Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Aito_Johanna kirjoitti:Case on siis sellainen, että kiinnostuin kerrankin eräästä miehestä. Lähetin viestin, että tavataanko me uudestaan. Se ei vastannut mitään. Ja nyt sattuu. Ja itse asiassa nyt nolottaa koko kiinnostuminen, ja se viesti.
Turhaan nolostuttaa. Tuskin toinen osapuoli sentään ajattelee "Vitsi mikä ääliö, kiinnostui minusta ja haluaisi tavata uudestaan.". Enintään sen pitäisi hivellä hänen itsetuntoaan jos jotain. Teit naisen teon kun ilmaisit selkeästii kiinnostuksesti jatkoon, monet meistä kun eivät saa itsestään edes sen vertaa irti. Sillehän ei mitään voi etteivät kemiat ole aina molemminpuoleiset.

Minua voisi vituttaa vaikka se etten saanut autoa pakoputkikorjaukseen tänään, ja pitää mennä huomenna uudestaan jonottamaan. Olisi vähän kiire katsastukseen.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vitun idiottien jenkkien NEXT-ohjelma, jossa läski muija mittaili miehiltä rasvaprosentteja ja sen perusteella heitti niitä helvettiin. Jos joku mies olisi yrittänyt naiselle samaa niin olisi saanut luuvitosesta. Myö miehet ollaan niin vitun urpoja.

Oikeastaan koko deittailukulttuuri oksettaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vituttaa asteikolla 1-10 ykkösen verran krapulan jatkopäivä. Piti sitten ryystää kaksi päivää, tämän siitä saa. Mitään erityistä syytä morkkikselle ei ole, on vain hieman pölähtänyt olo enkä mm. saa aikaiseksi urheilla.

Huomiseksi on jo povattu ylävirettä. Krapulan on ennustettu olevan poissa ja kuukauden loman päivä numero kaksi starttaa tentillä heti kasilta. Olen vältellyt tuota tenttiä lähes yhtä kauan kuin siihen valmistautumista, joka alkaa - nyt!



Ja Aito_Johannalle:

Soita sille tyypille. Jos hän ei vastannut viestiisi, tuskin vastaa puheluunkaan. Tällöin kuitenkin voit (puhelimen hälytyksen tyypistä) päätellä, liittyvätkö kaverin ongelmat pelkästään puhelimen tekniikkaan. Saman pingauksen voit suorittaa myös ihan tekstarilla laittamalla ensin viestiasetuksista päälle toiminnon, joka ilmoittaa kun lähettämäsi viesti on lähetetty vastaanottajalle.

Tilastojen valossa vedät kuitenkin kuollutta kättä. Toimimattomia puhelin/puhelija-pareja on populaatiossa paljon vähemmän kuin puhelija/puhelija-pareja, joista toinen osapuoli on kusipää. Pahoittelen :(
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

nowaysis kirjoitti:Minusta yksi vittumaisimmista piirteistä ihmisissä on se, etteivät viitsi vastata viestiin, jossa toinen kysyy selkeästi itselleen tärkeää asiaa. Kyllä sen vastauksen haluaa siitä huolimatta, että se olisi kielteinen. Kaikki tyhmät miehet, jotka ette vastaa, menkää itseenne ja hävetkää!
Sekä miehet että naiset välttelevät hankalia tilanteita ja pyrkivät luovimaan niistä mahdollisimman helpolla. Olisi toki hyvien tapojen mukaista vaikka vastata "Ehkä tämä ei toimi", mutta ehkä henkilö ei jaksa jälkikäteen tulevia mahdollisia miksi-kysymyksiä.

