Torstai, olkaa hyvät!
Torstai, olkaa hyvät!
Piti tämäkin tehdä, kun kukaan muu ei ole vaivautunut.
Stadin reissu tänäänKIN.
Stadin reissu tänäänKIN.
Äh, älä pienistä murehdi. Koita löytää positiivisia näkökulmia, kuten että dollarin kurssi on niin huono että tuhat taalaa ei tunnu missään.Sheetlord kirjoitti:Helevetti. Puolen vuoden sitkeän yrittämisen jälkeen pääsin läpi "Tuhannen Taalan Kysymykseen", odottelin viitisen minuuttia. Alkujuonto, vedän syvään henkeä... ja lähetykseen otetaan se viereinen kaveri!
4. saikkupvä. Märkivä avohaava nivusessa suihkutettu. Vastasin muutamaan duunimeiliin ja kohta lähden mutsin kämpille siskoani moikkaamaan. Tekee mieli kahvia, mutta en jaksa keittää. Kiitos tyypille joka piti mulle seuraa koko eilisillan, ja toi vielä jätskiäkin, olet muru!

Älä löi! En ole hurrit!
Hys..Hys-->Hyssälä laatii lääkkeet tuohon, vaikka sopis upottaa suohon..Sheetlord kirjoitti:Kyllähän sillä saa nykykurssillakin esimerkiksi 55 pulloa Kossua...Kimmen kirjoitti:... että tuhat taalaa ei tunnu missään
55 kossua->50 kossua->45 kossua->20 kossua->hups ei lainkaan kossua!
Parempi taala taskussa kuin sosiaalisektorin povarissa..
Pyyhin Netikettiin..
- McJanne
- Kitisijä
Meikku on jo melkein pokeriammattilainen, uskomattoman helppoa riistää neeboilta rahat pois aloittelijapöydässä.
Kolmen illan pelaamisella tienannut jo reilusti yli 15€. Joko kannattaa jättää päivätyö?
Sit thaikkulassa asuva kamuri kaupitteli ykköstason paikkaa "organisaatiossa" WinClubissa, kymppitonnilla irtois kuulemma. Sanoin että ostan sen paikan ja lunastan PartyPokerin voitoilla heti kohta.
Aini, Sarasvuo, vanha kaweri, on ostanu 33% GSP:n osakkeista, oishan se pitänyt arvata että heti aletaan ruinata sinne töihin.
edit: selkeyden vuoksi korostettu osia paappa-papalle.
Kolmen illan pelaamisella tienannut jo reilusti yli 15€. Joko kannattaa jättää päivätyö?
Sit thaikkulassa asuva kamuri kaupitteli ykköstason paikkaa "organisaatiossa" WinClubissa, kymppitonnilla irtois kuulemma. Sanoin että ostan sen paikan ja lunastan PartyPokerin voitoilla heti kohta.
Aini, Sarasvuo, vanha kaweri, on ostanu 33% GSP:n osakkeista, oishan se pitänyt arvata että heti aletaan ruinata sinne töihin.
edit: selkeyden vuoksi korostettu osia paappa-papalle.
Viimeksi muokannut McJanne, 27.09.2007 10:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kirjoitan tätä alasti
- McJanne
- Kitisijä
Tiedät varmaan että rehellisellä työllä ei voi rikastua?NuoriDaavid kirjoitti:Tiedät varmaan, että tuo on pyramidihuijaus.McJanne kirjoitti: Sit thaikkulassa asuva kamuri kaupitteli ykköstason paikkaa "organisaatiossa" WinClubissa, kymppitonnilla irtois kuulemma. .
edit: ja 12 pistettä ohilyönnin teknisestä suorittamisesta. Alanvaihto pesäpalloon edessä?
Kirjoitan tätä alasti
En nyt ota tuohon väitteeseen kantaa, mutta totean, että et voi rikastua pyramidihuijauksella, ellet ole huijauksen aloittajien joukossa.McJanne kirjoitti:Tiedät varmaan että rehellisellä työllä ei voi rikastua?NuoriDaavid kirjoitti:Tiedät varmaan, että tuo on pyramidihuijaus.McJanne kirjoitti: Sit thaikkulassa asuva kamuri kaupitteli ykköstason paikkaa "organisaatiossa" WinClubissa, kymppitonnilla irtois kuulemma. .
