Jeudi
Kiitos hyvin, tääl ollaan vielä 
Siirty Numeroisen tapaaminen tälle päivälle, ku mamma hyyty kahtellessaan leffaa illalla...
Syötiin illalla hernekeittoa jossa seassa viel jauhelihaa ja pekonia, nam. Mutta haju yksiössä oli aamulla sen mukanen, ku kaks äijänkörilästä alko piereskelee....notta kristus.
Tänään mä haluun sinne uimaan perkele!!! Näsijärvi huutaa mun nimee!

Siirty Numeroisen tapaaminen tälle päivälle, ku mamma hyyty kahtellessaan leffaa illalla...
Syötiin illalla hernekeittoa jossa seassa viel jauhelihaa ja pekonia, nam. Mutta haju yksiössä oli aamulla sen mukanen, ku kaks äijänkörilästä alko piereskelee....notta kristus.
Hyytyneitä naisia, piereskeleviä miehiä.ninnithequeen kirjoitti:Kiitos hyvin, tääl ollaan vielä

Came here for school, graduated to the high life
- McJanne
- Kitisijä
Koodaat C++ DGD-libin hack'n'slashii, vaihehtosesti voit myös portata wanhan kunnon H7-libin DGD:lle.ninnithequeen kirjoitti:^Jep
Vähän tylsää nää päivät vaan ku muut on töissä ja mie pien yksin keskellä mehtää....mitähän keksis taas...
Jos ei tuossa mene aikaa kauan, voit alkaa väsämään objuja, esmees mosainheritistä puuttuu tuki random-itemeille.
Tai jos ei nappaa niin deskejä voi aina kirjottaa, niitä menee satamäärin kun vaan teeman keksii.
Kirjoitan tätä alasti
Olenko ainut, joka voisi mieluummin vaikka juoda kaljaa tuonkin ajan?McJanne kirjoitti:Koodaat C++ DGD-libin hack'n'slashii, vaihehtosesti voit myös portata wanhan kunnon H7-libin DGD:lle.
Jos ei tuossa mene aikaa kauan, voit alkaa väsämään objuja, esmees mosainheritistä puuttuu tuki random-itemeille.
Tai jos ei nappaa niin deskejä voi aina kirjottaa, niitä menee satamäärin kun vaan teeman keksii.

Tuohon aikaan jos kone pyörii niin valitus vaan hallinto-oikeuteen ja kohta on työmaa tyhjänä. Joku roti se on oltava katkerilla raksatyypeilläkin.Bluntly kirjoitti:Jumalauta. Tämän tapainen härveli kun alkaa pörisemään noin sadan metrin päässä 3:30am niin meinaa hermo mennä.
Kahvia ja lisää kahvia!
Eipä monessakaan paikassa ole noin mittavaa hanketta menossa. Jonkun sillan tekeminen ei oikeastaan hirveästi rajoita vaikka alta menisi valtatie, mutta kun päättäjät suuressa viisaudessaan pistävät Kehä I:n 20 metriä maanalle muutaman sadan metrin matkalta niin ettei kiertoteitä ole käytettävissä niin aniitti palaa ja timatti raikaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Juu "uutuusharrastus" heitttelin jo viisi vuotta sitten Kisakallion urheilupyhätön radalla, onneksi ei mitata partuloksia? eikun siis olihan siellä, mutta par4 meni keskimäärin poka7!McJanne kirjoitti:Pitäs kuulema lähteä heittämään frisbiegolffia, sehän voi olla hauskaakin?
Mites muuten jaksaa marjat vaiko näinkö on marjat huomenna ehtisin kerjäämään, on kerjääjä maximus ostettuna.. ??
Odotan..
Pyyhin Netikettiin..
Töissä taas. Tai "töissä", jos tilailis leffoja netistä ja kattelis juutuubi-videoita. Eiköhän ens viikolla ois jo tekemistäkin.
Menihän tuon kämpän kanssa sitten koko loma. Luulis, että ois helppoo kun vastavalmistuneeseen asuntoon muuttaap, mutta viis viikkoa tuota on tullu laiteltua aamusta iltaan. Eiköhää tuo hiljalleen ala oleen valmis.
Menihän tuon kämpän kanssa sitten koko loma. Luulis, että ois helppoo kun vastavalmistuneeseen asuntoon muuttaap, mutta viis viikkoa tuota on tullu laiteltua aamusta iltaan. Eiköhää tuo hiljalleen ala oleen valmis.
Sait siis vanhan menemään? Ilmeisesti suunnitelmat muuttuivat hieman vielä matkan varrella, kun kerran uutta sisustelet.bedlam kirjoitti:Töissä taas. Tai "töissä", jos tilailis leffoja netistä ja kattelis juutuubi-videoita. Eiköhän ens viikolla ois jo tekemistäkin.
Kaksi paidatonta kaljua tatuoitua hotteutta tuunaamassa autoa parvekkeen edessä. Jostain syystä olen muuttunut ketjupolttajaksi! Sais tuo lämmin sää jatkua vielä pari päivää, on tässä silmänruokaa jo kaksi päivää ollut! Miinus venäläisyydestä, mutta aina ei voi voittaa. Ja siitä, etten edelleenkään ole käynnyt näöntarkastuksessa, ei ihan efektit pääse oikeuksiinsa.
Ei suunnitelmat muuttunu matkan varrella, siellä asutaan mikä pari kk sitten hyväksi todettiin.exPertti kirjoitti:Sait siis vanhan menemään? Ilmeisesti suunnitelmat muuttuivat hieman vielä matkan varrella, kun kerran uutta sisustelet.bedlam kirjoitti:Töissä taas. Tai "töissä", jos tilailis leffoja netistä ja kattelis juutuubi-videoita. Eiköhän ens viikolla ois jo tekemistäkin.
Vanhaa kämppää kävi yks tyyppi esittelyssä kattomassa ja osti sitten samantien. Aikas tuuria oli kyllä. Tonnin pistin hintaan tinkausvaraa, joidenkin mielestä hintapyyntö oli melkolailla korkea. No, juuri sen tonnin ostaja tinkas hinnasta.
Ehkä se on vaan tämä sama pää kesät talvet.bedlam kirjoitti:Ei suunnitelmat muuttunu matkan varrella, siellä asutaan mikä pari kk sitten hyväksi todettiin.
Vanhaa kämppää kävi yks tyyppi esittelyssä kattomassa ja osti sitten samantien. Aikas tuuria oli kyllä. Tonnin pistin hintaan tinkausvaraa, joidenkin mielestä hintapyyntö oli melkolailla korkea. No, juuri sen tonnin ostaja tinkas hinnasta.
Eipä paljon paremmin olisi voinut kämpänmyynti sitten mennä.
Mutta täysin uudessa kerrostalossa asuneena muistan, että ainakin ilmanvaihdon säätöihin ynnä muihin pikkujuttuihin meni hetki ennen kuin alkoivat olla säädöissä.