Siis sellaiset keinuvapohjaiset Masai Barefoot Technology -jalkineet, jotka nyt tuntuu olevan kovasti suosittuja maailmalla. Onko joku teistä kokeillut, oletteko tykänneet?
nowaysis kirjoitti:Pystyy varmaan sovittamaan kaikissa niitä myyvissä liikkeissä. Noita mainitsemiasi olen myös miettinyt, mutta sopivat varmaan paremmin kesään
Tuo malli "Lappa" sopi kuin nyrkki silmään meikäläiselle. Mutta ei noilla talvella voi mennä.
Mä taas myönnän että kiinnostus heräsi. Voisi ainakin kokeilla, jos vaan löytyisi jälleenmyyjä jostain järkevän etäisyyden päästä. TaNpereeltako noita vaan saa?
Bliss kirjoitti:Luulen suhtautuvani näihin ihan samalla tavalla kuin luontaistuotteisiin, homeopatiaan ja vastaaviin juttuihin. Ainakin toistaiseksi.
Miten suhtaudut sauvakävelyyn? Itse näen asian niin, että kun tietty lihas aktivoituu, se aktivoituu ja kehittyy. Homeopatiaan en ole tarkemmin perehtynyt, harmittaa ettei länsimainen lääketiede ole tutkinut näitä ns. vaihtoehtomenetelmiä tarkemmin. Sieltä löytyisi varmasti paljon hyödyllistä tietoa, eittämättä myös turhaa
Oon harkinnu, mut sit kyl jossain lehdessä joku ortopedi (...vai mikä se nyt oli...vai missä se nyt oli) valisti, että käytöstä saattaa myös tulla polviongelmia jos jaloissa on esim. virheasentoja. Eli ei ainaskaan jatkuvaan käyttöön.
Feelmaxeista taidettiin kans sanoo et ei oikeen bueno kuitenkaan kun iskunvaimennus uupuu.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
nowaysis kirjoitti:
Miten suhtaudut sauvakävelyyn?
Olosuhteiden pakosta mulla on jopa sauvakävelyopettajan pätevyys (juma, viisi viikkoa opiskelua for nothing!!!), mutta en hitossa ainakaan itse ryhdy siihen puuhaan
Mitä enemmän (turhia) välineitä liikkuessa käytetään, sen isompi riski on tehdä jotain väärin/haitallisesti.
90% sauvakävelijöistä joita tuolla näkee, saisivat jättää sauvat himaan kun eivät osaa käyttää niitä. [/paasaus]
Lilo kirjoitti:Feelmaxeista taidettiin kans sanoo et ei oikeen bueno kuitenkaan kun iskunvaimennus uupuu.
Joo, niitten käyttöhän koettaa matkin paljain jaloin menemistä joten ei voine odottaa suuria vaimennuksia. Eli en minä niillä juoksisi, mutta voisi olla kiva käyskennellä hiekkatiellä.
Tapiolan Stockalla näin noita, tai ainakin vastaavia.
Oon kanssa miettinyt noiden ostoa, mutta täytynee ensin varmistaa asiantuntijalta, että onko se just mun jaloille suositeltavaa. Multa löyty kesällä jaloista vähän feelunkia, niin en ainakaan halua pahentaa asiaa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw