Tuskin se enempää sattuu kuin paskalla käynti. Eli jos pakosta tarvitsisin rahaa, niin voisin antaa. Mutta
1)lubrikanttia
2)kondomi
3)rauhallinen tahti
4)ei suutelua
Mutta koska en pakosta tarvitse miljoonaa, asia voidaan unohtaa.
NuoriD kirjoitti:
Mutta koska en pakosta tarvitse miljoonaa, asia voidaan unohtaa.
Eikö tämä nyt kuitenkin menisi kategoriaan "itse ansaittu"?
Vaikea kysymys kyllä. En mä usko, että mä miljoonasta viitsisin. Tää peba ei lähde niin halvalla. Kolme niin ehkä. Viisi niin mitä Del Monte Mies sanoo?
NuoriD kirjoitti:
Periaatteessa kyllä, mutta kun tuolla ei oikein voisi ylpeillä.
Miten niin ei? Jos sä pystyisit myymään persettä miljoonalla niin kyllä sillä voisi vähän hehkuttaa: Suomen ylivoimaisesti kallispalkkaisin mieshuora - tienaa enemmän kuin kaikki muut mieshuorat yhteensä!
NuoriD kirjoitti:
Periaatteessa kyllä, mutta kun tuolla ei oikein voisi ylpeillä.
Miten niin ei? Jos sä pystyisit myymään persettä miljoonalla niin kyllä sillä voisi vähän hehkuttaa: Suomen ylivoimaisesti kallispalkkaisin mieshuora - tienaa enemmän kuin kaikki muut mieshuorat yhteensä!
En tunne itseäni riittävän hyvin. Kieltämättä tittelisi (jota voisi varmaan korotaa Maailman Kalleimmaksikin) olisi objektiivisesti tarkastellen kyllä aivan tavoittelemisen arvoinen.
Kysymys on jokseenkin absurdi. Ei siksi, etteikö kyseisenlaista kauppaa saataisi lyötyä lukkoon, vaan siksi, että vaikka joku KitinäLutka tarttuisikin täkyyn, rasvaisi perseensä ja karauttaisi alastomana suoraan Gattacan pihaan/makuukammariin, niin en näe kuinka tästä yhtälöstä voitaisiin päätyä tilanteeseen jonka voisi laskea seksuaaliSeksi kanssakäymiSeksi. Tää on jotain Nussivan Maailman höpöjuttuja koko homma.
NuoriD kirjoitti:
En tunne itseäni riittävän hyvin.
Tätä se deMello varmaan meinasi, kun sanoi, että 1. danin itsetuntemuksen saavuttaminen koskee mahdottomasti: joku juoppo kylähullu panee pebaan ja sitten helpottaa.
Kyll mä haluisin suudellakin jos miestä panen. Täytyy nyt ootella jos sijoitukset ennen kuolemaani paisuu useempiin miljooniin ja maat ja mannut lisäksi.
Gat kirjoitti:Kyll mä haluisin suudellakin jos miestä panen. Täytyy nyt ootella jos sijoitukset ennen kuolemaani paisuu useempiin miljooniin ja maat ja mannut lisäksi.
No mutta mukavaa, että elcolla on mahdollisuudet tulla monimiljonääriksi.