ninnithequeen kirjoitti:Mua vituttaa Elppa. Mä luulin et me ollaan kavereita!!!111
*yrittää epätoivoisesti*
Pitääks mun ruveta lainailemaan tuolta päivätopikista kommenttiani IRL- ja nettityypeistä selittääkseni itseäni? Ja sitäpaitsi vittuilinko? En. Sanoin asiat suoraan. Kokeile, ei satu ollenkaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen kirjoitti:Mua vituttaa Elppa. Mä luulin et me ollaan kavereita!!!111
*yrittää epätoivoisesti*
Pitääks mun ruveta lainailemaan tuolta päivätopikista kommenttiani IRL- ja nettityypeistä selittääkseni itseäni? Ja sitäpaitsi vittuilinko? En. Sanoin asiat suoraan. Kokeile, ei satu ollenkaan.
Vaihdoin tässä illalla just avaa ja meinasin laittaa ötökän pyörimään jo silloin. Sen sijaan päädyin rumpalin paukuttamiseen, mutta korjaan virheeni fiksumpien jäljessä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Tää hipoo jo täydellisyyttä. Mut nyt tarttis keskittyä keräilemään surkea mieli, sellanen myötätunto ja pään paijaus koska mies on ilmeisen tulossa futiksen itku -illastaan.
Georgina kirjoitti:Vittu noita teijän ötököitä kun ei erota kirjailijoita toisistaan! (mitä tämä kertoo siitä kuinka hyvin kirjoittajan nimi tulee yleensä luettua?)
Kuvan perusteella mäkin yleensä navigoin. Elppaa luulen koko ajan Myltsiksi sen perskarhun kanssa.