Perhanan kylmä, luulin jo tottuneeni näihin pakkasiin. Tänään pukeutumista lentoemoksi palaverien lomassa. Autokin lähti (vihdoin!) tummennettavaksi. Nyt teetä ja uutisia...
Kahvia ja kitinää.
Illalle suunnitelmissa joko kuntosaleilua tai matkamessuja. Tämä päätös riippuu ihan siitä, mihin aikaan oon töiden jälkeen himassa. Rauhallinen kotiviikonloppu tulossa. Jospa sitä sais vaikka kirppiskamat jo tässä vaiheessa kasaan
Stinky kirjoitti:Kahvia ja kitinää.
Illalle suunnitelmissa joko kuntosaleilua tai matkamessuja. Tämä päätös riippuu ihan siitä, mihin aikaan oon töiden jälkeen himassa. Rauhallinen kotiviikonloppu tulossa. Jospa sitä sais vaikka kirppiskamat jo tässä vaiheessa kasaan
Mä sain eilen aikas paljon ihan hyvää kamaa kasaan. Siivosin vaatekaapin ja nyt se näyttää väljältä! (täytyy ottaa kuva blogiin ) Ihmettelen kun kuitenkin oon ostanut niin poskettoman paljon juttuja viimeisen kuukauden aikana.
^ Itsehän en laita mitään, mutta pojat lupas tehdä tyylikästä jälkeä.
On taas hyvä olla minä: perjantaina autonpesijä täytti pyynnöstäni pissapojan, mutta jollain laihalla litkulla --> pissis jäässä. Tänään pomo haki auton tallista, pesee auton, sulattelee pissiksen ja laittaa tiukemmat nesteet. Ja luonnollisestikin palauttaa auton talliin. Ja mitäkö maksaa? No ei tietenkään mitään
^ Ok. Itselle oikein tummat tummennukset ovat yksi isoimpia turn offeja käytettyjä katsoessa. Joissakin automalleissa taas on tosi kevyt sävytys takalaseissa, joka on oikeastaan ihan hyvä.
Sun autossa on pissiksen rakko niin sokkeloinen, että jos täyttää veden ja viinan peräkkäin, ei siis valmiiksi sekoitettuna, niin ne jäävät aika lailla kerroksittain rakon sisään. Eli kyseessä ei välttis ole liian laiha seos. Ja kannattaa itse täyttäessä sekoitella cocktaili valmiiksi.
Ai mistä tiedän. Sain joskus ajossa olleen samanmoisen auton rakon jäätymään - no ensin tuli raakaa Lasolia, sitten ei mitään. Säiliöön ei kuitenkaan mahtunut lisää nestettä. Vesi oli jäätynyt yläosaan tulpaksi..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.