Huomenta! Uni tuli ja oli hyvä. Hesarin lasku hukassa, joten jäi ilmaiset leffaliput sitten köyhemmille. Kahvia koneeseen Reginan tahdissa ja suihkun kautta töihin.
Huomenta. Uni tuli joskus kahdentoista jälkeen ja olis jatkunut aamulla vielä kellojen soidessa. Kaakunalla oli naistenkipuja aamulla, eipä tainnut osua kasiks töihin.
Se olis niinq tasan yksi päivä normaalia arkea, huomenna klo 8 kahdeksi päiväksi majailemaan sairaalaan
Jos ensi viikolla sitten palais normaaliin elämään.
Uni tuli hyvin ja nopeasti kun ennakoi tilanteen ja otti puolikkaan nukahtamislääkkeen. Jospa se unirytmi tästä suoristuisi. Olo on vähän pöllämystynyt, mutta kaksi tölkkiä kevyttä Tehoa saattaa auttaa päivän mittaan. Pakko auttaa, olen yksin täällä, kun ainoa ei-lomaileva työkaveri tutustuttaa kersojaan uuteen päiväkotiin. Ei ennen vanhaan vaan sen takia saanut lomailla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Äiti herätti soittelemalla auringonnousun aikaan *haukotus* Kivaa, ulkona on valkoista!!
Hirveä nälkä, hirveä sotku ja hirveä pan.. pannukakun himo. Vessaankaan en pääse kun mies unohti jättää mulle jämät tupakasta (polttaminen vaatii nykyään n. 1cm verran tupakasta kahvin kera, että suoli toimii.. on tää vaan ihanaa).. Levolac kehiin.
Toinen lähti töihin jo klo 6; kaikki hintalaput piti vaihtaa kun alkoholivero muuttui vuodenvaihteessa. Pitää tehdä sille jotain tosi hyvää sapuskaa tänään, on se ollut niin ahkera.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss kirjoitti:Kuvittelenko mä vaan, vai onko tänään maanlaajuisesti ihmisillä hattu kutistunut. En vastaa puhelimeen tällä viikolla enää kertaakaan. Vittu.
Et edes perjantaina?
The great club outshines the individual, always and forever.
Kartsea ökötys-olo. Muutenkin kostea juhlakausi huipentui sellaiseen uudenvuodenaattoon ettei hetkeen ole ollutkaan. Tavoistani poiketen vietin aamuyön huutamalla vuoronperään "HOOSIANNA!" ja "BAAL!" vessanpönttöön. Nyt saa kyllä korkki olla hetken kiinni.. uch.
Vaimo kävi neuvolassa.. kaikki sillä rintamalla kunnossa. Aina kun lekuri käänsi ultraääni-vekotinta, se yritti uida karkuun. Tulee kamerakauhussa siis selvästi isäänsä.
Viimeksi muokannut killkill, 02.01.2008 11:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss kirjoitti:Kuvittelenko mä vaan, vai onko tänään maanlaajuisesti ihmisillä hattu kutistunut. En vastaa puhelimeen tällä viikolla enää kertaakaan. Vittu.
Jooei, ei saatana tule mitään. Huolikin on kova että miten toiselle kävi, pääskö se olleskaan töihin jne.. Kynnet purtu ja vitutus on kova kun äly ei taas toimi, ei millään.
Viimeinen lomapäivä, huomenna töihin. Loma loppuu, nyyyyyh!!
Toisaalta, arki on taas erittäin tervetullutta. Lauantaina on siskon nuoremman pojan 1vee syndet, tänään käyn metsästämässä lahjaa. Vastahan se oli ihan avuton nyytti, nopeesti menee aika.