Propsit niille jotka järjestelmällisesti jaksavat aina vastata ja selitellä kaikille epäkiinnostaville yksilöille kielteistä päätöstään. Siihen tulee toki pyrkiä.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

nowaysis kirjoitti:Tollaista tapahtuu ihan elävässä elämässä, ainakin mun :]
:oops:

Niinpä... Nimim. Tänään kolme viestiä ja yhden puhelun missannut. Tajusin asian vasta n. puoli vuorokautta myöhemmin, kun eräs nimeltä mainitsematon vihdoin soitteli mun perään. :oops: :oops: :oops:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Aito_Johanna kirjoitti:Case on siis sellainen, että kiinnostuin kerrankin eräästä miehestä. Lähetin viestin, että tavataanko me uudestaan. Se ei vastannut mitään. Ja nyt sattuu.
Ja itse asiassa nyt nolottaa koko kiinnostuminen, ja se viesti.
M'kay - eli "kun ei yritä, ei voi epäonnistua" -ideologia onkin tähän tilanteeseen soveltumaton.

Jos miekkonen tosiaan ei ole jatkotapaamisesta kiinnostunut, vaihtoehtoja on kärjistäen kaksi: joko ette sovi toisillenne (ja sinä et huomaa sitä koska et tunne miestä vielä tarpeeksi hyvin) tai sitten sovitte, mutta mies ei tunne sinua vielä tarpeeksi hyvin tajutakseen sen. Kumpaankin ongelmaan auttaisi lisätutustuminen.

Olen Candyn kanssa ihan samaa mieltä siitä, että olet toiminut tähän asti varsin hienosti - ainoa miinuspiste tulee tuosta mainitsemastasi nolostumisesta (tämä ei silti tarkoita, että sitä pitäisi yhtäkkiä voida kontrolloida). Kiinnostuneisuus ja innostuminen eivät ole häpeän aiheita, vaan onnellisen (ja kumppaniehdokkaana houkuttelevan) ihmisen perusominaisuuksia. Jos kiinnostuksen kohde ei satu kiinnostumaan takaisin, se on hänen häpeänsä. Ei sinun.

Tapahtunutta paremmin tuntematta: jos pystyt suhtautumaan tilanteeseen edelleen luottavaisesti ja myönteisesti ja välittämään sen myös vastapuolelle, jatkotapaaminen voi hyvin järjestyä. Lähetä kundille hyväntuulinen viesti, jossa oletetaan ettei hän ole saanut edellistä viestiäsi tai että hänen vastauksensa on hukkunut matkalla. Mainitse avoimesti, mistä kaikista hänen ominaisuuksistaan pidät ja minkä vuoksi sinulla on niin mukavaa hänen seurassaan ja varmista, ettei hänelle synny seurustelun aloittamista koskevia paineita. Kerro, että syy tapaamishaluusi on hänen rentouttava/hauska/tjsp. seuransa, ei se että haluat jo esitellä hänet vanhemmillesi. Jos epäilet olleesi treffeillä aivan liian jäässä hänen makuunsa, kerro että tajusit hänen ihastuttavuutensa vasta jälkikäteen ja haluaisit vielä päästä nauttimaan siitä livenäkin.

Jos viestisi rivien välistä paistaa nolostuneisuus, pelko rukkasista tai luovuttamisen ja vetäytymisen maku, mahdollisuudet ovat huonommat. Vertaa rivien välejä: 1. Tavataanko me uudestaan? tai 2. Musta ois mielettömän kivaa jos lähtisit mun kanssa Siihen-ja-siihen näyttelyyn - saisin siitä paljon enemmän irti kun olisit heittämässä niitä sun hassuja ja oivaltavia kommentteja! (säädä yli- ja laatusanojen määrä vastaanottajan mukaan). Ensimmäisessä vaihtoehdossa vastuu päätöksestä sälytetään kokonaan viestin vastaanottajalle, lähettäjä sanoutuu irti koko hommasta ihan kuin häntä ei edes kiinnostaisi. Toisessa vaihtoehdossa vastaanottajalle suodaan ilo tehdä nuori naisihminen onnelliseksi.