- McJanne
- Kitisijä
Kas vain, saat toiset 12 pistettä taiteellisesta suorittamiseta ohilyönnissä. Paappa-pappa luuppi kouraan ja lukase alakuperänen viesti uudelleen.NuoriDaavid kirjoitti:En nyt ota tuohon väitteeseen kantaa, mutta totean, että et voi rikastua pyramidihuijauksella, ellet ole huijauksen aloittajien joukossa.McJanne kirjoitti:Tiedät varmaan että rehellisellä työllä ei voi rikastua?NuoriDaavid kirjoitti: Tiedät varmaan, että tuo on pyramidihuijaus.
Kirjoitan tätä alasti
OK. Miksi kaverisi myisi tuottavan huijauksen alihintaan?McJanne kirjoitti:Kas vain, saat toiset 12 pistettä taiteellisesta suorittamiseta ohilyönnissä. Paappa-pappa luuppi kouraan ja lukase alakuperänen viesti uudelleen.NuoriDaavid kirjoitti:En nyt ota tuohon väitteeseen kantaa, mutta totean, että et voi rikastua pyramidihuijauksella, ellet ole huijauksen aloittajien joukossa.McJanne kirjoitti: Tiedät varmaan että rehellisellä työllä ei voi rikastua?
edit: tarkoitat ilmeisesti, että huijaisit kaveriasi.
- McJanne
- Kitisijä
Tarkoitan ilmeisesti että muutama vuosi lisää savossa tekisi Sinulle oikein hyvää.NuoriDaavid kirjoitti:OK. Miksi kaverisi myisi tuottavan huijauksen alihintaan?McJanne kirjoitti:Kas vain, saat toiset 12 pistettä taiteellisesta suorittamiseta ohilyönnissä. Paappa-pappa luuppi kouraan ja lukase alakuperänen viesti uudelleen.NuoriDaavid kirjoitti: En nyt ota tuohon väitteeseen kantaa, mutta totean, että et voi rikastua pyramidihuijauksella, ellet ole huijauksen aloittajien joukossa.
Kirjoitan tätä alasti
YK:n ihmisoikeuksien julistus, 5. artikla;McJanne kirjoitti:Tarkoitan ilmeisesti että muutama vuosi lisää savossa tekisi Sinulle oikein hyvää.NuoriDaavid kirjoitti:OK. Miksi kaverisi myisi tuottavan huijauksen alihintaan?McJanne kirjoitti: Kas vain, saat toiset 12 pistettä taiteellisesta suorittamiseta ohilyönnissä. Paappa-pappa luuppi kouraan ja lukase alakuperänen viesti uudelleen.
"Ketään ei saa kiduttaa eikä kohdella tai rangaista julmasti, epäinhimillisesti tai alentavasti."
Vai niin... meillä ois tulossa taas työn puolesta opintomatka etelään. Mut on laitettu yhteyshenkilöksi agenteille. Mitäs mitäs? Kysyin pomolta notta kuka sinne meidän toimistolta sitten lähtee. Ei tietoa vielä, tuli vastaukseksi. Miksi siis mun "pitää" olla yhteyshenkilö jos joku muu kun minä lähtee sinne? Mitäs järkeä siinä on että toimin välikätenä tässä jutussa?
Matka ois kuitenkin jo parin viikon päästä. Onpa taas järkeä tässäkin jututssa... *huoh*
Matka ois kuitenkin jo parin viikon päästä. Onpa taas järkeä tässäkin jututssa... *huoh*
Mä tiedän, ettei mun pitäis sanoo tätä, mutta sanon kuitenkin: Jestas sä kirjotat ihan samalla tavalla ku ukkos.Stinky kirjoitti:Vai niin... meillä ois tulossa taas työn puolesta opintomatka etelään. Mut on laitettu yhteyshenkilöksi agenteille. Mitäs mitäs? Kysyin pomolta notta kuka sinne meidän toimistolta sitten lähtee. Ei tietoa vielä, tuli vastaukseksi. Miksi siis mun "pitää" olla yhteyshenkilö jos joku muu kun minä lähtee sinne? Mitäs järkeä siinä on että toimin välikätenä tässä jutussa?
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Miten sä voit muistaa miten se kirjotaa? Mä nimittäin en muistaninnithequeen kirjoitti: Mä tiedän, ettei mun pitäis sanoo tätä, mutta sanon kuitenkin: Jestas sä kirjotat ihan samalla tavalla ku ukkos.

edit:lisää t oikeaan kohtaan.
Viimeksi muokannut Stinky, 27.09.2007 12:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.