Kermainen Keskiviikko
Kermainen Keskiviikko
Juuri on palattu baarista, eikä näkynyt viikonpäivä-ketjua johon raportoida tämä varmasti kaikkia sangen suuresti kiinnostava asia.
Ja ei, ei kostunut torttu tai jäykistynyt lerppu. Harmi sinänsä.
Ja ei, ei kostunut torttu tai jäykistynyt lerppu. Harmi sinänsä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Juh, ajattelin, että talvella voisi olla kivempi, jos masu pysyy lämpimänä.. ja tuolle kertyy varmasti inhoja lumipalloja muuten vatsan alle. plus mä aion pukea meidän raukalle jouluna itsetehdyn punaisen kuusikuvioisen neuleen, nyt täytyy harjoitella neuleen tekemistäbliss kirjoitti:Niinq häh? Koiralle neule???

vuoden 1894 seksioppaastaexPertti kirjoitti:Mistä hitosta tuo sinun allekirjoituksesi on kotoisin?milli kirjoitti:...

http://www.haat.fi/artikkeli.shtml/7439 ... avioliitto
Kerrotaansipsi kirjoitti:(terkkuja vaan Elpan miehelle).

Miks kaikki tapahtuu aina samana viikonloppuna, miksi? Ollaan menossa 21.- 22.11. Tampereelle, hotelli maksettu jo aikoja sitten, ja nyt satelee 30v.- kutsuja, kaikki tietty 21.11. BLÄÄH!

(ps. kaaaaheeeta! Mun kaverit on jo 30!

The great club outshines the individual, always and forever.
Miksi kaikissa radiokanavissa on jotain vialla? Jos tulee hyvää musaa, juontaja on paska. Jos kelpuutan juontajan, sillä on joku typerä side kick ja hirveetä musaa. Oon vissiin tullut vanhaksi, kun radiojuontajan pelkät navanalusjutut ei jaksa aamulla naurattaa. Pitää ehkä siirtyä Iskelmäradion kuuntelijaksi...
Se olis päivä luennointia ja illalla katsomaan Väärät juuret.
Se olis päivä luennointia ja illalla katsomaan Väärät juuret.
Work like a captain, play like a pirate.
Koska radiokanavat on perseestä. Rokin pillu_tsihii-juontajat aiheuttavat vähiten kierroksia/myötähäpeää, mutta musa on saman kierrättämistä kuten lähes joka kanavalla. Jostain syystä ei radiota tule paljoa kuunneltua.Vesper kirjoitti:Miksi kaikissa radiokanavissa on jotain vialla?
Niin ja nää "voi hitsit, kun otin väärän väriset housut"-miesjuontajia löytyy NRJ:ltä ja YLEX:ltä, joten ne on

^ Mä kuuntelisin aamulla ihan mielelläni sellasta iisiä musaa, jota soittaa mm. Metro FM, mutta voi jeesus se stadilaisjuontaja! Kuinka paljon voi ässää sössöttääkään?! Ja jutut on superurpåja. YleX:llä on aamussa se vanhempi jamppa ihan jees, mutta se nuori Slam on berberistä kakkajuttuineen. Ja niiden musa on puoliks paskaa.
Kuuntelisin omaa musaa, mut sit missaan uutiset. Uutiset on pop!
Kuuntelisin omaa musaa, mut sit missaan uutiset. Uutiset on pop!
Work like a captain, play like a pirate.
Ainut mitä pystyy kuuntelemaan on NRJ:n aamupojat. Se niitten puppekristallilumimikälie on ihan perseestä. Olen joutunut töistä tullessa olemaan kuuntelematta mitään nykyään.Dumis kirjoitti:Niin ja nää "voi hitsit, kun otin väärän väriset housut"-miesjuontajia löytyy NRJ:ltä ja YLEX:ltä, joten ne on
Came here for school, graduated to the high life
Meidän pitäis perustaa sellanen lapsivaihtorinki. Se olis vähän kuin laittais rahaa pankkiin tulevaa elämää varten. Sellanen kaks-kolme emakkoa ja karjua, ja jokainen vahtis toistensa kaikkia porsaita aina kerrallaan. Muut saisi vaparin. Vaikka koko viikonlopun. Jos vaihtarit menis tasan, niin ei tarvitsisi erikseen miettiä kustannuksia jne...Elppis kirjoitti:Saakohan äiti-ihmiset koskaan vapaapäivää?
Tosiaan sänky+muziikki+kirja n. 48 h ajan. Kiitos.
Sairaan hyvä idea!!!Nehemiah James kirjoitti:Meidän pitäis perustaa sellanen lapsivaihtorinki. Se olis vähän kuin laittais rahaa pankkiin tulevaa elämää varten. Sellanen kaks-kolme emakkoa ja karjua, ja jokainen vahtis toistensa kaikkia porsaita aina kerrallaan. Muut saisi vaparin. Vaikka koko viikonlopun. Jos vaihtarit menis tasan, niin ei tarvitsisi erikseen miettiä kustannuksia jne...Elppis kirjoitti:Saakohan äiti-ihmiset koskaan vapaapäivää?
Tosiaan sänky+muziikki+kirja n. 48 h ajan. Kiitos.