Anna tykkäämisesi paistaa häpeämättömästi täydellä hehkulla (kuitenkaan painostamatta toista mitenkään). Jos mies silloinkin kieltäytyy, hänelle täytyy olla päivänselvää, ettei hän ole sinusta millään tavalla kiinnostunut, ja silloin toki seurustelusuhteenkaan onnistuminen ei olisi kovin todennäköistä. Siinäkin tapauksessa olet hyötynyt tapahtuneesta, koska sen jälkeen tiedät kokemuksen kautta että tykkääminen on hienoa ilman vastakaikuakin - ja uskallat seuraavalla kerralla vastaavassa tilanteessa olla vielä avoimempi.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

SikaMika kirjoitti:Saman pingauksen voit suorittaa myös ihan tekstarilla laittamalla ensin viestiasetuksista päälle toiminnon, joka ilmoittaa kun lähettämäsi viesti on lähetetty vastaanottajalle.
Mulla on se toiminto ihan vakituisesti käytössä. (Mitä tämä kertoo minusta? Epäluuloinen stalkkeri!) Kyllä se perille meni.
Ehkä lähetän vielä uuden viestin, kunhan nyt ensin kerään voimia ja keksin, miten muotoilla viesti vaikuttamatta epätoivoiselta takertujalta.

edit: ja EW:ltä tulikin viestin muotoilemiseen hyviä ideoita, kiitos niistä :)
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Suvinen kirjoitti:
HellBell kirjoitti:sain kuin sainkin 4. Lumikki-kynänpään.
Poistuin kioskilta nujerrettuna.
Tietenkin sait, kun ne pakataan erissä, joissa on siis yhtä ja sama yllätystä sisällä..
Tee pisto-ostoja eri liikkeisiin ja osastoille. Kyllä se sieltä vielä tulee :)
Siis joo, tämähän asianlaita kävi mulla mielessä jo ihan Munamanian alkuvaiheessain, kun aloin keräillä niitä ylläreitä Sormuksein toiveessa - että joskotirallaa samassa liikkeessä olisi samasta erästä ne munat ylläreineen, mutta kun huomasin sen yhden karkkiliikkeen kohdalla ettei niin ollut, vaan sain niistä eri ylläreitä, niin tulin siihen johtopäätökseen että ehkä munapakkaukset eivät ole saman yllärin sisältäviä vaan yhdessä lootassa voisi olla sikin sokin ylläripylläreitä.

Tänään ruokaostoskillani tein toki pienen sivuliikkeen munaosastolle päin ja nyt sain sitten Tuhkimo-sormuksen ja .. Tsa-daa.. Lumikki-kynänpään. Kutsun Lumikkeja luokseni, ei tässä muuta selitystä ole.. Lumikki ja 7 kääpiötä.. Sidoslinkki löytyy loogisesti tästä yhtälöstä, hehe.

Kävin kysymässä siitä asematunnelin karkkikaupasta (jonka olen havainnut Siksi parhaimmaksi karkkiliikkeeksi munaylläreiden suhteen omalla kohdallain) että joko niitä Princessejä on tullut heille, mutta ei.. Huomenna tulee sitten, sanoi myyjä ja lisäsi että "Niitä on tässä kysellyt vähän useampikin.."
Heh.

Edit: Selvennys.
Viimeksi muokannut HellBell, 02.04.2007 21:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Hei Johanna, kuinka kauan ihan ajallisesti siitä viestin lähettämisestä hälle on kulunut?

En harrasta juuri sukupuolistereotypisointeja, mutta jokseenkin semmoinen luulo on vallalla, että miehet eivät osaa käsitellä tekstiviestejä. Eivät siis vain osaa. Vika ei ole sinussa.. (ei perustu omiin empiriisiin pläjäyksiini vaan vain sivullisena tekemiini huomioihin ja yleiseen höhö-pölö-luuloon)

Joka tapauksessa, ei mitään syytä häpeilyyn sulla, teit kuten hyvältä tuntui ja jos oikeasti on niin, että mies on sen verran ääliö ettei edes vaivaudu vastaamaan oli vastaus sitten minkä suuntainen tahansa, niin.. et sinä semmoista uunoa tarvikaan.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

HellBell kirjoitti:Hei Johanna, kuinka kauan ihan ajallisesti siitä viestin lähettämisestä hälle on kulunut?
Yli vuorokausi.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Aito_Johanna kirjoitti: Yli vuorokausi.
Okei. Unohda mokoma rähmäke.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

