Luetko Seitsemän päivää lehteä?

Yleinen lätinä jä kitinä

Luetko Seiskaa?

Olen tilaaja
2
6%
Luen viikottain
0
Ei ääniä
Luen aika usein
1
3%
Luen satunnaisesti
12
38%
En lue
17
53%
 
Ääniä yhteensä: 32

Pyry-Matias

Luetko Seitsemän päivää lehteä?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Itse olen kestotilaaja, koska julkkiksien tekemisiä on viihdyttävä seurata. Sopivan kevyttä, mutta kuitenkin tarpeeksi mielenkiintoista.

Kysyn tätä siksi, koska kitinäläinen on joka sektorilla...tai kaikilla mittareilla keskiverto kotimaista fiksumpi ja oikeamielisempi. Hitto, eivät muka lue edes naistenlehtiä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Parasta kakkalukemista! Tilasin joskus vuonna 2000.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuntosalilla luen (ai pitäiskö siellä tehdä jotain muutakin?). Nyt kun käyn Tapiolan Esportcenterin salilla, niin sinne ei tule seiskaa. :(
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ei mitään käsitystä milloin olisin edes voinut lukea seiskan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Olisinkohan kymmenisen vuotta sitten tilannut kokeeksi..? Jonkun reilun tarjouksen kautta. Mutta pitkään se ei ehtinyt tulla.

Nykyään mulla on tapa, että pitkille juna- tai bussimatkoille ostan aina ns. roskalehdet. Niistä riittää naureskelemista ja kevyttä puheenaihetta. Mutta muuten en niitä ostele tai lue. Tai no... Jos istun jossain kuppilassa, vastaanotossa tms. eikä tarjolla ole kuin ET-lehteä tai Seiskaa, niin kyllä sitten luen sen Seiskan. Muuten ei kiinnosta, en ole valovuosiin nähnyt niiden kannessa yhtään lööppiä, mikä olisi saanut tarttumaan. Semmoinen "tikusta aisaa"-journalismi ja kökkö-valokuvat ei saa semmoista vipinää mun puntteihin, paitsi sitten siellä junan ravintolavaunussa siiderin ja hyvän kaverin kera.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

En lue, kun mua lähinnä ärsyttää kaikki julkkisjuorut.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mitä vastaan, kun luen vain Seiskan nettisivuja?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olen kestotilaaja. Seiska vaihtuu heti pois, kun löytyy tasokas tv-lehti.
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Lolita kirjoitti:Seiska vaihtuu heti pois, kun löytyy tasokas tv-lehti.
Seliseli. Ei se ole häpeä tilata tai lukea 8)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pyry-Matias kirjoitti:Seliseli. Ei se ole häpeä tilata tai lukea 8)
Mä en mun lehtivalintoja häpeä! Kato vaikka miestenlehtiketjusta.
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Lolita kirjoitti:Mä en mun lehtivalintoja häpeä! Kato vaikka miestenlehtiketjusta.
On siinä virkamies 8)
aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Vain parturissa. :)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sopii nyt sanoa että olen elitisti, mutta Seiska on ulkoasultaan niin kammottavan ruma etten pysty lukemaan sitä. Akkainlehtiä kyllä luen epäsäännöllisen säännöllisesti.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
killkill

Re: Luetko Seitsemän päivää lehteä?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Pyry-Matias kirjoitti:Itse olen kestotilaaja...
Nyt piti oikein istuutua.
Olet ensimmäinen ihminen, joka myöntää tilaavansa tuota "suomen laajalevikkisintä aikakauslehteä".

Lilukan kanssa samaa mieltä: lehden visu on niin kammottava, että 1980-luvun Jallutkin olivat sen rinnalla tyylikkäitä.
Pyry-Matias

Re: Luetko Seitsemän päivää lehteä?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

killkill kirjoitti:lehden visu on niin kammottava, että 1980-luvun Jallutkin olivat sen rinnalla tyylikkäitä.
Hei, sisältö ratkaisee :roll:
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Luen seiskaa aina kun käyn parturissa. Opiskeluaikoina lukusalin luetuimmat lehdet olivat Aku Ankka ja Seiska. Niistä suorastaan tapeltiin kahvitauoilla.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Luen, jos sellainen nenän eteen sattuu.Harvemmin.
Aava

Viesti Kirjoittaja Aava »

Pakon edessä vasta sitten kun helvetti jäätyy.
Ja silloinkin yrittäisin vielä neuvotella asiasta.
Herra Manala

Re: Luetko Seitsemän päivää lehteä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pyry-Matias kirjoitti:Itse olen kestotilaaja,
No vittu eipä yllättänyt.

Itse lähinnä halveksin sitä jengiä, joka on valmis tukemaan taloudellisesti näitä seiskan-hymy -paskalehtiä, joiden elinpulla syntyy siitä että yritetään väen vängällä kieltää "julkkiksilta" oikeus minkäännäköiseen yksityiselämään.

Käytäntö on kyllä osoittanut muutenkin, etten tule yleensä toimeen sen possen kanssa, jonka lempiharrastuksiin kuuluu nämä paskalehdet + sun muut salkkarit, kaunarit ja tanssii bigbrother-tähtien kanssa -paskasarjat. Normisti pahinta juoruämmämateriaalia, sano.

Parturissa luen vaikka sen kestotilatun TM:n uudelleen kolmanteen kertaan ennemmin kuin otan käsiini jonkun paintilla 20 pikselin pensselillä piirretyn viikkojuorulehden, joka osaa kertoa että Sillanpää on kävellyt ulos sukupuolitautien polikliniikalta.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Hymy tulee töiden kautta, harvemmin sitäkään luen. Viime numero meni suoraan roskiin, olin jo valmiiksi ärsyyntynyt. Pahempi lehti kuin Seiska IMO. Sain kyllä iänikuiset traumat kun erehdyin aukaisemaan viimeksi. Janita Janatuinen: "Vaginan pienennysleikkaus kannatti!".
Pyry-Matias

Re: Luetko Seitsemän päivää lehteä?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Herra Manala kirjoitti:Itse lähinnä halveksin sitä jengiä... ...etten tule yleensä toimeen sen possen kanssa...
Ja sitten vielä seuraan jääkiekkoa. On mulla kohtalo :cry:
NegaDuck

Re: Luetko Seitsemän päivää lehteä?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Pyry-Matias kirjoitti:Ja sitten vielä seuraan jääkiekkoa. On mulla kohtalo :cry:
No onpas kauheeta että joku jossain halveksii sua sen takia että teet jotain mistä se ei oo kiinnostunu. Siltä kohtalolta tuskin välttyy tässä maailmassa kukaan.

Mutta jaan kyllä Manalan mielipiteen juorulehdistä. EVVVK. Työpaikkalounailla joudun kuitenkin altistumaan keskustelulle julkkiskohtaloista.
Rouva Numba

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Rouva Pupu kirjoitti:Luen, jos sellainen nenän eteen sattuu.Harvemmin.
Samikset.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Luen, jos käsiini saan.

Se oli tilattu aikonaan mein baariin, ja voi jee mikä tappelu mammoilla oli torstaisin, kuka sen saa lukea ekana :D
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Pari kertaa aikoinaan katsoin tissit, mutta kyllästyin. Nyt en lue kun ei vaan kertakaikkiaan kiinnosta. Tissit kiinnostaa toki yhä, mutta ei sen tähden viitsi lehteä lukea.
Kirjoitan tätä alasti
Vastaa Viestiin