Muutama elävän ihmisen = minun ajatuksiani seuraavassa!
Turvavöitä ei tarvita! Mutta pehmeät seinät olisivat suositeltavia!
BEGIN
Katson Elvistä. Tulee Teemalla tuollainen ennennäkemätön Doku-leffa vuodelta 1970. Tämänhän jälkeen Elvis the pelvis joutui lihavuus ja huumekierteeseen ja lopputulos oli se, että ilmeisesti kuningas elää!
Mutta millä katson kun samalla näpyttelen! Sivusilmälläpä tietenkin!
SITTEN TOINEN asia! Arvatkaapa mikä mua on ruvenna kyllästyttämään!! Aivan! Tuo Gattacapoikuus-vitsi kaikkine mahdollisine ketjuineen! Tulipa tässä mieleen, että itsekään en enää sitten yhtään tiedä mikä juttu tää on, mut tylsältä vaikuttaa! Mikä kumma tuossa on?
Ajatelkaa! Minä väsyn vitsiin!
Itsekin olen siis ollut jonkinmoisesti ehkä tuttu näillä palstoilla siis myös sillai, you know, joillekin ärsyttävästi. Mutta se oli silloin kauan kauan sitten!
Mutta nyt kuitenkin siis umpitylsä tavis. Oikein harmaa laumasieluinen hiiri. Melkein yhtä harmaa kuin esim. Tiksi.
EN KOROSTA ENÄÄ ITSEÄNI milläänlailla! Tämänkin ketjun nimi oli puhdistettu myös Stadinarskasta, jotta olisi miellyttävämpää!
Huikean kevyttä oloa tosiaan, MUTTA nyt minusta tuntuu, että olen laittanut täydellisen Höpsykkävaihteen päälle! Kysymys kuuluupi, kuinka saisin h-vaihteen vaihdettua aikuisempaan vaihteesen, esim. voisin jutella teille jotain poliittisesta historiasta!
MUTKU mä en jaksa kun jotenkin tunnen että on mentävä helpottavaan hotelliin. Sen kertominen detaljein ei taas ole kenellekään mielenkiintoista eikä se ainakaan ole sivistynyttä.
Ja me Arskalaiset olemme kaikki sivistyneitä ja meissä kaikissa elää pieni lempeä lehmä sisällämme, joka lievittää meistä pois häijyyden!Ja tuo mukanaan valkeanhohtoista onnea! Näin uskon.
MINUA tosissaan harmittaa sekin, kun olisi ihan kiva olluttulla miittiin. Ei siksi, että minua kukaan tietenkään siellä tarvitsisi, mutta itse olen kiinnostunut ihmisistä ja heidän tunnistamisensa on tietenkin kiinnostavaa.
Mut en lähtenyt kun ei uusi aika ollut hyvä harrasteen vuoksi ja sit myöhemmin olo on jokseenkin rasittunut.
Mitäpä sitten? Mitäänhän ei ole enää tehtävissä siihen asiaan, että ajat sitten tämä postaukseni on tullut liian pitkäksi että joku sen lukisi, hehheh!
EIMAAR, huono vitsi! ARSKAlaiset lukevat tämän. Se on heidän velvollisuutensa. Tämä on hiukan samaa kuin partiolaisliike: Ole valmis, ole valmis rulettamaan!
Minä en tosiaankaan ole puheenjohtaja, vaan kaikki valituksista suosionosoituksiin voi ohjata uudelle puheenjohtajallemme Keikaukselle.
NYT ELVIS heittää tuon tutun veisun tuolla.Viva Las Vegas. JOSPA tämä SA-miestyyppi lähtisi KOISIIN. Voisin yön tunteina vielä paljastaa teille yhden asian! Että mitenkä mä nukun! Se kiinnostaa varmasti miljardeja ihmisiä ja Slamia.
Minä nukun aika usein selälläni ja pää on tuettu johonkin kallistettuna sivulle. Katson ettei kallistu liikaa, ettei katkea tai tule niskaongelmia.
Olisi kamala herätä pää katkenneena. En ainakaan nuku vatsallani, koska suu on kiinni tyynyssä ja ilma ei kulje takapuolen aukon kautta kovin hyvin sisäänpäin. Älkää vain naurako, saattaa ilmaa mennä pois!
JOKU voi ihmetellä, että kuinka jaksan kirjoittaa tällaista raskasta kevyttä proosaa eli kenttälounasta näin yön tunteina? Kuinka jaksan, ja olenko ihan kunnossakaan!
Vastaan heille että kunto on mainio mutta väsymään päin. TAIVUN itsekin siihen ajatukseen että mun on mentävä SÄNKYYN!
Joten sitten huomenna olen jotenkuten pystyssä. Siis koko mies. Minä olen jo mies tosiaan. Kasvanut kokooni.
Olen ollut huomaavinani, että Kitinässäkin on ollut voimassa jossain määrin joillakin kirjoittajilla jonkinlainen kiireinen pinnallinen pärjäämiskierre ja sellainen hieman epäsympaattinen ote nopeine käänteineen ja kehuskeluineen ja jotenkin kalseine mielipiteineen. Mutta se on tällaisen palstan vaikeus. Tuoda esille sanoin ihmisen tarvitsemaa asiaa, joka on lämpö, ajatukset ja rakkaus, noin verbaalisestikin.Siis kin!
Olen havainnut, että Kitinässä on oikeasti kuitenkin varmasti vahvasti tuntevia immeisiä. Ja se paras asia eli hienoin anti eli realismi masentavine hetkineen ja iloineen!
Stadinarska kiittää, jos ja kun luitte tämän.
Joskus vielä haluan avata ketjun, jossa ei jatkossa ole kiroilua kiroilun vuoksi ja sisäpiirin kylmyyttä. Kokeilkaapa jos se vaikka onnistuisi tänään! Tiedän, että sunnuntai on kuitenkin sellainen, jossa kirjoittajia on vähemmän. Ja sapattimieliala. Voi hemmetin hemmetti, mähän olin taas "pappi"!!
Nyt saisi mua arvostella! Voisitte mua arvostella että "Perhanan köyhän vuoren pappi, kuono tiiviimmäksi!".
MUTTA nythän se tuli jo sanottua niin teidän ei tarvitse arvostellakaan tuosta edellisestä lauseesta. Ei toki koko tekstistä, HUI.
Sen verran elämästä tiedän, että jos ja kun kommentteja ei tule, se tarkoittaa että on hyväksytty ja että asia hyväksytään! Heh.
SA
syntynyt toiveeksi