Top25-leffat
Top25-leffat
Tulin uteliaaksi, kertokaa omat top25-leffanne.
Tämän päivän oma listaukseni voisi olla vaikka tämä (eivät ole paremmuus-, vaan aakkosjärjestyksessä):
Ace Ventura: Pet Detective
Alaston lounas
The Animal
Animal Crackers (Marxin veljekset)
Driving miss Daisy
Fucking Åmål
Ghost Busters
Grave of the Fireflies
Jurassic Park
The Hudsucker Proxy
Kaislikossa suhisee (Monty Python)
Kill Bill
Kissojen valtakunta
Madame Butterfly
Nell
Oopperan kummitus
Paistetut vihreät tomaatit
Pink Floyd - The Wall
The Pink Panther
Polyester
Snake and Crane Arts of Shaolin (Jackie Chan)
Vertigo
Viiru & Pesonen joulupuuhissa
Wallace and Gromit - Kanin kirous
Yksi lensi yli käenpesän
EDIT: Kirjoitusvihre
EDIT2:Hitto, unohdin käenpesän. Dumppaan siis yhden noista mainituista ja korvaan tuolla.
Tämän päivän oma listaukseni voisi olla vaikka tämä (eivät ole paremmuus-, vaan aakkosjärjestyksessä):
Ace Ventura: Pet Detective
Alaston lounas
The Animal
Animal Crackers (Marxin veljekset)
Driving miss Daisy
Fucking Åmål
Ghost Busters
Grave of the Fireflies
Jurassic Park
The Hudsucker Proxy
Kaislikossa suhisee (Monty Python)
Kill Bill
Kissojen valtakunta
Madame Butterfly
Nell
Oopperan kummitus
Paistetut vihreät tomaatit
Pink Floyd - The Wall
The Pink Panther
Polyester
Snake and Crane Arts of Shaolin (Jackie Chan)
Vertigo
Viiru & Pesonen joulupuuhissa
Wallace and Gromit - Kanin kirous
Yksi lensi yli käenpesän
EDIT: Kirjoitusvihre
EDIT2:Hitto, unohdin käenpesän. Dumppaan siis yhden noista mainituista ja korvaan tuolla.
Viimeksi muokannut prosessi, 19.12.2007 4:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Top kybä:
Full Metal Jacket
Goodfellas
A Clockwork Orange
Commando
Robocop
Toy Story 2
Scarface
Ace Ventura: Pet Detective
The Big Lebowski
Starship Troopers
11-23:
True Romance
Monsters Inc
Aliens
Predator
Terminator
Terminator 2
The Empire Strikes Back
Reservoir Dogs
Hyvät, pahat ja rumat
Huuliharppukostaja
Heat
One Flew Over the Cuckoos Nest
Jaws
Jätän tilaa parille lisäykselle.
Full Metal Jacket
Goodfellas
A Clockwork Orange
Commando
Robocop
Toy Story 2
Scarface
Ace Ventura: Pet Detective
The Big Lebowski
Starship Troopers
11-23:
True Romance
Monsters Inc
Aliens
Predator
Terminator
Terminator 2
The Empire Strikes Back
Reservoir Dogs
Hyvät, pahat ja rumat
Huuliharppukostaja
Heat
One Flew Over the Cuckoos Nest
Jaws
Jätän tilaa parille lisäykselle.
APUA!
Eikai tarvii olla järjestyksessä?
Kahtaviittä en tähän kellonaikaan saa aikaiseksi mutta yritetään jotain listaa.
- Bad Taste ( tosi romanttinen komedia)
- Kaikki Mies ja Alaston Aseet
- Summer of Sam (oikeesti loistava)
- Star Warsit (ne vanhat, oh my )
- American Beauty
- Virgin Suicides
- Blair Witch Project (pointsit erilaisuudesta)
- Tomorrow never dies (pelkästään kappaleen takia)
- Legend
- Ladyhawke
Eikai tarvii olla järjestyksessä?
Kahtaviittä en tähän kellonaikaan saa aikaiseksi mutta yritetään jotain listaa.
- Bad Taste ( tosi romanttinen komedia)
- Kaikki Mies ja Alaston Aseet
- Summer of Sam (oikeesti loistava)
- Star Warsit (ne vanhat, oh my )
- American Beauty
- Virgin Suicides
- Blair Witch Project (pointsit erilaisuudesta)
- Tomorrow never dies (pelkästään kappaleen takia)
- Legend
- Ladyhawke
Re: Top25-leffat
Oliko tämä oikeasti hyvä? Kun ainakin Maameren Tarinat (myöskin Studio Ghiblin tuotantoa, ja myöskään ei Hayao Miyazakin käsialaa) oli ihan tyhjää täynnä.prosessi kirjoitti:Kissojen valtakunta
On tallella boksilla kyllä, joten kahton sen ennemmin tai myöhemmin.
