SaintJohnPerse kirjoitti:Runkkasin aamulla ja päivällä söin yhden pienen munkin kaupungilla ja kuuntelen heviä... Köyhän miehen versio...
Nohnoh. Tuohan on ihan nätti kuva arjesta. Ja pienet munkit on hyvyyden ytimestä!
Niin... Mutta Vapun kunniaksi olisin voinut käyttää hyväkseni koverrettua kesäkurpitsaa ja Tummelia, mutta oli sen verran kiire, ettei ehtinyt askartelemaan...
SaintJohnPerse kirjoitti:Niin... Mutta Vapun kunniaksi olisin voinut käyttää hyväkseni koverrettua kesäkurpitsaa ja Tummelia, mutta oli sen verran kiire, ettei ehtinyt askartelemaan...
No laitetaan tästä sitten synkkyyteen yksi Wanha, mutta klassikko:
SaintJohnPerse kirjoitti:Niin... Mutta Vapun kunniaksi olisin voinut käyttää hyväkseni koverrettua kesäkurpitsaa ja Tummelia, mutta oli sen verran kiire, ettei ehtinyt askartelemaan...
No laitetaan tästä sitten synkkyyteen yksi Wanha, mutta klassikko:
3 Red Bullia, yksi Teho-energiajuoma, parit Diggi-loot ja nyt soi HK:n mainoslevy Kuumat Camping-hitit! Kyllä sen pään ilman alkoholiakin saa sekaisin. Vähän mulla on kyllä se fiilis, että ilman äänirajoituksia soitettu musiikki saattaa tehdä musta naapurin helvetistä. Harmi, ettei mun musat kumminkaan kuulu Segerstamin Lefalle, joka asuu naapuritalossa. Iiiks, nyt soi Mikko Alatalo!!!!
Mortal-pope-combatia harrastettu. Melkein rikottiin jotain. Vääräuskoisille tiedoksi, että mortal-pope-combatiiin tarvitaan kaksi tai useampaa paavihatullista osallistujaa. Paavihatun saat kätevästi mäyräkoiran pahvisuojuksesta. Sitten vaan kolistelemaan hattuja yhteen miekkailun merkeissä.
Toinen olut menossa. Olen tosin ottanut välissä yhden väli Jallun ja Lonkeron... Ankea Vappu kai tulossa, kun kaikki tutut töissä tai menossa jossain muualla. No, olutta ja nakkeja on... Seuran laatu korvaa määrän...
Niin, että on lupa juoda. Kippis sille.
Paljastin jo, että olen yksin kotona.
Minulla on yksi punkku pullo. On juhlaa olla yksin kotona. Pujahdan salamana sänkyyn kun porukkaa alkaa tulla sisään.
Viimeksi muokannut plumps, 30.04.2007 19:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.