CandyMan kirjoitti:Teit naisen teon kun ilmaisit selkeästii kiinnostuksesti jatkoon, monet meistä kun eivät saa itsestään edes sen vertaa irti.
Tämän voisi oikeastaan kysyä omassa ketjussaan Suhteet-palstalla, koska asia ei enää suorastaan liity vitutukseen vaan muuten mielenkiintoon, mutta onko tosiaan sellaisiakin ihmisiä (vai oletko niin mussukka että keksit tuon vain rohkaistaksesi minua :) ? :shock: Siis että eivät saa itsestään irti yhteydenottoa, vaikka ovat toisesta kiinnostuneita? Miten ne malttavat pysyä vaiti? Mä olen aina (silloin harvoin, kun jostakusta olen ollut kiinnostunut) ollut oikopäätä ajamassa asiaa eteenpäin - vaikka se onkin hirveä kylmä hyppy jonnekin missä voi haavoittua. En sietäisi "entä jos olisin kuitenkin uskaltanut" -ajatuksia.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Aito_Johanna kirjoitti:..Miten ne malttavat pysyä vaiti? Mä olen aina (silloin harvoin, kun jostakusta olen ollut kiinnostunut) ollut oikopäätä ajamassa asiaa eteenpäin - vaikka se onkin hirveä kylmä hyppy jonnekin missä voi haavoittua. En sietäisi "entä jos olisin kuitenkin uskaltanut" -ajatuksia.
No mutta sä oletkin Jousimiesnainen.
*Puoliksi leikillään, puoliksi ei..*
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Aito_Johanna kirjoitti: onko tosiaan sellaisiakin ihmisiä (vai oletko niin mussukka että keksit tuon vain rohkaistaksesi minua :) ? :shock: Siis että eivät saa itsestään irti yhteydenottoa, vaikka ovat toisesta kiinnostuneita?
Ei ole.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Kun tämä nyt on mennyt suhteilupalstaksi, rohkaistumpa kysymään aiheeseen liittyvään kysymyksen.

Tapasin pari viikkoa sitten ihan kiinnostavan oloisen tyypin, jonka kanssa vaihdoimme numeroita (mutta emme ruumiinnesteitä) ja kaikkea asiaankuuluvaa. Männä viikonloppuna soitin hänelle ja kysyin olisiko hän liikenteessä, kuulemma Ruotsinpyhtäällä, eli ainakaan baariin ei ollut lähdössä. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.

Pitäisikö minun siis koettaa heittää viestillä vielä kerran uudelleen vai viskata koko numero menemään :?:

En nimittäin halua (välttämättä) seurustella, kunhan nyt vaan tavata uudelleen ja katsoa, onko hän todella niin kiinnostava ja rempseä kuin ensimmäisellä kerralla vaikutti...

Kertokkee.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Razormaid kirjoitti:
Pitäisikö minun siis koettaa heittää viestillä vai viskata koko numero menemään :?:
Älä heitä, viskaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Razormaid kirjoitti:..
Tapasin pari viikkoa sitten ihan kiinnostavan oloisen tyypin, jonka kanssa vaihdoimme numeroita (mutta emme ruumiinnesteitä) ja kaikkea asiaankuuluvaa. Männä viikonloppuna soitin hänelle ja kysyin olisiko hän liikenteessä, kuulemma Ruotsinpyhtäällä, eli ainakaan baariin ei ollut lähdössä. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.
Pitäisikö minun siis koettaa heittää viestillä vai viskata koko numero menemään :?:
En nimittäin halua (välttämättä) seurustella, kunhan nyt vaan tavata uudelleen ja katsoa, onko hän todella niin kiinnostava ja rempseä kuin ensimmäisellä kerralla vaikutti...
Kertokkee.
Viskata koko numero komeassa kaaressa menemään. Olet jo ilmaissut kertaalleen kiinostukseis häneen. Se saa luvan riittää, nainen.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Ann kirjoitti:
Razormaid kirjoitti:
Pitäisikö minun siis koettaa heittää viestillä vai viskata koko numero menemään :?:
Älä heitä, viskaa.
Siis viskata viestillä ja heittää numero menemään? :?
Viimeksi muokannut Razormaid, 02.04.2007 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Ann kirjoitti:
Ei ole.
No sitähän minäkin. Sinulta aina saa suoran vastauksen.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Razormaid kirjoitti:En nimittäin halua (välttämättä) seurustella, kunhan nyt vaan tavata uudelleen ja katsoa, onko hän todella niin kiinnostava ja rempseä kuin ensimmäisellä kerralla vaikutti...
Et voi tietää jos et kokeile.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kyl se on aina ollut niin, et ne jotka on olleet ihastuneita on vastanneet HETI. Niin oon itsekin tehnyt, joten miksi olettaa toisten toimivan jollain ihme spok-etiikalla.

