Panisitko ND:a?
-
Rouva Pupu
-
NuoriDaavid
Re: Panisitko ND:a?
Syytätkö tuhkamunaksi?Pyry-Matias kirjoitti:Itse veisin tuhkatkin pesästä
-
Pyry-Matias
Re: Panisitko ND:a?
Kun puhun, on vastuu kuulijallaNuoriDaavid kirjoitti:Syytätkö tuhkamunaksi?Pyry-Matias kirjoitti:Itse veisin tuhkatkin pesästä
-
NuoriDaavid
-
Pyry-Matias
Haluatko kuulla, ND(kin), minkälainen on unelmien jääkiekkokentällinen? Ei se mitään, kerron sen silti.Zeb kirjoitti:ND:n kanssa voisin jopa pelata NHL08:aa!
- No, hyökkäykseen kolme somalia. Pakiksi hurrit ja vanhapiika maaliin. ...ai mixkö?
- No, somalit tuo väriä hyökkäykseen, ruotsalaiset pakit pitää peräpään puhtaana, eikä vanhapiika laske mitään sisään.
.......
-
elco
-
Edith
Siis mullahan on luulo, että oon saattanut käydä ND:n vastiksella kerran, mutta siitä on tooosi paljon aikaa ja luulo syntyi niin paljon hitaasti, että vaiks oisin sit luulon synnyttyä laittanu yksärii meneen ja kysyny ND:ltä, ni ei se tod. olis enää muistanu. Ja nyt mä en enää muista sen lääkärin nimee.
-
NuoriDaavid
Näyttääkö tutulta?Edith kirjoitti:Siis mullahan on luulo, että oon saattanut käydä ND:n vastiksella kerran, mutta siitä on tooosi paljon aikaa ja luulo syntyi niin paljon hitaasti, että vaiks oisin sit luulon synnyttyä laittanu yksärii meneen ja kysyny ND:ltä, ni ei se tod. olis enää muistanu. Ja nyt mä en enää muista sen lääkärin nimee.