nykyisestä kiire poiskaan ole. Hiljaista, tilaa piisaa ja kaikki sinällään ok.
Manaaja kirjoitti:Erityisesti kohdassa 2:38 alkanut ulvoiminen kosketti mun sävelsimpukkaa.
Kiva! =)
Ihastelin Turun arkkitehtuuria yms. johki neljään asti, ja senkin jälkeen meni hyvä tovi sängyssä unetonna, Turkua ja Tretta puntaroiden ja menneitä/tulevia pohtien.
Asumisasiat ja muutohaikailut mielessä siis täälläkin.