Jäpäkkä tiistai
Millon tää syöminen loppuu? Taas kaks juustomakkaravoileipää yöpalaksi. Voi röyh. Pari tuntia sitten vetäsin possupihvin. Ja mäkkärissäkin käytiin kaverin kans. Mä luulin että loppuis kun ei syö kahden edestä mut eih. Kamala nälkä ja mieliteot koko ajan. Damn. *ottaa itteään niskasta ja puputtaa loppuvuoden salaattia*
- McJanne
- Kitisijä
Jaaha... jospa ne kierrokset ois sen verran vähinyt nyt että makuuhommien koittaminen tulee kyseeseen.
Jos liksa kolminkertastuu niin maksaako vaivan vaihtaa firmaa? Tää nykynen on kyllä sinällään helmi ja tykkäilen kovastikin hommista (aikapanos excluded), kontraan olisi lähes vastaavat hommat, ei urakehitysmahdollisuuksia, säännöllisempi työaika ja iso ellei kaikkein isoin kioski maksumiehenä. Nyt on kyllä paha rasti.
Jos liksa kolminkertastuu niin maksaako vaivan vaihtaa firmaa? Tää nykynen on kyllä sinällään helmi ja tykkäilen kovastikin hommista (aikapanos excluded), kontraan olisi lähes vastaavat hommat, ei urakehitysmahdollisuuksia, säännöllisempi työaika ja iso ellei kaikkein isoin kioski maksumiehenä. Nyt on kyllä paha rasti.
Kirjoitan tätä alasti
Burn the dice?McJanne kirjoitti:Jaaha... jospa ne kierrokset ois sen verran vähinyt nyt että makuuhommien koittaminen tulee kyseeseen.
Pyyhin Netikettiin..
Huomenta!
Ei saa puhua jöpötyksistä heti aamutuimaan..alkaa muuten viriämään kaikenlaisia idiksiä. Tai no niitä on itseasiassa pyöriny puolisen yötä päässä. (Voi miksi mun pitää olla niin huono nukkumaan?) Sitäpaitsi hemmetti jos yhtä äijänkäppänää ei voi piristää upealla seksillä ja rakkaudentunnustuksella, niin pitäköön tunkkinsa. *pakkoavautuminen*
Tänään tiedossa jälleen tylsä päivä töissä. Tekisköhän ystävätär mulle kurkkukeittoa vaikka en osallituiskaan hiihto-osuuteen?
Ei saa puhua jöpötyksistä heti aamutuimaan..alkaa muuten viriämään kaikenlaisia idiksiä. Tai no niitä on itseasiassa pyöriny puolisen yötä päässä. (Voi miksi mun pitää olla niin huono nukkumaan?) Sitäpaitsi hemmetti jos yhtä äijänkäppänää ei voi piristää upealla seksillä ja rakkaudentunnustuksella, niin pitäköön tunkkinsa. *pakkoavautuminen*
Tänään tiedossa jälleen tylsä päivä töissä. Tekisköhän ystävätär mulle kurkkukeittoa vaikka en osallituiskaan hiihto-osuuteen?

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Miksi et vaihtaisi? Ei kait sitä tarvi kahta kertaa miettiä, jos lähes samasta hommasta tarjotaan kolminkertaista palkkaa.McJanne kirjoitti:Jaaha... jospa ne kierrokset ois sen verran vähinyt nyt että makuuhommien koittaminen tulee kyseeseen.
Viimeksi muokannut NuoriD, 09.03.2010 10:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt on sellainen fiilis, että tää vittumainen flunssa olisi oikeasti poistumassa \0/ Ehkä mä vielä joskus pääsen jumppailemaankin! Woohoo! Eilen olin jo vaipumassa synkkyyteen, mutta nyt on oikein toiveikas olo. Tuo kevätaurinko tuo mukanaan myös ihan kauhian levottoman olon. Ei meinaa oikein nahoissaan pysyä.
-
- Kitisijä
Yllen residenssissä nautitaan ekasta varsinaisesta isyysvapaapäivästä. Herättiin, kun vaimo oli jo lähtenyt töihin, syötiin ja leikittiin sekä poikettiin pulkkalenkillä tuolla paisteessa. Laitoin tytön unosille, luin Aamulehden ja ny nettii. Illalla sit hiihtämään...
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
-
- Kitisijä
Kävin liikuntamyllyssä heilumassa reilun tunnin ja olihan siellä kaikennäköistä hiihtäjää räppineekeristä kepapinkeittäjään, no eipä se haitannut, kuten ei myöskään pari tiukkaa parikybästä gimmaa. Bonuksena en jaksanut edes ottaa kännyä mukaan että olisin löytänyt dyynikaverin sieltä jostain huitsinnevadasta mihin oli isoimmat painot jemmattu.
Nyt vois sapuskoida, soitella puhelimella virkapuheluita ja tehdä jotain hyödyllistä kuten polttaa musaa autoon.
Nyt vois sapuskoida, soitella puhelimella virkapuheluita ja tehdä jotain hyödyllistä kuten polttaa musaa autoon.