Rikon rauhanne avaamalla jälleen viikonpäiväketjun. Smashing Pumpkins, täältä tullaan.

Bliss kirjoitti:Ilmoittauduin tuossa taannoin SPR:n ystäväpalveluun yksinäisten vanhusten ystäväksi. Tänään mulla olis ensimmäinen "keikka"
Juu, voi olla. Se edellinen televisiopsykka, Ben Furman. Kumma kun se Furman kirjoittaa kivasti ja napakasti lyhytterapiasta, mutta televisiossa ulosanti oli lässynläätä.Zeb kirjoitti:Argh, siis voiko olla teennäisempää hölöttäjää kuin tuo psykotäti Ilona Rauhala TV1:llä just nyt?!
Odottelen, että nyt joku Kitinää seuraavista aikamiespojista ilmoittautuu SPR:lle "vanhukseksi" ja pyytää: "Lähettäkää tänne se näpsäkkä blondi miehen iltojen iloksi".Bliss kirjoitti:Ilmoittauduin tuossa taannoin SPR:n ystäväpalveluun yksinäisten vanhusten ystäväksi. Tänään mulla olis ensimmäinen "keikka"
BuahRahkapussi kirjoitti:Odottelen, että nyt joku Kitinää seuraavista aikamiespojista ilmoittautuu SPR:lle "vanhukseksi" ja pyytää: "Lähettäkää tänne se näpsäkkä blondi miehen iltojen iloksi".Bliss kirjoitti:Ilmoittauduin tuossa taannoin SPR:n ystäväpalveluun yksinäisten vanhusten ystäväksi. Tänään mulla olis ensimmäinen "keikka"
Muista oikea annostelu, sinä kuoleman lähettiläs!Bliss kirjoitti:Ilmoittauduin tuossa taannoin SPR:n ystäväpalveluun yksinäisten vanhusten ystäväksi. Tänään mulla olis ensimmäinen "keikka"
Nyt ei kyllä sulle yhtään keikkaa pukkaa?Rahkapussi kirjoitti:Odottelen, että nyt joku Kitinää seuraavista aikamiespojista ilmoittautuu SPR:lle "vanhukseksi" ja pyytää: "Lähettäkää tänne se näpsäkkä blondi miehen iltojen iloksi".Bliss kirjoitti:Ilmoittauduin tuossa taannoin SPR:n ystäväpalveluun yksinäisten vanhusten ystäväksi. Tänään mulla olis ensimmäinen "keikka"