Hyvää päivää kanssajuopot! Kuk kväll meddrinkare!
Eilen aamulla oli krapula mutta eilen illalla humala tänään päivä alkaa iltaisen Karhu litran siivittämänä! Alkoholi tuo ihana tekosyy!
^ Hyvällä seuralla ja elokuvalla?
Mä melkein mietin, että josko viikonloppuna sallisi itselleen alkoholin, viimeinen viikonloppu ko asunnossa.. sitten muutetaan pois.
Onks Subwayn vegepihvisubi mistään kotoisin? Nyt on saatava jotain vaihtelua lounasruokailuun, kun oon koko viikon syönyt samaa settiä ja tämä krapulanälän tuntuinen fiilis ajaa mua Subwayta kohti.
Kävin lääkärillä ja apteekissa, meni ~350€. Enkä ole ees kipiä!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Joku saatanan puhelinmyyjä (luultavasti) soitteli aamulla puolysiltä, laitoin luurin hiljaselle. Nyt olen sitten rötvännyt välitilassa pari tuntia aamupalan jälkeen. No eikait tässä mitään, pitäs vissiin alkaa valmistautumaan iltaa varten. Tai jos sopivat lakon niin sitten tuskin tarttee paljoa valmistautua jos vaikka menis huomenna töihin sit.
Masentaa ja vituttaa. Sain ensimmäisestä esseestä hyvän arvosanan. Mut mä en saa vain hyviä arvosanoa, vaan erinomaisia. Kiitettäviä! Viikonloppu todellakin menee oppikirjojen parissa ja jotain katumusharjoituksia on selkeästi harjoitettava.
^
Saunan seinät sulla tais olla jo tummat, niin eikös kupariset lauteet sopis siihen hyvin? Ois ainakin kuuman näköiset.
Nyt kohti valaisin yms kaupoja. Tai kai tää viikon sänki pitää ajaa ensin pois.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Pulkannaru kirjoitti:^
Saunan seinät sulla tais olla jo tummat, niin eikös kupariset lauteet sopis siihen hyvin? Ois ainakin kuuman näköiset.
Mistä tiedät? Oletko käynyt Vesperin luona saunassa? Onko teilla (ollut) suhde? Kertokaa kaikki!
Mulla on vähän tylsää töissä, pitäisi käydä rivi riviltä läpi reilut 3000 ulkomaalaista rikoksesta epäiltyä. Tuntuu etenevän pikkusen hitaaaaasti, kun noita Abd-alkuisia on niin helkkaristi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx