Lataan kaverin lähettämää Einarin runkkuvideota ja juon kolmatta olutta. Josko kohta livahtaisi vaikka Bottalle hakemaan jonkun kivan hurritytön vällyjen väliin? Hah
SaintJohnPerse kirjoitti:Lataan kaverin lähettämää Einarin runkkuvideota ja juon kolmatta olutta. Josko kohta livahtaisi vaikka Bottalle hakemaan jonkun kivan hurritytön vällyjen väliin? Hah
Pertti pertti päällä.. perehdytään hetkeksi johan kahjo orkka gaalassa delegoi .Mullon ennakoiva tekstinsyotto tassa! Evästeongelmalta vaikuttas mutta ne on kahjo orkka gaalassa delegoi .Mullon ennakoiva tekstinsyotto g hhhkklm matkalla e-pilleri sai zimbabwe
bedlam kirjoitti:Pertti pertti päällä.. perehdytään hetkeksi johan kahjo orkka gaalassa delegoi .Mullon ennakoiva tekstinsyotto tassa! Evästeongelmalta vaikuttas mutta ne on kahjo orkka gaalassa delegoi .Mullon ennakoiva tekstinsyotto g hhhkklm matkalla e-pilleri sai zimbabwe
Jaa juu, mullon kolmen minuutin muna. Tulee kuin ammuttuna.
bedlam kirjoitti:Pertti pertti päällä.. perehdytään hetkeksi johan kahjo orkka gaalassa delegoi .Mullon ennakoiva tekstinsyotto tassa! Evästeongelmalta vaikuttas mutta ne on kahjo orkka gaalassa delegoi .Mullon ennakoiva tekstinsyotto g hhhkklm matkalla e-pilleri sai zimbabwe
Jaa juu, mullon kolmen minuutin muna. Tulee kuin ammuttuna.
Olen kyllä aika ylpeä miten huonoja juttuja sitä onkaan tullut kirjoitelluksi tänä iltapuhteena. Hienoa, me teimme sen!!!!1!
Lyhyt yhteenveto illan tapahtumista:
- Pertti veti pikakännit
- Betty B on oikeeeesti pihtari
- Pojat eivät oo suaneet pillua, SJP lupasi saada myöhemmin. Jääkäämme odottamaan.
- SJP sai "kaveriltaan" Einarin käteenvetovideon, joka sai Bluntlyn kateelliseksi
- Pertti ihaili erään parisuhteen dynamiikkaa
- PetLammas oli ihan tuubassa, joka sai allekirjoittaneen allergeenit heräämään
- Asuntojen hinnat eivät laske kampissa
bedlam kirjoitti:mun mummoni muni mun mömmöni, senkin terskapää.
Haen lakkaa satamasta kunhan lakkaa satamasta.
vanhat jutut ja huonot hymiot. tylsa pertti perareika. ootko saanu pilluu?t-paidassa robinsonin naama hetkeksi yhdistyi, venytin faktoja samalla aallokossa.