Sunnuntai viidestoista
Sunnuntai viidestoista
Juuh. Ja aivan järkyttävä olo.
Äsken ko heräsin kipitin ympäri kämppää etsimässä miestä ja lastani, kunnes muistin että ai nii, ukkohan on viihteellä ja tytär anoppilassa.
Ei hemmetti, ei enää ikinä sitä kasikymppistä. Sänky huutaa mua nimeltä tuolla vielki.
Äsken ko heräsin kipitin ympäri kämppää etsimässä miestä ja lastani, kunnes muistin että ai nii, ukkohan on viihteellä ja tytär anoppilassa.
Ei hemmetti, ei enää ikinä sitä kasikymppistä. Sänky huutaa mua nimeltä tuolla vielki.
Sama. Vielä kun työpäivät ovat 9-17 tuntisia niin johan on. No, tästä on sitten palkallista vapaata tietysti tiedossa mutta ei se nyt vielä paljon lämmitä.Xiberia kirjoitti:^Täällä ollaan sentään skarppina ja hyvällä (?) fiiliksellä töihin lähdössä! Teen sitten nykyään tappavaa 7 päivän työviikkoa, joskus olisi ihan kiva saada nukkuakin edes yhtenä aamuna.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
UGH ...
Oli eilen Paloheinässä aika railakkaat 60-v bileet,tuli tanssittua ja
riekuttua karaoken tahdissa,hyvät mätöt,onneksi ei tarttenu puutarhassa
kaatosateessa olla,kuten eräät kitisijät
Seuraavia kuun lopun kuusikymppisiä Ylöjärvellä odotellessa
Vielä painan töitä neljä päivää sit ois noin reilun viikon kesäbreikki
Oli eilen Paloheinässä aika railakkaat 60-v bileet,tuli tanssittua ja
riekuttua karaoken tahdissa,hyvät mätöt,onneksi ei tarttenu puutarhassa
kaatosateessa olla,kuten eräät kitisijät

Seuraavia kuun lopun kuusikymppisiä Ylöjärvellä odotellessa

Vielä painan töitä neljä päivää sit ois noin reilun viikon kesäbreikki

Hopsansaa! Pari seinänpätkää loppuun läimimättä ja kaksi ovenylitystä tekemättä. Vaikuttaa siltä että tässä pääsee safkaamisen jälkeen vielä aika nopsaan himaan. Mutta nyt murkinaa naamaan.
Niin juu! Manala oli oikeassa, Nummelasta tosiaan sai hyvää kebabbia. Tiedä sitten osuinko oikeaan mestaan, aika lähellä Citymarkettia oli yks ja kävin noukkiin nopsaan mätön matkaan. Ei muista nimeä.
Niin juu! Manala oli oikeassa, Nummelasta tosiaan sai hyvää kebabbia. Tiedä sitten osuinko oikeaan mestaan, aika lähellä Citymarkettia oli yks ja kävin noukkiin nopsaan mätön matkaan. Ei muista nimeä.
Viikon ainoa vapaapäivä. Jostain matkaan tarttui orastava krapula, en käsitä miten näin on päässyt käymään. Pakko johtua eilen juodusta viinasta, en keksi muutakaan selitystä ilmiölle.
Vielä muutama päivä rypistelyä ja sitten ansaitulle juhannusvapaalle. Nyt odottelemaan tilaamiani intialaispöperöitä, kaksi annosta kympillä kotiin kuljetettuna. Ei paha...
Vielä muutama päivä rypistelyä ja sitten ansaitulle juhannusvapaalle. Nyt odottelemaan tilaamiani intialaispöperöitä, kaksi annosta kympillä kotiin kuljetettuna. Ei paha...
Puuh puuh puhalluttaa.
Käytiin sitten eilen vielä laulamassa karaokea ja mä taisin klassisesti ottaa sen yhden liikaa, koska nyt väsyttää ja on hömelö olo. Illalla siskot tulevat syömään meille ja lähdemme katsomaan Sinkkuelämää-elokuvan (Tolonen hoitaa mieluummin lapset hähää!!!), joten nyt vähän karjalanpiirakoita ja munavoita välipalaksi ja sitten ehkä tunnin tirsat...
Käytiin sitten eilen vielä laulamassa karaokea ja mä taisin klassisesti ottaa sen yhden liikaa, koska nyt väsyttää ja on hömelö olo. Illalla siskot tulevat syömään meille ja lähdemme katsomaan Sinkkuelämää-elokuvan (Tolonen hoitaa mieluummin lapset hähää!!!), joten nyt vähän karjalanpiirakoita ja munavoita välipalaksi ja sitten ehkä tunnin tirsat...
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Pitäisi tehdä jotain hyödyllistä, mutta laiskamato kiemurtelee korvien välissä.
Hiukan oli kostea keli eilen maistella lonkeroa hanhenpaskan päällystämällä nurmikentällä, mutta aina ei voi voittaa. Kotiin tullessa tapani mukaan vielä eksyin, oli pakko ottaa taksi kun alkoi jo ketuttamaan harhailu.
Hiukan oli kostea keli eilen maistella lonkeroa hanhenpaskan päällystämällä nurmikentällä, mutta aina ei voi voittaa. Kotiin tullessa tapani mukaan vielä eksyin, oli pakko ottaa taksi kun alkoi jo ketuttamaan harhailu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Taistelu pahuuden voimien esiinmanaamaa tiskivuorta vastaan on näännyttänyt sankarimme, joten tuo suuri valkoinen metsästäjä taitaa joutua tarttumaan luotettuun modernienaikojen riistanhankinta varusteeseensa ja suuntaamaan urbaanin viidakon sokkeloihin suorittamaan legendaarisia sankaritekoja ja ottamaan vastaan uhkeiden ja kiimaisten sulotarten ihailua sekä tyydyttämään näiden tarpeet.
Tai sitten voisi tilata pitsan netistä, lipittää kaljaa sohvalla leffan pyöriessä ja vetää käteen.
Tai sitten voisi tilata pitsan netistä, lipittää kaljaa sohvalla leffan pyöriessä ja vetää käteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Maailmanhistoria taitaa tuntea myös muutaman omituisen panetustapauksen ilman krapulaa, kyllä.Bliss kirjoitti:Ostaisin selityksen jos mulla olis krapula. Mutta kun viimeksi jotain alkoholillista on tullut juotua viime vuoden joulukuussa, niin...Herra Manala kirjoitti:sitä kutsutaan krapulapanetukseksi.