Ed Wood
Planet of the Apes
Goodfellas
Life of Brian
Star Wars (IV)
The Tenant
Man on the Moon
Donnie Darko
This is Spinal Tap
The Elephant Man
RoboCop
Total Recall
Alien
Spider
The Green Mile
The Evil Dead
Mulholland Drive
Dolores Claiborne
Groundhog Day
Falling Down
Dawn of the Dead (se alkuperäinen)
The Terminator
Ääh, pitäis nähdä dvd-hylly, että muistaisi kaikki. Jätän kesken ja varaan oikeuden muutoksiin
Planet of the Apes
Goodfellas
Life of Brian
Star Wars (IV)
The Tenant
Man on the Moon
Donnie Darko
This is Spinal Tap
The Elephant Man
RoboCop
Total Recall
Alien
Spider
The Green Mile
The Evil Dead
Mulholland Drive
Dolores Claiborne
Groundhog Day
Falling Down
Dawn of the Dead (se alkuperäinen)
The Terminator
Ääh, pitäis nähdä dvd-hylly, että muistaisi kaikki. Jätän kesken ja varaan oikeuden muutoksiin
Viimeksi muokannut bedlam, 19.12.2007 14:34. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Kieslowskin trilogia: Sininen
Kill Bill 1 ja 2
Pulp Fiction
Fight Club
Saw
Wolf Creek
Kummisedät 1 ja 2
Blair Witch Project
Ice Age
Lost In Translation
Eyes Wide Shut
Rita Hayworth
Virgin Suicides
Hyvät, Pahat ja Rumat
Likainen Harry
Uhrilampaat
Kellopeliappelsiini
Fear And Loathing in Las Vegas
Trainspotting
Unelmien Sielunmessu
Bringing Out the Dead
Cube
Leon
Tarvii miettiä lisää. En ylipäätään ole hirveä leffafani. Usein liian valmiiksi pureksittua jos vertaa muihin taiteen muotoihin.
Kill Bill 1 ja 2
Pulp Fiction
Fight Club
Saw
Wolf Creek
Kummisedät 1 ja 2
Blair Witch Project
Ice Age
Lost In Translation
Eyes Wide Shut
Rita Hayworth
Virgin Suicides
Hyvät, Pahat ja Rumat
Likainen Harry
Uhrilampaat
Kellopeliappelsiini
Fear And Loathing in Las Vegas
Trainspotting
Unelmien Sielunmessu
Bringing Out the Dead
Cube
Leon
Tarvii miettiä lisää. En ylipäätään ole hirveä leffafani. Usein liian valmiiksi pureksittua jos vertaa muihin taiteen muotoihin.
Viimeksi muokannut Zeb, 19.12.2007 18:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Perushutulla mennään.
A Better tomorrow I-III
Bullet in the head
Das Boot
Die Hard
Epäillyt
Hard Boiled
Huuliharppukostaja
Hyvät, pahat ja rumat
Infernal affairs I-III
Kotkat kuuntelevat
Kummisetä I-II
Navaronen tykit
Ninja Scroll
Princess Mononoke
Pulp fiction
Rautaristi
Red violin
Reservoir dogs
Sotamies Ryan
Terminator I & II
The Commitments
The Killer
Trainspotting
Uhrilampaat
Wicked city
A Better tomorrow I-III
Bullet in the head
Das Boot
Die Hard
Epäillyt
Hard Boiled
Huuliharppukostaja
Hyvät, pahat ja rumat
Infernal affairs I-III
Kotkat kuuntelevat
Kummisetä I-II
Navaronen tykit
Ninja Scroll
Princess Mononoke
Pulp fiction
Rautaristi
Red violin
Reservoir dogs
Sotamies Ryan
Terminator I & II
The Commitments
The Killer
Trainspotting
Uhrilampaat
Wicked city
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
- Haemaeraemies
- Kitisijä
- Viestit: 3484
- Liittynyt: 14.08.2005 18:34
hmm paha paha kysymys.
