Päivä alkoi ompeluharjoituksella. Suosikkihommani heti silittämisen ja siivoamisen jälkeen. Tätä menoa olen kohta myöhässä, mikä on erittäin normaalia.
Huamenia kaikki. Kömmin ylös siinä 6:30 ja roikuin netissä, tavalliseen tapaan. Kohta vois pulahtaa allakseen.
Karvadokumenttia en katsonut vielä, mutta se on tallessa. Olin juuri syömässä iltapalaa kun se tuli ja vilkaisin, mutta totesin että ehkä mieluummin en katso sitä syödessäni. Katson toiste.
Karvadokkari oli hauska ja siitä jäi hyvä mieli. Utelin misteriltäkin että eihän haittaa etten joka hetki oo niin kamalan silonen. Vastas vaan notta kunhan karvoja ei saa letille niin hyvä on.
PÄIVÄÄ! Kävin (fysio)terapeutilla. Sillä oli samat jutut kuin kaikilla muillakin. Pitäs mummojumpata ja mummojumpata vähän vielä lisää.
Enz torztaina tyräleikkaus ja ens kuussa aletaan katteleen sit polvien silpomista. Vaikuttaa vaffasti että kesä menee saikutellessa.
Vihtahousu Voi sinuu, sit on pakko kaljotella koko kesä ja perse leviää. Raukka!
Jumankauta mä nukuin hyvin! Nukahdin 00.30 maissa samantien kun laitoin pään tyynyyn, heräsin kerran klo 5 ja uudestaan klo 8 kun mies lähti koiran kanssa ulos. Luxusta!
Tänään mulla ei ole MITÄÄN ohjelmassa. Miten voi olla...?!
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis kirjoitti:
Mulla on ohjelmassa siivousta, pyykkiä, yskimistä ja kipeen lapsen hoivaamista. Niin ja perunamuussin tekoa ja kalapuikkojen paistoa (muhun iski eilen kauhee kalapuikkohimo).
Ukko vois kyl käydä kotimatkalla Plantagenissa. Multaa se osaa tuoda, mutta osaisko se tuoda oikeen värisiä orvokkeja mulle
Elppis kirjoitti:
Mulla on ohjelmassa siivousta, pyykkiä, yskimistä ja kipeen lapsen hoivaamista. Niin ja perunamuussin tekoa ja kalapuikkojen paistoa (muhun iski eilen kauhee kalapuikkohimo).
Niin no joka päivä normi kotijutut.. mut siis mitään suunniteltua sosialisointia / tekemistä
The great club outshines the individual, always and forever.