Rumpu on mulla tällä hetkellä pienessä kylppärissäni, osana tornia. Tästä johtuen joudun kaikki rumpuun menemättömät vaatteet ripustamaan jonnekin muualle kuin kylpyhuoneeseen. Ja niistä on sitten haittaa, sekä esteettistä että käytännöllistä.
Sain ajatuksen laittaa rumpu vaatehuoneeseen ja tehdä sen tilalle kuivaustilaa muille vaatteille. Vaatteiden roudauksen suhteen tilanne olisi +/-0, koska muut vaatteet saavat heti jäädä kylpyhuoneeseen, rumpuun menevät sitten pitää toimittaa vaatehuoneeseen. Sähköjen ja meluhaittojen suhteen on homma kutakuinkin sama +/-0.
Mutta saakohan tuollaista rumpua laittaa muualle, kuin kosteisiin tiloihin??? Epäilenpä... Vaikka toisaalta, olen kyllä saanut noottia siitä että mulla on jatkuvasti pyykkiä kuivaamassa jossain muualla kuin kylppärissä. Sekin on kuulemma haitallista kosteuden vuoksi.
Alan kuitenkin olla kurkkua myöten täynnä pyykinkuivaustelineen ainaista tiellä oloa... Enkä todellakaan varsinaisesti nauti kurahousujen jatkuvasta katselemisesta. Suurempi kämppä olisi hyvä, muttei toteuttamiskelpoinen ratkaisu. Muitakin ehdotuksia kimurantin tilanteen selvittämiseen otetaan vastaan! Olen myös koettanut saada tytteleitä sottaamaan vähemmän...