Xiberia kirjoitti:Ai että, minä nukuin kertakaikkisen mainiosti ja pitkään! 12 tuntia tuli koisittua, ensimmäistä kertaa aaaaaikoihin. Tajusin vaan äsken, että jääkaappi ammottaa tyhjyyttään - järsin aamupalaksi pari näkkileipää jostain kaapin perukoilta. Täytyy varmaan avata lahjasuklaita ja elellä niiden kanssa ainakin huomiseen

Joulua Xibe!
Sinä siis olit Tyksissä? valvomassa? Onko se joku joulutyö? Miten jääkaappi voi Jouluna olla tyhjä? Siis tarkoitatko, että olet välillä omassa asunnossa ja menet myöhemmin vanhemmille? Mikset ole hankkinna muonaa jääkaappiisi, kuuluu Jouluarskan yksinkertainen mutta ystävällinen kysymys!!?
En millään voi uskoa että kaltaisesi söpötär joutuu järsimään näkkileipää Jouluaamuna?Kerro, että narraat!
Mikä tilanne sulla on, kysyn ihan mielipuolenkiinnosta!?Suklaa on oiva keino selviytyä. Minä pidän omista lahjussuklaistani eniten DaCapo-paketista! Ja sitten yhden pikkuneidin antamasta geisha-konvehdista. Sitä ei raski noin vain syyä..heh!
MUTTA sitten raskas keveä kysymys! Minkälainen mies on saanut Xiben ja miten? Kuinka hän voi ylipäätään olla viereltäsi pois? Missä hän on silloin kun puret näkkileipää?
TÄMÄ SAATTAA kuulostaa siltä kuin pyrkisin poikaystäväsi paikalle. Minulla tuskin olisi varsinaista varaa olla hylkäämättä ajatusta, mutta tätä en tässä tarkoita.
Kerro, kuka, ainakin näin pinnallisen ulkopuolelta asiaa katsova kuten Jouluarska nyt, on tällainen hyväosainen mies, joka on saanut sinut ilmeisesti siis lankaan, ja miten?
Ja vielä yksi: Oletko nyt kuollut Joulun aikaan tai joudutko kuolemaan ensi vuonna? Yksi vielä! Mikä on sinun huonoin puolesi? Ei saa sanoa itsepäisyys koska se on itsekäs sanonta nykyään!
Yksi vielä: Kuulutko sinä niihin hoitajiin, jotka eivät tarvi lääkkeittenjakoa, vain käynti potilaalle ja hymy riittää? Otaksun niin.
Luulisin, että jos olisin kuollut,heräisin eloon hymylläsi?
Kuvasi on tietenkin osasyy pohdintoihini, mutta kysyn näin aivan COOLINA nämä asiat!!
Voitko vastata jokaiseen, please...
Oh, ja sitten yksi pyyntö. Käy tervetuliais-halausketjussani halaamassa Stadinarska. Ei tarvitse välittää tekstistä. Tee se oman "tasosi" mukaan. Pussausta ei siis tarvi tehdä, sillä silloin saattaisin kuollakin, ja se on kuitenkin riski.
Ai miksikö? Tarvitsen voimaa sukulaiskäynnille ja sinä voisit helpolla auttaa!
Joulumielellä turkulainen evp. JouluArska