Ei järjestyksessä:
- Usual Suspects
- Pulp Fiction
- Fear and loathing in las vegas
- Goodfellas
- Kiss Kiss, Bang Bang
- Butterfly effect
- Strange Days
- Trainspotting
- Alien2
- Predator2
- 28 weeks later ( mielestäni paras zombie-pätkä ikinä)
- Reservoir Dogs
- 12 monkeys
- Matrix1 ekan kerran ( muutti käsitykseni visualisuudesta)
- Se7en
PItää jättää päivitystilaa
Ei järjestyksessä:
- Usual Suspects
- Pulp Fiction
- Fear and loathing in las vegas
- Goodfellas
- Kiss Kiss, Bang Bang
- Butterfly effect
- Strange Days
- Trainspotting
- Alien2
- Predator2
- 28 weeks later ( mielestäni paras zombie-pätkä ikinä)
- Reservoir Dogs
- 12 monkeys
- Matrix1 ekan kerran ( muutti käsitykseni visualisuudesta)
- Se7en
PItää jättää päivitystilaa
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Mahdoton tehtävä. Kertakaikkisesti. Laitan tähän nyt 25 leffaa joista pidin erityisesti ja rajaan listan ulkopuolelle animaatiot ja kotimaisen tuotannon. Ei sitten niin missään järjestyksessä.
Unforgiven
Se7en
Tommy
Paris, Texas
Danny The Dog
Amistad
Johnny Handsome
Barfly
The Sting
Butch Cassidy and the Sundance Kid
Cool Hand Luke
Apocalypse Now
Tsotsi
Jackie Brown
Reservoir Dogs
Pulp Fiction
Kill Bill 1
Kill Bill 2
The Outlaw Josey Wales
Dirty Harry
Papillon
Bullit
Pat Garrett & Billy the Kid
The Good, The Bad and The Ugly
The Blues Brothers
The Blues: Feel Like Going Home
Tuli jo yksi liikaa, enkä millään olisi malttanut lopettaa. Seuraava olisi ollut Wim Wendersin ohjaama The Soul Of a Man. Loputon lista. Miten näitä oikeasti voi kyhätä ilman, että jää vahva tunne siitä, että jotain jäi jälleen kerran pois? No nyt aivan varmasti jäi, koska en millään saanut päähäni sitä melko tuoretta westerniä jossa on sellaisia psykedeelisiä trippailukohtauksia. Olisi ilman muuta kuulunut listalle, mutta kun ei muista...
Unforgiven
Se7en
Tommy
Paris, Texas
Danny The Dog
Amistad
Johnny Handsome
Barfly
The Sting
Butch Cassidy and the Sundance Kid
Cool Hand Luke
Apocalypse Now
Tsotsi
Jackie Brown
Reservoir Dogs
Pulp Fiction
Kill Bill 1
Kill Bill 2
The Outlaw Josey Wales
Dirty Harry
Papillon
Bullit
Pat Garrett & Billy the Kid
The Good, The Bad and The Ugly
The Blues Brothers
The Blues: Feel Like Going Home
Tuli jo yksi liikaa, enkä millään olisi malttanut lopettaa. Seuraava olisi ollut Wim Wendersin ohjaama The Soul Of a Man. Loputon lista. Miten näitä oikeasti voi kyhätä ilman, että jää vahva tunne siitä, että jotain jäi jälleen kerran pois? No nyt aivan varmasti jäi, koska en millään saanut päähäni sitä melko tuoretta westerniä jossa on sellaisia psykedeelisiä trippailukohtauksia. Olisi ilman muuta kuulunut listalle, mutta kun ei muista...
- Haemaeraemies
- Kitisijä
- Viestit: 3484
- Liittynyt: 14.08.2005 18:34
Olen syönyt sinunki puolesta. Loistoelokuva molemmat, ja kyllä Bluntly trainspottingin on maininnut. Fear & loathingin kyll jaksaa katsoa vaikka kuinka useati, samoinkuin Hunter S Thompsonin käsitteleviä dokkareita muutenkin.Zeb kirjoitti:Mielenkiintoista, että meiltä molemmilta löytyy nämä kaksi, joita ei löydy keltään muulta. Ja ainakaan minä en ole edes syönyt sieniäHaemaeraemies kirjoitti:- Fear and loathing in las vegas
- Trainspotting
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Näköjään, kiitos kiitos! Enkä tosiaan huomannutkaan, että Bluntlyllakin on näitä taipumuksia. Hyvä tietää.Haemaeraemies kirjoitti:Olen syönyt sinunki puolesta. Loistoelokuva molemmat, ja kyllä Bluntly trainspottingin on maininnut. Fear & loathingin kyll jaksaa katsoa vaikka kuinka useati, samoinkuin Hunter S Thompsonin käsitteleviä dokkareita muutenkin.
