Tänään on huurjat juhlat tiedossa!
Eilen pistin lorauksen Wana Tallinnaa iltasufeeseen..
Nyt nukkumaan ja kun päivä noussut on niin avantoon taas vierailemaan!
Sehän olis jo kolmas kerta tällä viikolla!
Nukuksii!
Selvisin krapulatta, koska syväjäädytin kotiutuessa itseni. Kuinka idiootti sitä voikaan olla... Ois pitäny kiskoa baarien ulkopuolella aina toppavermeet päälle! Jotkut tekikin tätä, olin vaan muiden mukana nauramassa. Aamuyöllä kuumassa suihkussa tunnin ja sisäreidet itki yhä.
Eilen kun talllusteltiin leffateatterista kotiin, luisteli edellämme taistelupari juniorisarjan daameja ilmeisesti matkalla baariin. Pakkasta oli parikymmentä astetta ja tuuli navakasti ja tytöt riipoivat siideriä ilman päähineitä ja hanskoja. Toinen sitten tokaisee kaverilleen, että "mulla halvaantuu kohta kädet". Nauratti niin perkeleesti kun päästiin kulman taakse, hohhoh!
Lopputyötä ja salihommia, daami lähtee kännäämään kaverinsa synttäreitä.
Ei muuta kuin haalarit päälle ja vesileikkeihin!
Avantoooo! here I come!
Mitähän "Thermosentimeter" näyttää, se kun näyttää vain vedenlämpötilan?
onko vesi avannossa yksi vai kaksi asteista?
Ilma oli leuto -17C, laiturin alarappu oli jäänyt ja veteen meno oli räiskyvä, aiheuttaen takatukan jäätymisen..
Koska uimaan ei kyennyt jääesteiden takia korvattiin se lyhyellä pyrähdyksellä hankeen n. 50m.
Uimakaveri oli ostanut 5mm neopreenihanskat, mutta eiköhän tuon minuutin avannossa selviä ilman?
Eilen kun talllusteltiin leffateatterista kotiin, luisteli edellämme taistelupari juniorisarjan daameja ilmeisesti matkalla baariin. Pakkasta oli parikymmentä astetta ja tuuli navakasti ja tytöt riipoivat siideriä ilman päähineitä ja hanskoja. Toinen sitten tokaisee kaverilleen, että "mulla halvaantuu kohta kädet". Nauratti niin perkeleesti kun päästiin kulman taakse, hohhoh!
Lopputyötä ja salihommia, daami lähtee kännäämään kaverinsa synttäreitä.
Mä join sentään ulkona vaan termarista minttuviinakaakaota ja pipo ja rukkaset oli todellakin! Mut vaikkei pitkän takin ja saappaiden väliin jäänyt kuin pari senttiä ohuille sukkiksille niin huhhuh miten viliponen...
Tänään oli pitkästä aikaa päivä kun ei mitään ulkoiluja, hitto varmaan marraskuussa tällanen viimeks. En ihan höperöidy viel mut tupakalla ravannu useemmin kuin yleensä.
Vesper kirjoitti:Onks tänään joku yleinen panetuspäivä, kun mullakin on osapuilleen pöksyt märkänä pelkästä ajatuksestakin.
Eikös nuo panetukset monella noudata pimeän, täyden ja puolien kuiden rytmiä. Ainakin deitti-ilmoon sataa vastauksia/mitälievonkauksia erityisesti noihin aikoihin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Voisko tää flunssa kääntää kytkimet tappiin. Vituttaa tää hiipimällä eteneminen, oire/päivä
Ens viikolla ei ilmeisesti urheilua. Eikä varmaan autoiluakaan, golffi tuskin inahtaakaan tuolta pakkasesta.
Hitto että on hommaa purkaa puhelimesta viime vuoden kuvia. Nyt on Jykylän rallin purku ja vielä pitäisi Budapestin kuvat ja mökkeilyt laittaa koneelle, en jassa.