Pannareissa vahdannu luuria, et koska se piippailee ja koodannut takas näpit verillä. Ei tommosiin ei-kuulu-päivään-mitään-vehtaajiin kannata tuhlata aikaa ja synergiaa.

Uutta deittiä putkeen. Se on kiva tunne tuo guuma energy.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Niin se on. Jos on Tarpeeksi kiinnostunut, sitähän vastaa vaikka kännykkä olisi pöllitty. Kun ihminen haluaa jotain tarpeeksi paljon, ihminen pystyy tekoihin joihin ei normimoodissaan pystyisi.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Aito_Johanna kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Hei Johanna, kuinka kauan ihan ajallisesti siitä viestin lähettämisestä hälle on kulunut?
Yli vuorokausi.
Samaa mieltä sikamikan kanssa: soita. Älä viestitä. Viestittäessä hukkuu informaatiota enemmän kuin soitossa. Toinen viesti on sitäpaitsi vaikea kirjoittaa niin, ettei vaikuta jotenkin takiaiselta, katkeroituneelta, suivaantuneelta tjsp. Lisäksi jos viestität niin joudut mahdollisesti taas odottamaan epätietoisuudessa päivän tai pari.

Deittikuvioissa on mahdottoman helppoa tehdä kohteesta virhearvioita. Toinen kehittää käsittämättömän määrän tuskaa, tunnetta ja höyryä siinä missä toinen on ollut kiireinen duunissa, käynyt urheilemassa ja muutenkin pelaa aikaa, ettei vaikuta liian innokkaalta. Liika innokkuus on kuulemma pahasta: niin miehille on deittikuvioissa opetettu.

Jollet soita niin jätä siihen. Mitä tahansa teetkin niin vaikuta positiivisesti yllättyneeltä, jos/kun se yhteydenotto joskus tulee.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Hyvä pointti Elcolta ja Sialta tuo soittamisseikka. En edes ottanut sitä huomioon omassa viestissäin vaikka oikeasti itse menettelisin vastaavassa tilanteessa (en ole tekstiviesti-ihmisiä paitsi ajoittain) juuri siten - soittaisin 1.kerralla. Jos ei vastaisi, odottaisin soittaisiko sitten hän paluusoiton jnk ajan päästä - ainahan ihmiset eivät pääse puhelimeen- ja jos mitään ei kuuluisi, olisi homma siinä. Tyypille ei olisi silloin jäänyt mitään ihkukihku viestiä kiinostuksesta saati sanan sanaa. Jos sitten tyyppi olisikin velmukelmu ja soittaisikin viikkojen päästä, kun halajaisi jotain välipalaa muiden prioriteettiensa jälkeen.. niin voisi vaikka sanoa puhelimeen hälle, että "oho, olen varmaan Taas npytellyt sillon pari viikkoa sitten väärään numeroon.. Sun nimi ei kuitenkaan ole Wilhelm-orhini? Oh, pahoittelen aiheutunutta sekaannusta Teille päin arvon herra. Anteeksi ja kuulemiin."
Viimeksi muokannut HellBell, 02.04.2007 21:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tällä hetkellä vituttaa pomo.
Tai lähinnä se, että se on mun sairasloman aikana siirrelly kaikki mun työt muille, täksikin viikoksi. Huomenna on ees jotain näpertämistä, jee.
Vittu katotaan vaan niin ei palkkakaan tuu taaskaan ajoissa :maanantai:
Vastaa Viestiin