Ja parempaahan se onkin, zero jokseensakin makeutusainemaisempaa. Itse asiassa light oli ihan superhyvää ennen sitä sukraloosiin siirtymistä, ja aluksi inhosin tätä uutta laittia, mutta nyt on jo makunystyrät tottuneet. Oon helppo.
Cokaa ei pysty vetämään ilman rommia. Vadelma Bacardi oli hassu tuttavuus kokiksen kanssa vaikka gay-o-meter painuukin 25% kohti punaisen takana häämöttävää ruskeaa.
Pepsimaxi on ainoa kola, joka menee alas. Vierottauduin tosin siitäkin mut kunnon nistinä keksin kyllä usein syitä lipsua ja "palkita itseäni". Mökille saunajuomaksi ihan ehdoton.
Zero-mainokset on niin hassuja et pallotan sen! Ih!
En ole maistanut zeroa, enkä laittiakaan pitkään aikaan. Siirryin talvella vichy-linjalle. Terveellisempää eikä jää sellaista ikävää "pintaa" hampaisiin. Kossukin maistuu paremmalta vichyn kuin limpparin kanssa.
On se jännä miten makuihin saa totutettua itsensä. Ennen niin ihana Coca Cola maistuu aivan skeidalle nykyään. Hyvä, se ois lihottanu mut entistä juomistahtia varmaan satakiloseks.
Geetzu kirjoitti:On se jännä miten makuihin saa totutettua itsensä. Ennen niin ihana Coca Cola maistuu aivan skeidalle nykyään. Hyvä, se ois lihottanu mut entistä juomistahtia varmaan satakiloseks.
Mä olin pitkään (kuukausia) juomatta colaa ja sitten kun maistoin niin ihmettelin mikä siitä niin hyvää tekikään. Nyt se on taas namia. Mä en lihonut aikoinaan vaikka addikti olinkin, siksi se varmaan niin helppoa olikin. Hampaatkin oli yllättävää kyllä ok. Vatsa ei kyllä tykännyt.
Kimmen kirjoitti:En ole maistanut zeroa, enkä laittiakaan pitkään aikaan. Siirryin talvella vichy-linjalle.
Mä en ole koskaan kauheasti limusta tykännytkään, janojuomaksi löytyy aina vissyä. Korkeahiilihappoista, että kurkku oikein kuohuaa. Joskus harvoin roskaruokalaan eksyessä toki on kyl pakko ottaa limua, sokerista sellaista. Krapulassa myös saattaa himo tulla.
Zeroa Zaatana! Sukraloosilla makeutettu laitti vihloo hampaista perseeseen saakka, yök! "Normisokeriset" limut maistuvat jo aika makeille, joten seuraavaksi valkkaa sian linjan ja alan juomaan vettä.
Voisiko joku referoida mitä eroa noissa kahdessa on? Olen aina luullut molempien olevan tekomakeutettuja (aspartaami?)litkuja joissa on pyritty minimoimaan luonnollisen sokerin määrä, ja Pepsi Maxin sekä Coca Cola Zeron olevan vain uudet tuotenimikkeet aiemmille samojen firmojen light-litkuille.
Silloin harvoin kun limuja juon, preferoin sokeroituja. Ei mitään aspartaamilitkuja niiden oudon maun ja aspartaamiin liittyvän terveydellisen kiistanalaisuuden vuoksi. Helppo valinta siis.
Minun mielestäni ei ole Pepsi Maxin voittanutta, mutta näistä kahdesta juon mielummin zeroa. Olisikohan se silleen, että lightin uudistuksen jälkeen lightin myynti laski ja zero olisi entinen light? (vai olisikohan se silleen, että tämä on ihan vain hatusta vedetty juttu?).
Googlebot kirjoitti:Ei mitään aspartaamilitkuja niiden oudon maun ja aspartaamiin liittyvän terveydellisen kiistanalaisuuden vuoksi. Helppo valinta siis.
Ei kai kokikseen enää aspartaamia käytettäkään, vaan sukraloosia.