Ennemän kuin 25, ei järjestyksessä:
Halloween
Omen
Jaws
Evil Dead
Tuntematon sotilas
Das Boot
Saints & Soldiers
Full Metal Jacket
Ilmestyskirja.Nyt
Saw
The Lost Boys
Pulp Fiction
Kummisedät
Terminator 2
Predator
Alien
Pet Sematary
Cube
Die Hard
Hohto
Piina
Platoon
First Blood
American History X
13. Perjantai
From Dusk till Dawn
Indiana Jones
Scarface
Bram Stokerin Dracula
Halloween
Omen
Jaws
Evil Dead
Tuntematon sotilas
Das Boot
Saints & Soldiers
Full Metal Jacket
Ilmestyskirja.Nyt
Saw
The Lost Boys
Pulp Fiction
Kummisedät
Terminator 2
Predator
Alien
Pet Sematary
Cube
Die Hard
Hohto
Piina
Platoon
First Blood
American History X
13. Perjantai
From Dusk till Dawn
Indiana Jones
Scarface
Bram Stokerin Dracula
Ihme kyllä Tarantino ei tänään päässyt listalle, ei vaikka jokainen teos on viisi tähteä kevyeen.
Excalibur
Visitor Q
Eastern Promises
Gozu
Midnight Run
French Connection 2
Predator
Starship Troopers
Fear and Loathing in Las Vegas
Tom Yum Goong
Dollari-Trilogia
The Great Silence
Se7en
Lawrence of Arabia
JFK
Natural Born Killers
The Untold Story
Ebola Syndrome
Lost Highway
Apocalypto
Babycart-sarja
One Flew Over the Cuckoo's Nest
Scarface
Carlito's Way
12 Monkeys
Irreversible
Äh Vittu! Unohtu MAD MAX 2!
Excalibur
Visitor Q
Eastern Promises
Gozu
Midnight Run
French Connection 2
Predator
Starship Troopers
Fear and Loathing in Las Vegas
Tom Yum Goong
Dollari-Trilogia
The Great Silence
Se7en
Lawrence of Arabia
JFK
Natural Born Killers
The Untold Story
Ebola Syndrome
Lost Highway
Apocalypto
Babycart-sarja
One Flew Over the Cuckoo's Nest
Scarface
Carlito's Way
12 Monkeys
Irreversible
Äh Vittu! Unohtu MAD MAX 2!
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
http://www.dddhouse.com/v3/product_deta ... uctID=4216Rouva Pupu kirjoitti:En ole onnistunut löytämään tätä mistään. Ulkomailta tuotu?Crowbar kirjoitti: Ebola Syndrome
Tuolta olen tilannut paljon. 3,6€ ei oo paha.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Toi on näköjään vielä paras versio:Crowbar kirjoitti:http://www.dddhouse.com/v3/product_deta ... uctID=4216Rouva Pupu kirjoitti:En ole onnistunut löytämään tätä mistään. Ulkomailta tuotu?Crowbar kirjoitti: Ebola Syndrome
Tuolta olen tilannut paljon. 3,6€ ei oo paha.
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=3038
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Kiitän. Pitää surffailla tuolla enemmänkin.Crowbar kirjoitti: http://www.dddhouse.com/v3/product_deta ... uctID=4216
Simpauttaja
Kivenpyörittäjän kylä
Helmiä sioille
Levottomat
Willikset:
12 apinaa
Die Hard III (nelonen katsomatta vielä)
Kuudes aisti
Viimeinen partiopoika
Fifth element
Pacinot:
Insomnia
Naisen tuoksu
Paholaisen asianajaja
Fincherit:
Fight Club
7even
Panic room
Kubrickit:
Full metal jacket
Kellopeli appelsiini
Eyes wide shut
Nicholsonit:
Yksi lensi yli käenpesän
Elämä on ihanaa
Kunnian miehet
Kylä
23 tähän mennessä. Palaan asiaan kunhan keksin lisää.
Kivenpyörittäjän kylä
Helmiä sioille
Levottomat
Willikset:
12 apinaa
Die Hard III (nelonen katsomatta vielä)
Kuudes aisti
Viimeinen partiopoika
Fifth element
Pacinot:
Insomnia
Naisen tuoksu
Paholaisen asianajaja
Fincherit:
Fight Club
7even
Panic room
Kubrickit:
Full metal jacket
Kellopeli appelsiini
Eyes wide shut
Nicholsonit:
Yksi lensi yli käenpesän
Elämä on ihanaa
Kunnian miehet
Kylä
23 tähän mennessä. Palaan asiaan kunhan keksin lisää.