Sunnuntai
Itse olen yrittänyt valita minkä omasta kirjahyllystä löytyvän lukemattoman kirjan seuraavaksi lukisin, menee varmaan Golowanjukiksi.Suvinen kirjoitti:E! Tosin en ole nyt etsinytkään. Luen ajatustenviejänä Jeff Longin uutuutta. Henkilöhahmojen luojana ei kovinkaan taitava kirjoittaja, mutta actionin kuvaajana ihan rautaa! Tahtoo kiipeilemään, aaaarrrrhghghhhh"!!!!!!!prosessi kirjoitti:Suvinen kirjoitti:No joko se on.. kai sitä sitten pitäis kömpiä vaikka sänkyyn lukemaan. Ihme väkisin kukkumista taas ollut tämä ilta. Ja piparitaikinakin jäi tekemättä!Oletko jo löytänyt sen Philip K. Dickin?
- irmelianneli
- Kitisijä
Mä menin aikasin nukkumaan (tai siis kirjaa lukemaan) ku oli niin tylsää. Tyypillistä. Mutta järkevää. Mukavaa, ja perin outoa, olla ihan terve näin viikonloppuna. Nykyään oonkin ihan sairaalatapaus noitten juhlimisten jälkeen lähestulkoon, merkillistä. Juomatapojani en oo muuttanu ja tupakointikin on vähentynyt paljon lakipykälien myötä.
Ihanaa, enää viis röipäivää ja sit se on siinä, vähäks aikaa! Sit ei muuta ku riisipuuroo ja rakkautta kuus päivää! <3
Ihanaa, enää viis röipäivää ja sit se on siinä, vähäks aikaa! Sit ei muuta ku riisipuuroo ja rakkautta kuus päivää! <3
- Riemumieli
- Kitisijä
Siel on taatusti enemmän porukkaa kun eilen, puistatus. Jonoihinkin oli jonot. Parkkipaikkaa sai ettiä puol tuntia.Riemumieli kirjoitti:Kaupat ovat avautuneet, ostakkee, ostakkee, kyllä ne antaa tavaraa, vaikka antavat muillekin!!!11!1 Vielä reilu vko kulutusjuhlaa ennen alennusmyyntien alkua!!!1122!
Sano nyt että se on vielä muovia. Kuusi tuodaan tupaan aattona ei aikaisemmin, kuka hullu sitä kuivuvaa karahkaa jaksaa olohuoneen nurkassa katsella kuukausia??? Kai syötte jouluruuaksi saarioisen valmis lihapullia ja jauheesta tehtyä pernamuusia? Vittu, en ihmettelisi.ninnithequeen kirjoitti:Ja tosiaan, kuusi koristeltiin jo eilen
Teillä on tymät tavat tehdä ylipäätänsä yhtään mitään.
Haista vittu. Kuusi on muovia kissojen takia, ne jostain syystä himoitsee aidon kuusen repimistä ja kaatamista. Tuo muovinen saa olla rauhassa.1108 kirjoitti:Sano nyt että se on vielä muovia. Kuusi tuodaan tupaan aattona ei aikaisemmin, kuka hullu sitä kuivuvaa karahkaa jaksaa olohuoneen nurkassa katsella kuukausia??? Kai syötte jouluruuaksi saarioisen valmis lihapullia ja jauheesta tehtyä pernamuusia? Vittu, en ihmettelisi.ninnithequeen kirjoitti:Ja tosiaan, kuusi koristeltiin jo eilen
Teillä on tymät tavat tehdä ylipäätänsä yhtään mitään.
Jouluruoat teen alusta asti itse. Paitsi karjalanpiirakat, jostain pitää joustaa, loppuu aika kesken.
Hohhoijaa.1108 kirjoitti:ninnithequeen kirjoitti:Kuusi on muoviaEi helvetti...
Onko paketeissakin pelkkää styroksia?
Jos kuusi ei ole aito niin sitä ei sitten ole, niin se vaan menee. Mitään oksettavampaa en tiedä kuin muovinen kuusi. Osta ens jouluksi puhallettava niin on helpompi varastoida.
Toivottavasti esim. sun lapset on niin allergisia joskus, ettet aitoa kuusta saa. Tässä perheessä asuu muitakin kuin minä, katsos, ja heidät otetaan huomioon. Totta helvetissä mä haluaisin aidon kuusen, mutku ei.
No ei kai nyt saatana kuuselle voi olla allerginen? Ei ainakaan mun geeneillä.ninnithequeen kirjoitti:Toivottavasti esim. sun lapset on niin allergisia joskus, ettet aitoa kuusta saa.
Siis onko ne kissasi allergisia kuuselle?
Nyt ei sun horinoista ota taas selvää. Pese sinä pyykkiä ja jätä muut asiat muille.
Kyllä voi jollain olla niin paha allergia, että ihan kaikki allergisoi, sorry vaan.1108 kirjoitti:No ei kai nyt saatana kuuselle voi olla allerginen? Ei ainakaan mun geeneillä.ninnithequeen kirjoitti:Toivottavasti esim. sun lapset on niin allergisia joskus, ettet aitoa kuusta saa.
Siis onko ne kissasi allergisia kuuselle?
Ja on ne kissat tavallaan. Ne ei voi pitää näppejään erossa siitä

Apua. Meilläkin on muovikuusi. Kun on sen verran allergiariskiä perheessä, että megapitkin hampain täytyi luopua aidoista...
Mut ihan ok siitä tulee, kun laittaa vaan hitosti koristeita. Meillä on tapana ostaa joka vuosi uusi hieno vuosikoriste. Sen lisäksi on lasten tekemiä koristeita ja pieniä pinkkejä peilipalloja yms... Taitaa olla mauttomuus meidänkin juttumme. Mut mulla nyt onkin huono maku suunnilleen kaiken suhteen. Etenkin miesten. Ei siinä enää yksi muovikuusi kyllä paljoa enää tee.

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Uh, oon melkonen muudmeikkeri! Kämppä täynnä kynttilöitä, vanhat joululaulut stereoissa, kanelia lämpimässä uunissa tuomassa jouluisaa tuoksua ja kaiken kruunaa *rumpujen pärinää* takka-dvd! Lisäksi loihdin krapuloissani pöydän täyteen pikkuherkkuja. Kyllä nyt kummipojan (perheineen) kelpaa!
Ja superkiitos ihkulle joulupukille, joka kuuli toiveeni tallentavasta digiboksista. Oot maailman paras!
Ja superkiitos ihkulle joulupukille, joka kuuli toiveeni tallentavasta digiboksista. Oot maailman paras!