Selitysten sunnuntai...
Selitysten sunnuntai...
...saapuu räntäsateen myötä Helsinkiin.
Kello on jo yli yhden, eikä vielä ole uutta viikonpäiväketjua avattuna? Missä te olette? Mikä on teidän selityksenne?
Kello on jo yli yhden, eikä vielä ole uutta viikonpäiväketjua avattuna? Missä te olette? Mikä on teidän selityksenne?
Muut lähti baariin, mie tulin kiltisti kottiin. Katottiin Barcelona-Real Madrid-kamppailu, joka olisi voinut olla vaikka Barbababa vastaan Ritari Ässä, sellaista pikselimössöä Urheilukanavan kuva välillä oli. Noh, mä en tajua jalkapallista mitään joten oli ihan hienoa että maaleja sentään nähtiin jopa kuusi kappaletta. Tuomarilla oli havaittavissa pientä puolueellisuutta, vaikken mistään tajuakaan. Odottelen vaïn seuraavaa Suomi-peliä.
Nyt harmittaa etten jättänyt yhtään varapatruunaa jääkaappiin. Olis voinu fiilistellä vielä musiikin parissa hetken. Viruvalgeeta ois, mutta ei raakana uppoa. Hyvää yötä.
Nyt harmittaa etten jättänyt yhtään varapatruunaa jääkaappiin. Olis voinu fiilistellä vielä musiikin parissa hetken. Viruvalgeeta ois, mutta ei raakana uppoa. Hyvää yötä.
Ei me olla yhtään koukussa Zookeeperiin, voidaan lopettaa milloin vaan pelaaminen. Ihan sovussahan tässä näitä pelivuoroja koneelle jaetaan. Ainakin meillä on yhteinen harrastus, eikös se ole hyvä asia?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
- RolloTomasi
- Kitisijä
- RolloTomasi
- Kitisijä
Olen pudonnut ajastani jälkeen. Ala-asteen ja lukion luokkakaverit ja tutut menevät naimisiin ja tekevät lapsia. Veljenikin oli jo ehtinyt minun ikäisenä olla naimisissa kolme vuotta ja ensimmäinen lapsikin oli. Taidan olla täydellinen luuseri, kelpaamaton normaaliin elämään. Ei helvetti, olen niinq totaalisesti out. Muuta selitystä minulla ei ole.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
- irmelianneli
- Kitisijä

Lähden kohta vanhempien luokse kyläilemään ihan muuten vain. Kiva mennä sinne ilman, että on pakko tehdä jotain. Tuliaisina vien itsetehtyä kirsikkapiirakkaa.
Eilen vielä oli mieli maassa perjantaisen idiootin takia. En ymmärrä sitä, että mikä minussa viestii ja miten se viestin ilmenee, että joudun jatkuvasti tuollaisen asiattoman käytöksen kohteeksi. On aikalailla henkisesti raiskattu olo.
Susta ei kyllä olis baarialalle, semmonen on ihan jokapäiväistä normikäytöstä siellä...vaan eipä sitä tarvitse kuunnella, näyttää ovea vaan moisille.millivanilli kirjoitti:Eilen vielä oli mieli maassa perjantaisen idiootin takia. En ymmärrä sitä, että mikä minussa viestii ja miten se viestin ilmenee, että joudun jatkuvasti tuollaisen asiattoman käytöksen kohteeksi. On aikalailla henkisesti raiskattu olo.
IHANA ilma ulkona! Kahvia ja pyykkiä. Kulta tulee illalla kotiin reissusta

Huomattavasti monivammaisempi.Chubs kirjoitti:Cityssä kehuivat, että tämä Kitinä on hieman vähävammaisempi keskustelupalsta. Pitääkö paikkansa?

Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
No, mä tämän lakimiehen tunnenkin entuudestaan. Joten tämänlaisen "vamman" hyväksyn lämpimin sydämin.RAM13 kirjoitti:
Huomattavasti monivammaisempi.Se selviää hyvin lukemalla pihalla olevan kaapista ulostautumattoman lakimiehen tekstejä, jotka ovat absurdiudessaan silkkaa paskaa verrattuna mun teksteihin.