Tämä tässä on viikonpäiväketju. Aurinko nousee pääkaupunkiseudulla tänään 6:58, tiedossa on paisteinen päivä, noin 12 astetta lämpöä ja 4 metriä sekunnissa lounaistuulta. Tänään nimipäiväonnitteluja vastaanottavat Jouni, Joni, Joonas, Joona, Jonne ja Jonni. Kivat heille!
Noin muuten, rattoisaa päivää kaikille viikonpäiväketjujen ystäville, minä lähden Tampereelle. Soon moro!
Jahans, nyt näyttäisi olevan ilmanlaatu jopa välttävä. Tämä tarkoittaa sitä, että tämä pupu lähtee shoppailemaan ja katselemaan vähän kaupunkia. Soon moro, sano poro.
ei kukaan ottais pikku natiaista huomaansa huomen illalla, isi sais vedettyy rauhassa kalsarit?
nyt ahistaa ja ressaa siihen malliin et pien humaltuminen ois huomen paikallaan. noh, onneks enaa huominen niin paasee kahen viikon vapaalle
Mä olen ollut tänään töissä ahkera. No mitä nyt kyselin kaikennäköstä Peteltä ja välillä surffailen netissä..
Laskuja mapittanut taas nin maan perkeleesti ja nyt on sormenpäät pienillä paperihaavoilla. Reilu pari tuntia vie työaikaa jälellä. Huomenna on perjantai ja vapaa viikonloppu edessä. Jihuu!!!
Ja just kävin kysyy niin kampaajalle aika 15min kuluttua! Työaikana. Otan oppia työkamuista, ne kävi hulluilla päivillä
Viimeksi muokannut Kid, 29.03.2007 14:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mä laskin just että oon kylvänyt rairuohoa tahi ohranjyväsiä kymmeneen eri kippoon tänä vuonna. Ja vihanneskrassia vielä viiteen. Samoin persiljaa viiteen. Äsken pistin samettiruusut itämään. Asun ruukkujen keskellä.
Geetzu kirjoitti:
Mii mii mii! Imeeks se viel tissii? Tänne se, annan vaihdossa oman muksun pullotelineeks olkkariis!
en haluu vaihtareita, vaan haluun eroon niista...ees hetkeks.
kai se tissii lutkuttais jos sielta jotain tulis eli tissitys lahes lopetettu (ellei jopa kokonaan, ei noita voi tietaa)
Lolita kirjoitti:Varmaan panettaakin, jos useampi eksä kerralla on toivottamassa.
Tähän mennessä vain yksi Mut, onhan se mukava pitää lämpimät välit exiin, vaikkei sitä isoa rakkaustarinaa koskaan tullutkaan. Ei tiedä miten tuo kevätkin vaikuttaa kuhunkin ja sillee
Hui, jännittää. Bändi ja hulttiopoika tulossa tänne. Olutta maistelen sievästi tässä. Illalla keikalle nelivitoseen. Huh onneks kaveri tuli tueksi justiinsa.
Übertehokas kevätsiivous on kohta suoritettu. Lattianpesun jätän kyllä suosiolla viikonlopulle. Musu lähtee kohta harkkoihin. Luojan kiitos! Jotenkin alan olla tilapäisesti kyrsiintynyt tuohon naamaan... kevätahdistus.