PIKKUJOULUKYSYMYS
PIKKUJOULUKYSYMYS
Pitäisikö tämän omituisen yhteisön järjestää pikkujoulubileet? Missä? Miksi? Miksi ei?
Re: PIKKUJOULUKYSYMYS
Miksi nänni ja patsi ovat vaiti? Vaikkei niitä jubinoita tulisikaan, niin pikku catfight on aina paikallaan. Mutta kannatan ideaa sossupoken nimissä, vaikken luultavasti saavukaan.Bliss kirjoitti:Missä? Miksi? Miksi ei?
Sitä mitä nyt on penailtu ja missä?Geep kirjoitti:Odottelin sua jo penailuja kommentoimaan lätkäketjuun... Hyvä ku löysit ees miittipuolelle!RAM13 kirjoitti:Oot selvästikin ikävöinnyt mua, kun tollasia ajattelet.Tuntuu hyvältä olla haluttu!
![]()
Meen pois häirimästä. Äänestän vielä (ja huutelen Bettyä takas palstalle!).

Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Ny vähän liikaa ujosteluu sulla tyttelis.Geep kirjoitti:^ En mä kehtaa herutella ketään privasti, oon liian naimisis ja facebook karu todellisuus. Kasvei siel voi lähetellä.

Sun Yearbook kuva on very sexy.

Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Re: PIKKUJOULUKYSYMYS
1) Pitäisi.Bliss kirjoitti:Pitäisikö tämän omituisen yhteisön järjestää pikkujoulubileet? Missä? Miksi? Miksi ei?
2) Jossain kapakassa Stadissa.
3) Huvin vuoksi.
Menikö jakeluun?

Be there or be square.

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Joo äkkiä känniin ja järki ränniin/rojut ränniin?Vihtahousu kirjoitti:Oli kyl mieles että vois jotain dokaussettiä rakentaa, jätetään ne ruokailut huit vidduun.
Tehdään sitten vaikka kitinä-simpansseja?

Oikeesti ruokailu ja dokailu kuuluu yhteen useissa kännäyskulttuureissa, esimerkiksi viron, venäjän ja ruotsin kännikulteissa!
Kun vetää tyhjään vatsaan nousee päähän muutakin kuin hiki?
Kaikkein helpointa on että otetaan joku ja yksi itsestäänseisova pöytä jostain.
Kaikki vaihtoehdot pois! Vegaanit voi sitten ottaa oman kaalinlehden ja porkkanan ja rouskuttaa niitä nurkassaan?
Mä voin konsultoida mutta koska värjestän lähinnä ulkoilmakohtaamisia joku muu hoitaa homman kotiin?
Luulen että se joku muu on ketjun aloittaja vaikka ei olekaan esittäytynyt ehdokkaaksi tuohon kaikkien kadehtimaan osaan!
Kiitos pikkujoulukyselyistä asianosaiselle!

Viimeksi muokannut Niba, 19.09.2008 14:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
No just tämän takia minua vituttaa ruokailumiittijutut. "Ruokarajoitteiset" jätetään kylmästi pihalle koko hommasta. Haluan pikkujoulut ilman ruokaa tai sitten pitää olla tosi hyvä seisova pöytä, jossa on runsaasti rehuja!!! Niin.Niba kirjoitti:Vegaanit voi sitten ottaa oman kaalinlehden ja porkkanan ja rouskuttaa niitä nurkassaan?
Mä oon joustavampi tän pikkujoulusysteemin suhteen.
Mulle käy ihan mikä tahansa paikka, kunhan siellä on tekonahkasohvat, kristallikruunut ja kultakala-lammikko.
Ruoaksikin käy mikä vaan, kunhan siinä ei ole lihaa, lintua, kalaa, kasviksia, juureksia tai paistettuja, keitettyjä tai raakakypsennettyjä ruoka-aineita.
Ihan kuka tahansa saa tulla, paitsi jos on rekkaantunut kitinään, kirjoittanut 0 - 12300334 viestiä ja joko mies, nainen tai hermafrodiitti.
Ajankohdaksikin käy erinomaisesti kaikki päivät, jotka eivät satu arjeksi, viikonlopuksi tai pyhäpäiväksi.
Mulle käy ihan mikä tahansa paikka, kunhan siellä on tekonahkasohvat, kristallikruunut ja kultakala-lammikko.
Ruoaksikin käy mikä vaan, kunhan siinä ei ole lihaa, lintua, kalaa, kasviksia, juureksia tai paistettuja, keitettyjä tai raakakypsennettyjä ruoka-aineita.
Ihan kuka tahansa saa tulla, paitsi jos on rekkaantunut kitinään, kirjoittanut 0 - 12300334 viestiä ja joko mies, nainen tai hermafrodiitti.
Ajankohdaksikin käy erinomaisesti kaikki päivät, jotka eivät satu arjeksi, viikonlopuksi tai pyhäpäiväksi.