Maailman paras keksintö
Maailman paras keksintö
Mikä on mielestäsi maailman paras keksintö?
Minun mielestäni maailman paras keksintö on kivetön viinirypäle.
Minun mielestäni maailman paras keksintö on kivetön viinirypäle.
Re: Maailman paras keksintö
Vielä keksimättä. Jalostettu luuton broileri on tulevaisuuden pörssivoittaja.Herra Manala kirjoitti:Mikä on mielestäsi maailman paras keksintö?
Oikeasti vastattuna, sähkö on maailman paras keksintö. Ja kakkapaperi kans.
- LillyMunster
- Kitisijä
Höm... Nopeasti ja miettimättä; SÄHKÖ. Tai siis lähinnä sen hyödyntäminen eri tavoin. Mutta jos miettisin tarkemmin, keksisin nopeasti monta hyvää syytä miksi sähkö ei olisi edes hyvä keksintö, saati sitten paras.
Hmm... Täytyy vetäyty pohtimaan tätä ja palata asiaan myöhemmin.
Hmm... Täytyy vetäyty pohtimaan tätä ja palata asiaan myöhemmin.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
- LillyMunster
- Kitisijä
Miksi? Eihän viinirypäleiden "kivistä", pienistä siemenistä, ole mitään harmia tai vaivaa. Esimerkiksi kivetön kirsikka olisi jo jotain.Herra Manala kirjoitti: Minun mielestäni maailman paras keksintö on kivetön viinirypäle.
Hahaa, tuostapa juolahti mieleeni eräs Gary Larssonin piirros. Sen kuvatekstinä oli "The man who discovered the South Pole", ja kuvassa äijä joka katselee pöydällä olevaa karttapalloa ja ihan sattumalta tulee vilkaisseeksi mitä sen pohjalta löytyy...LillyMunster kirjoitti:Kuka sen KEKSI? Pitäisikö käydä onnittelemassa?SikaMika kirjoitti:hauki
Tai kivetön avokado. Puolet painosta menee suoraan roskikseen aina.Aito_Johanna kirjoitti:Miksi? Eihän viinirypäleiden "kivistä", pienistä siemenistä, ole mitään harmia tai vaivaa. Esimerkiksi kivetön kirsikka olisi jo jotain.Herra Manala kirjoitti: Minun mielestäni maailman paras keksintö on kivetön viinirypäle.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Mites ravut suhteutuu tässä asiassa? Eli siis sakseton ja kuoreton rapu mulle, ciitos!Mylwin kirjoitti:Tai kivetön avokado. Puolet painosta menee suoraan roskikseen aina.Aito_Johanna kirjoitti:Miksi? Eihän viinirypäleiden "kivistä", pienistä siemenistä, ole mitään harmia tai vaivaa. Esimerkiksi kivetön kirsikka olisi jo jotain.Herra Manala kirjoitti: Minun mielestäni maailman paras keksintö on kivetön viinirypäle.
Kyllä vain on. Mikään ei ole niin inhottavaa kuin aluksi makea viinirypäle suussa, ja sitten rouskaista hapan ja puinen, pahanmakuinen kivi rikki. Yhtä ällöttävää niitä on alkaa syljeksimään ulos. Jos kivien tekemää eroa makuun taas ei huomaa, on makuaistissa oltava jotain vikaa.Aito_Johanna kirjoitti:Eihän viinirypäleiden "kivistä", pienistä siemenistä, ole mitään harmia tai vaivaa.
Toisekseen käytän viinirypäleitä mieluusti myös pata- ja wokkityylisten ruokien raaka-aineina. Ruuan seasta löytyvät rusahtelevat kivekset ovat suurin piirtein yhtä hirvittävä kokemus kuin ruodot 30 euron kala-annoksessa nautittuna muka-laadukkaassa ravintolassa.
Niinpä niin. Arvasinkin että alkaisit vielä harkitsemaan valintaasi nähtyäsi omani. Hauki. Hauki.Herra Manala kirjoitti: 30 euron kala-annoksessa...
Ikinä en oo syöny hyvää haukea... Mutta pienenä tyttönä jalkojeni välistä huolestuttavan läheltä pimpsaa ui haukilapsi.SikaMika kirjoitti:Niinpä niin. Arvasinkin että alkaisit vielä harkitsemaan valintaasi nähtyäsi omani. Hauki. Hauki.Herra Manala kirjoitti: 30 euron kala-annoksessa...
Niin niin, mutta hauki on kala.Geetzu kirjoitti:Ikinä en oo syöny hyvää haukea... Mutta pienenä tyttönä jalkojeni välistä huolestuttavan läheltä pimpsaa ui haukilapsi.SikaMika kirjoitti:Niinpä niin. Arvasinkin että alkaisit vielä harkitsemaan valintaasi nähtyäsi omani. Hauki. Hauki.Herra Manala kirjoitti: 30 euron kala-annoksessa...
- Haemaeraemies
- Kitisijä
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Pakko sanoa; en todellakaan tajunnut enkä tajua vieläkään mikä hienous oli repiä aleksi tuhannen pillun päreiksi ja laittaa lämmitykset sinne?Tuohipää kirjoitti:Lämmitetty jalkakäytävä.
Niin tai siis onhan se selvää,pitäähän stockamummojen päässä ostoksille aleksilleen kuivin jaloin.How stupid is that?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.