Lauantai on leikkelemakkara. Sitä syötiin kultaisella 80-luvulla, vai joko jahti-makkara oli ilmestynyt, lue M. Haapio makkarakirjat eller I.Vuorikuru "Maista maista makkaraa"..
Vuosisadan paras keksintö tuo savuttomuus baareissa! Ihanaa, kun vaatteisiin ei tullut sitä armotonta dunkkista, ja sai istua pöydässä ilman että vesi virtaa silmistä jatkuvalla syötöllä.
Hyvin alkaa aamu. Joku himskatin hippi unohti pistää kahvinkeittimen kannuun kannen, jonka seurauksena tippalukko ei päästänyt nesteitä läpi ja keittiö sai kahvinporokuorrutuksen.
Onnistuin myös hankkimaan pullollisesta punaviiniä armottoman päänsäryn.
Mun oma äitini sai juuri neidin syömään puuroa pelkillä marjoilla, ei sokeria/makeutusjauhetta sekaan siis. Ja nyt mutsi keimailee sillä että kyllä lapset häntä uskovat. Onneksi mä olen melkein aikuinen ja pidän pääni kiinni.
Huomenta. Paskamaista herätä helvetilliseen hedariin. Jo kolmatta päivää on taas pääkipu heti aamusta.
Onneks on lauantai ja tänään on kummitytön 4v synttärijuhlat ♥
Ostin sille sitten tavoilleni uskollisena vaaleenpunaset sammarit ja ruskeen hupparin missä vaaleenpunasta tekstiä sekä tavoistani poiketen Ken-barbin.
Vajaan tunnin kuluttua pitäisi lähteä eikä paitaa silitetty..
Taitaa olla jonkun kirkkaan värisen krakan paikka pinkille paidalle?
Don't even think to help ME!
Tulin kotia mökiltä kun siellä vaan satoi ja kirvesmieskin halus viettää viikonloppua. Tänään soppaa ja maanantaina sitten mökkiä kasaamaan. Väsyttäis kun yöllä tuli koisattua ainoastaan 6h (taas).
Hihii, tein ekat postaukseni Lautapeliseuran foorumille ja meen huomenna lautapelikerhoon. Jänskättää. Jos musta ei sit huomisen jälkeen kuulu pariin päivään mitään, ni isot pahat nörttipojat söi.
Vuosisadan paras keksintö tuo savuttomuus baareissa! Ihanaa, kun vaatteisiin ei tullut sitä armotonta dunkkista, ja sai istua pöydässä ilman että vesi virtaa silmistä jatkuvalla syötöllä.
Nyt nukkumaan.
Hiton dorka. Hittoako sinne baariin mitään raittiuseuran tupakkalakko- kokouksia mennään pitämään. Varataan istumapaikkoja maksavilta asiakkailta hittolainen. Tai no voi olla, että jotain otetaan mutta ei ne jäävedet ole mitään sen tuoton rinnalla, mitä itseään kunnioittavat yhden illan aikana kassaan kilauttaa.
Vitsi kun sinne vielä saisi juoksumaton niin jumppasaleja ei tarvittaisi lainkaan. Minä olen aina alasti baarissa niin ei vaatteet haise. Pysyisit sinäkin siellä lenkkipolulla ja jättäisit pallini baarissa rauhaan!1
Nyt nukkumaan.
Hiton dorka. Hittoako sinne baariin mitään raittiuseuran tupakkalakko- kokouksia mennään pitämään. Varataan istumapaikkoja maksavilta asiakkailta hittolainen. Tai no voi olla, että jotain otetaan mutta ei ne jäävedet ole mitään sen tuoton rinnalla, mitä itseään kunnioittavat yhden illan aikana kassaan kilauttaa.
KoNppaan. Laskin juuri, että kerralla pelkiin juomiin menee 96e baarireissulla. Juodessa poltan ketjussa, joten pari ylihintaista röökiaskia vielä mukaan. Tähän lisätään sitten vielä miehenkin juotsikat. Kotikännit kunniaan kun saa lasi kädessä poltella, muuten istuu lasikopissa ilman alkomahoolia.
Onhan se toki kiveNpi aamulla kun vaatteet ei dunkkaa, toisaalta baarivaatteet menee aina pesuun illan jälkeen, joten sama se kyllä sitten kuiteNkin on.