Poikuudelle poikuus takaisin?
Poikuudelle poikuus takaisin?
Hyvät väkisinmakaajat, lutkat, narkit ja juopot. Äänestystä kehiin. Pitäisikö poikuuden oikeudet palauttaa vai jatketaanko karkoituslinjalla?
- Stadinarska
- Kitisijä
Eikö jotenkin voisi antaa ohje moraalisesti käyttää vain yhtä nikkiä, koska minua ainakin tämä vain oikeasti häiritsee.
Esim. tämä Masa on ilmiselvästi,oliko se se Singlemalt??
Minun mielestäni tämä olisi yksi selvä kehityskohde. Minua tylsistyttää nuo monet nikit.
Se, että äänestykset menevät miten sattuu monien nikkien kanssa on sitten toki ongelma myös, mutta se on vaikeammin kitkettävissä.
Jotenkin muutkin, jotka ovat samaa mieltä, uskon että moni on, saisivat sanoa tästä eteenpäin mielipiteensä.
Mulla on mennyt ihan sekaisin näitten poikien oma persoona.
Stadinarska
puhuu asiaa koska on vain yksi Stadinarska
Minun mielestäni tämä olisi yksi selvä kehityskohde. Minua tylsistyttää nuo monet nikit.
Se, että äänestykset menevät miten sattuu monien nikkien kanssa on sitten toki ongelma myös, mutta se on vaikeammin kitkettävissä.
Jotenkin muutkin, jotka ovat samaa mieltä, uskon että moni on, saisivat sanoa tästä eteenpäin mielipiteensä.
Mulla on mennyt ihan sekaisin näitten poikien oma persoona.
Stadinarska
puhuu asiaa koska on vain yksi Stadinarska
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Stadinarska kirjoitti:Eikö jotenkin voisi antaa ohje moraalisesti käyttää vain yhtä nikkiä, koska minua ainakin tämä vain oikeasti häiritsee.

Stadin Homie
Hyvä tyyppi
Silloin kun nukkuu (ja sukeltaa)

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Re: Poikuudelle poikuus takaisin?
Onneksi tää ei ole mikään puna-armeija.masa kirjoitti:Hyvät väkisinmakaajat, lutkat, narkit ja juopot. Äänestystä kehiin. Pitäisikö poikuuden oikeudet palauttaa vai jatketaanko karkoituslinjalla?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Kuka siellä nyt puhuu, Homeboy65 vai jf37?Homeboy65 kirjoitti:Stadinarska kirjoitti:Eikö jotenkin voisi antaa ohje moraalisesti käyttää vain yhtä nikkiä, koska minua ainakin tämä vain oikeasti häiritsee.
Minun mielestäni tämä olisi yksi selvä kehityskohde. Minua tylsistyttää nuo monet nikit.![]()
*samaa mieltä*
Mitä alkuperäiseen aiheeseen tulee, niin äänestän sen puolesta että jf37...eikun homeboy65 vaihdetaan Gattacaan.
Äänestän sen puolesta että herra Manala...ei kun Herra Kanala pitää päänsä kiinni. Eikä kotkota turhia...Herra Manala kirjoitti:
Mitä alkuperäiseen aiheeseen tulee, niin äänestän sen puolesta että jf37...eikun homeboy65 vaihdetaan Gattacaan.

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix