Ihan hyvin meillä voidaan. Muutetaan parin viikon päästä Norjaan. Siinä matkalla kun livesosiaalinen elämä jää taa, niin eikös olekin hyvä, kun tälleen jo etukäteen paikkaan aukkoa.
Mida kirjoitti:Ihan hyvin meillä voidaan. Muutetaan parin viikon päästä Norjaan. Siinä matkalla kun livesosiaalinen elämä jää taa, niin eikös olekin hyvä, kun tälleen jo etukäteen paikkaan aukkoa.
kasvaa ja kehittyy. <- isommat ollaan yhä noin.
Mutta toi katinperkele onneksi muuttaa anopille
Hyvä että siellä voidaan hyvin, niin pikkuinen kuin vanhemmatkin.
Mida kirjoitti:
Ekkönää tunne tällasta kovan luokan julkkista? Misä pussis oot eläny?
Mun pussiin tulee joka viikko Seiska. Mun painoksissa ei ole ollut sanaakaan Midasta. Hypetyksestä päätellen olet Matin uusin.
hyikamala.
Mä poistin tunnukseni joskus viime marraskuussa? vai joulukuussa? Joulukuussa vissiin. Joskus 03 aloin pyöriä cityssä ja sieltä tänne sillon aikanaan. Ennen olin kaunis, nyt olen roikkuva ja arpinen. Hähää.
Mida kirjoitti:Mä poistin tunnukseni joskus viime marraskuussa? vai joulukuussa? Joulukuussa vissiin. Joskus 03 aloin pyöriä cityssä ja sieltä tänne sillon aikanaan. Ennen olin kaunis, nyt olen roikkuva ja arpinen. Hähää.
Kyllä mä sut muistan. Kunhan kuittasin marttamaisen vaatimattomasta avauksesta
Huomasin, että tämä oli osa kokonaisuutta - viestihistoriaasi - johon kuuluvat lisäksi postaukset "Moro" ja "tänk juu". Olisikin itse asiassa aivan liikaa, jos vain tulisi keskustelupalstalle kertomaan ajatuksistaan. Ihmisiä kannattaa aina yrittää rohkaista omalle tasolleen.
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.11.2006 18:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.