Kaikki kallistuu, hinnat kallistuvat, laivat kallistuu, kohta kaikki kellistyy jos liikaa kallistuu, Euro kallistuu ja Dollari kellistyy. Maailma loppuu silti älkää pitäkö hoppuu? Vaikka bjarne on kallis on maailma tässä mallis. Hang loose! päästäkää irti! Seuraavaksi teleportaatio torstaihin?
Emmä tarvi, mulla on ihan hyvä paha olo. Sä oot vaan ylipositiivinen jopa tambesterilaiseksi. Kyl on sillee ikävä että joutu menee kattoon Jääkiekkoa. Kiitos MC.
Huomenta.
Kolmeen pyörin sängyssä, kunnes uni tuli ja voitti. 5.30 poitsu päätti herätä murkinoimaan, eikä sen jälkeen unta enää näkynyt.
Nyt lämmittelen naapurin mummon kanssa kilpaa leivinuunia. Savu vaan nousee piipuista...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Nukuinpas hyvin juoksulenkin ja parin Twin Peaks -jakson jälkeen. Mua näköjään stalkataan Facebookissa ja olenpa saanut taas tympeähkön tekstiviestinkin. Olisin pärjänyt hyvin ilman jaettua tietoa. Mur.
Toi vois olla hyvä =) Tosin voi olla, että Elppa haluaa jotain herkempää...
Niin, niiden pitää ensin tarjotan toisilleen illallinen ja romantisoida, tollanen dildopelleily heti alkuun on töykeää!! Löydätte oman versiomme huomenna youtube:sta.
Mitä hittoa, aurinko paistaa? Lunta maassa? Pakkasta? TALVI ?! Wohoo, vielä kun voi jättää 5kg narikkaan ja lähteä pulkkamäkeen juoksemaan, niin elämä olis superihqua. Kohtaan todellisuuden, ja istun koneella teekuppi edessä selaillen huutonettiä.
Vaola - mitä hommaatte huomenna illalla/iltapäivällä tai lauantaina päivällä?
The great club outshines the individual, always and forever.
Ihan pyllystä! Mikään asento ei oo hyväks tälle selälle. Ei istuminen, ei makaaminen ja ympyrää käveleminen on tylsää. Täytyy varmaan pian vetää toppavermeet ylle ja lähtee hetkeksi köpöttelemään kun mummo konsanaan tonne ulos. Mahtava keli sentäs.
Edith kirjoitti:Onks kelleen tuttu sellanen olo, että olis kiva olla just ny jossain ihan muualla kuin konttorissa, mutta on pakko olla konttorissa?
No kieltämättä. Ulkona on Helsingissä harvoin nähty talvinen keli, joten paljon mieluummin olisin vaikkapa Keskuspuistossa sauvakävelemässä. Lisäksi mulla on myös sellainen olo, että olen muuttumassa kärttyiseksi ukonrähjäksi ja se on erittäin huono asia.